فصل شلوغ

۲۸ نوامبر ۲۰۱۸
Military.com | نوشته امی Bushatz
هزاران نفر از سربازان قدیمی که از سیستم GI ۱۱ سپتامبر استفاده می‌کنند می‌توانند به عنوان بخش امور سربازان بازنشسته در حال بررسی نحوه محاسبه میزان پرداخت‌ها در تلاش برای بیرون آوردن اطلاعات انباشته‌شده توسط تکنولوژی قدیمی باشند .
به گفته مسئولان در بیانیه سیاست روز ۲۸ نوامبر ، این مبلغ مستمری اساسی به مبلغ مسکن ، افزون بر هر گونه حقوق معوقه ، دانشجویان کهنه‌کار را در نتیجه پشتیبانی از این مساله ، متحمل خواهد شد . و دانشجویانی که بیش از حد لزوم بیش از حد لزوم دارند ، به خاطر مشکلات فنی مجاز خواهند بود که پول اضافی را حفظ کنند .



حمایت مالی منافع خود منطقه تفریحی هدف حملات فواید مالی توقف موقت




جزئیات مربوط به اینکه دانش آموزان تا چه حد می‌توانند به صورت ماهانه در نتیجه سیاست جدید دریافت کنند ، یا اینکه چه چیزی در حال بازگشت به سیستم قدیمی پس از ماه‌ها تلاش برای اجرای ساختار جدید پرداخت ، در نهایت در دسترس مالیات دهندگان است . این افزایش تا ۱ دسامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد .

دانشجویانی که بیشتر از این تغییرات سود خواهند برد - و احتمالا ً در اوایل پاییز سال ۲۰۱۸ نیز از تاخیرات پرداخت بهره‌مند خواهند شد - - آن‌هایی هستند که بعد از ۱ ژانویه امسال با استفاده از کارت GI پس از ۱۱ / ۱۱ به سود بیل GI شروع به کار کردند .
That's به این دلیل که این دانش آموزان در معرض یک سری تغییرات نرخ مسکن قرار گرفتند که سال گذشته توسط کنگره به عنوان بخشی از برنامه Forever GI ordered سفارش داده شد .
این قانون ابتدا به مدیریت منافع سربازان بازنشسته ( VBA ) برای باز کردن پرداخت مسکن براساس آدرس فیزیکی student's نیاز داشت , نه مکان محوطه اصلی school's . به عنوان مثال , این بدانمعناست که دانش آموزانی که در یک محوطه ماهواره‌ای school's شرکت می‌کنند , می‌توانند نسبت به گذشته , حقوق کمتری دریافت کنند .
یک تغییر همچنین به روشی سفارش داده شد که برای شبکه GI Bill برای مطابقت با این که چگونه it's به نیروهای فعال وظیفه داده می‌شوند ، محاسبه شود . به جای مبلغ کل bah ، دریافت کنندگان وزارت دفاع اختصاص خود را تا پنج درصد در تلاش کنگره برای مهار تورم دارند . این به آن معنا است که بیل "بیل" که در سال جاری برای اولین بار در سال جاری ثبت‌نام کرده‌است ، نسبت به دانشجویانی که از روز ۱ ژانویه از مزایای استفاده از این مزایا بهره‌مند شده‌اند ، حقوقی دریافت می‌کنند .
اما پیچیدگی آن محاسبات جدید ، the را ملزم به به روز رسانی نرم‌افزار خود کرد، که به نوبه خود باعث بروز مشکلات سیستم شده و جرقه یک سپتامبر را بیش از حد معمول برای شروع ترم پاییز ایجاد کرد .
اعلام سیاست Wednesday's بر همه تغییرات پرداخت مسکن در تلاش برای به روز رسانی سیستم‌های خود قبل از یکم ماه دسامبر ۲۰۱۹ و مهلت مقرر می‌دارد .
" به طوری که در طول یک فصل شلوغ آکادمیک ، نرخ خانه‌های بیل - ۹ / ۱۱ GI را محاسبه می‌کند ، مانند پرواز هواپیما در حین ساخت آن ، و این ناعادلانه و ناامید کننده برای سربازان قدیمی و مالیات دهندگان بود . Robert Wilkie ، وزیر VA در بیانیه‌ای گفت : " در این میان ، ذینفعان دریافت حق مسکن در سال آینده برای اطمینان از اینکه ما حق استفاده از فن‌آوری و فرمولی را برای اولین بار دریافت می‌کنیم ، در نرخ bah وزارت دفاع دریافت خواهند شد ، که در بسیاری از موارد برابر یا بالاتر از پرداخت کنونی آن‌ها خواهد بود ."
طرفداران سربازان قدیمی می‌گویند که آن‌ها از این کار راضی هستند و مشکل را حل می‌کنند .
جارد لیون ، رئیس و مدیر عامل قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ، در بیانیه‌ای گفت : " سربازان قدیمی آمریکا این VA را برای تصدیق تغییرات آن در GI Bill تشویق می‌کنند و frustrating از تلاش‌های VA's برای درست کردن آن و به خصوص تعهد آن‌ها برای باقی ماندن در ارتباط استقبال می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه می‌دانند انتظار چه چیزی را داشته باشند . "
به گفته مقامات VA ، در حال حاضر پس از نشستن سه بار بیش از حد معمول در اوایل ماه سپتامبر ، این پرداخت انباشته‌شده در حال حاضر در سطحی انجام می‌گیرد . به گفته مسئولان ، در روز ۱۶ نوامبر ، در حدود ۷۴، ۰۰۰ ادعاها در صف "VA's " ، که نشان‌دهنده همه انواع پرداخت پول GI باشند ، از جمله تغییرات و تغییرات برنامه آموزشی جدید ، در صف VA's قرار دارند .


الزامات دفن سیستم بازنشستگی کانون اصلی خلاق بودن جزییات حقوق سربازان در سال 97 مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.