مسایل حساس

پایان
نوشته جیم ران
یک برنامه مراقبت فوری و فوری اجازه خواهد داد تا سربازان قدیمی که در سیستم مراقبت بهداشت و درمان ثبت‌نام کرده‌اند از یک ارایه‌دهنده مراقبت فوری غیرنظامی بدون یک قرار ملاقات بازدید کنند .
این برنامه که در ژوئن ۲۰۱۰ اجرا شد بخشی از عملیات ماموریت هیات سربازان قدیمی است . این برنامه جدید به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد که در سیستم مراقبت بهداشتی و درمانی ثبت‌نام کنند و از یک پزشک و یا یک پزشک غیرنظامی تحت برنامه انتخابی خود دیدن کنند تا به یک پزشک مراقبت‌های فوری تحت شرایط خاص رسیدگی کنند .


برنامه درسی علیه ارتش بهداشت جهانی پلیس نظامی ملی تاجیک بهبود رضایت فصل شلوغ



سربازان قدیمی در گروه‌های اولویت , مانند برخی از سربازان قدیمی در گروه اولویت , می‌توانند هر سال از یک مرکز مراقبت فوری مجاز برای آزاد کردن هر ساله بازدید کنند . پس از آن هر بازدید هزینه‌ای بالغ بر ۱ دلار خواهد داشت . سربازان قدیمی در گروه‌های اولویت ۱ میلیون دلار برای هر دیدار دریافت خواهند کرد .

بیشتر در مورد گروه‌های اولویت
چگونه از پزشک غیرنظامی مراقبت کنیم
va می‌گوید که بیشتر انواع مراقبت‌های فوری تحت این برنامه شامل رگ‌به‌رگ شدن , تب و سرفه ناشی از سرما است . باید برای چیزهایی مثل شکستگی استخوان و یا اره موتوری به اتاق اورژانس بروید .
شما می‌توانید تنها از یک عرضه‌کننده مراقبت کنید که بخشی از شبکه قرارداد است . می‌توانید در وب سایت va یک ارائهکننده آنلاین جستجو کنید .
زمانی که یک ارائهکننده پیدا می‌کنید , باید با va تایید کنید که واجد شرایط سود و درمان هستید که تحت برنامه پوشش داده می‌شود . احتمالا ً باید این کار را فقط یک‌بار انجام دهید , اما ایده خوبی است که مطمئن شوید همه چیز به مجذور خواهد رسید . اگر شما از یک ارائهکننده مراقبت فوری دیدن کنید که واجد شرایط نیستید , یا درمان پزشکی را که تحت برنامه جدید تحت پوشش قرار نگرفته اید, برای مبلغ کامل این لایحه تنظیم می‌کنید .
شما می‌توانید به دفتر مراجعه کنید .
اگر در غیر اینصورت واجد شرایط بازپرداخت سفر هستید , هزینه سفر به مرکز مراقبت فوری را نیز پرداخت خواهد کرد .
بعد از سه دیدار از یک ارائهکننده مراقبت فوری در یک سال تقویمی , شما باید برای هر ملاقات یک پیش‌پرداخت بابت هر بازدید بپردازید . شما مجبور نیستید که این پول را در دفتر دکتر بپردازید ; آن را برای آن خواهید پرداخت .
مراقبت فوری از آنفولانزا در طول سه دیدار انجام نمی‌شود .
با این حال , بازدیدهای بعدی از یک ارائهکننده مراقبت فوری در برابر محدودیت سه دیدار شما انجام می‌شود . va می‌گوید شما باید برای هر گونه پی‌گیری از ارایه‌دهنده و یا نرمال خود بازدید کنید .
تجویزات
اگر به یک ارایه‌دهنده مراقبت‌های فوری بروید و داروهای تجویز شده را تجویز کنید , شما نیز واجد شرایط تامین روزانه داروهای مربوط به شرایط خود هستید .
در صورت امکان باید سعی کنید نسخه خود را از مرکز مراقبت فوری یا داروخانه شبکه‌ای بگیرید . در غیر این صورت باید قیمت کامل داروخانه را بپردازید و سپس ادعای پول خود را بکنید .
اگر به بیش از یک منبع تغذیه روزانه نیاز دارید , باید آن را از پزشک و یا پزشک خود بگیرید .
va سوابق پزشکی خود را با عرضه‌کننده مراقبت‌های فوری به اشتراک می‌گذارد تا مطمئن شوید که هیچ تعاملاتی با دارو , شرایط پزشکی زمینه‌ای یا " خرید دکتر " برای مسکن وجود ندارد که پزشکان غیرنظامی باید درباره آن بدانند . این نیز شامل اطلاعات درباره مسکن تجویز شده , و احتمالا ً سلامت روان و سایر مسایل حساس پزشکی است .
در صدر فواید نظامی خود باشید
مطمئن نیستید که فواید مراقبت‌های بهداشتی کهنه تان چه هستند ? تمام تغییرات و جزئیات را حفظ کنید . برای عضویت آزادانه در اینترنت ثبت‌نام کنید و تازه‌ترین خبرها را مستقیما ً به صندوق دریافت کنید .
موضوعات مرتبط
کهنه سربازان قدیمی وزارت بهداشت کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


توقف موقت الزامات دفن سیستم بازنشستگی امریه سربازی چیست و شرایط پذیرش آن چگونه است نحوه و شرایط معافیت کفالت مادر




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.