منابع مالی

۱۰ Jul ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا را روز سه‌شنبه برای تبدیل شدن به منشی بعدی وزارت امور سربازان قدیمی در یک رای‌گیری مشخص کرد که به چالش‌هایی که با هدف توسعه لایحه اصلاحات گسترده با هدف توسعه گزینه‌های بهداشتی خصوصی مواجه خواهد شد ، اشاره کرد .
کمیته با رای یک رای به مجلس سنا اعزام شد و پیشنهادی برای تصویب در رای‌گیری در صحن مجلس ارائه داد که می‌تواند در اوایل هفته آینده به تصویب برسد .



خبر رسمی ایجاد زندگی خدمت محترمانه شاخه خدمات هماهنگ کننده ارزش زمان




تنها رای " No " در این کمیته توسط سناتور برنی ساندرز ، من - ورمونت ، که به خبرنگاران گفت او نسبت به آقا و Trump نسبت به رئیس‌جمهور " less " رای داده‌است .

ساندرز گفت که او می‌ترسد که Wilkie با پشتیبانی Trump's به خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی در VA تحت عنوان قانون ماموریت recently منتقل شود که خواستار تمدید برنامه انتخاب VA در گزینه‌های مراقبت از جامعه به مدت یک سال و تحکیم و اصلاح روش انجام آن می‌شود .
قانون ماموریت VA همچنین شامل تغییرات قابل‌توجهی در برنامه مراقبت مراقبان بهداشتی برای سربازان قدیمی معلول است . برنامه مراقبت کنندگان محدود به سربازان قدیمی ۱۱ سپتامبر بودند ، اما این تغییرات باعث افزایش مزایای مراقبین برای سربازان قدیمی در طول چهار سال می‌شد .
سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی ( VSOs ) در ابتدا در حمایت از اقدامات هیات VA از نگرانی‌های خود در مورد خصوصی‌سازی خودداری کردند .
The در نهایت پس از دریافت اطمینان از طرف ترامپ و اعضای دو حزب کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، از این لایحه حمایت کرد و کمیته امور سربازان قدیمی سنا به عنوان دروازه‌بان در زمینه مراقبت‌های بهداشتی باقی خواهد ماند و مراقبت‌های خصوصی زمانی که به نفع سربازان کهنه‌کار است ، یک انتخاب خواهد بود .
Wilkie ۵۵ ساله از کارولینای شمالی ، یک جمهوری‌خواه که پیش‌تر در چندین پست ریاست‌جمهوری در کاپیتول هیل و کاخ سفید خدمت کرده بود ، اولین گزینه جایگزینی دکتر دیوید Shulkin ، معاون برکنار شده VA بود که در ماه مارس توسط ترامپ اخراج شد یا استعفا داد .
مسیر او به سمت کاندید شدن نیز چندین مسیر انحرافی مشخص شد .
Wilkie معاون وزیر دفاع برای پرسنل و آمادگی بود و در حالیکه ترامپ برای کاندید شدن دریادار Ronny جکسون ، پزشک شخصی و رئیس واحد پزشکی کاخ سفید تحت فشار قرار گرفته بود ، به the انتقال داده شد .
جکسون پس از اینکه اتهامات در مورد رفتار شخصی او و مدیریت واحد پزشکی مطرح شد ، نام خود را از در نظر گرفت . تا به امروز این ادعاها اثبات نشده اند .
هنگامی که ترامپ روی Wilkie مستقر شد ، یک مساله بروکراتیک در قانون آمریکا مطرح شد ، که یک منشی اجرایی را از موفقیت در شغل دایمی به عنوان رئیس یک اداره دولتی منع می‌کند .
و Wilkie می‌بایست به عنوان منشی بازی کند . Peter لینگ که رئیس ستاد the بود در حال حرکت به سمت موضع secretary's در انتظار تایید Wilkie's بود .
در جلسه تایید Wilkie's در ماه گذشته ، سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا ، به وی هشدار داد که با مشکل اصلی روحیه در یک بخش که به وسیله مبارزات داخلی سیاسی و نگرانی‌های مداوم در مورد دامنه و مسیر گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی به سر می‌برد مواجه خواهد شد .
به علاوه ، کنگره هنوز منابع مالی برای قانون ماموریت VA را تعیین نکرده است . این لایحه که توسط رئیس‌جمهور ترامپ به امضا رسید ۵.۲ میلیارد دلار را برای تمدید برنامه انتخاب VA به مدت یک سال اختصاص داده‌است ، اما هزینه پیش‌بینی‌شده این طرح VA ۵۵ میلیارد دلار در طول پنج سال است .
در جلسه تایید ، Wilkie گفت که او به مراقبت خصوصی و اجتماعی می‌پردازد که the نمی‌تواند نیازهای یک سرباز کهنه‌کار را برآورده کند، اما " من مخالف خصوصی‌سازی هستم " و مدیریت قدیمی بهداشت را به طور کامل تامین خواهد کرد .
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
وبگاه وزارت امور کهنه سربازان قدیمی VA
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



کاپیتان بازنشسته مسایل حساس بهبود رضایت فصل شلوغ ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی لغو کارت معافیت پزشکی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.