شغل جدید

دو سرباز قدیمی ویتنام در روز چهارشنبه به عنوان معاون وزیر امور سربازان قدیمی در اداره ترامپ با وجود درخواست سازمان‌های اصلی خدمت سربازان قدیمی برای ادامه کار خود , رابرت مکدونالد در این شغل ظاهر شدند .
دونالد ترامپ , یکی از کهنه سربازان ویتنام و بنیانگذار خدمات مدیریت بهره که خدمات مراقبت‌های بهداشتی را به دولت و بخش خصوصی ارائه می‌کند , در روز سه‌شنبه در ملک خود در فلوریدا ملاقات کرد .
ترامپ همچنین در مورد پست و واشنگتن‌پست با جراح قلب " توبی " , مدیر اجرایی کلینیک کلیولند , یک شبکه بیمارستان‌های غیر انتفاعی , و یک سرباز نیروی هوایی ویتنام , دیدار کرد . او دو سال پیش به عنوان یک شغل جدید در نظر گرفته شد , زمانی که منشی " اریک مک گری " تحت فشار استعفا داد , اما آن را پایین کشید تا در کلینیک کلیولند , بزرگ‌ترین کارفرمای ایالت اوهایو باقی بماند .
علاوه بر این, ترامپ تایید کرد که ترامپ با او در مورد انجام کار راه‌اندازی یک میلیارد دلار در سال و نظارت بر کارمندان خود بحث و گفتگو کرد . او گفت : " من فقط یک مصاحبه دو ساعته با او ( ترامپ ) و تیمش را تمام کردم و , بله , تایید می‌کنم که مورد توجه هستم . "


همه بیماران ماشین حساب نیاز های شما بهداشت روانی دفتر مشاور مک دونالد




مک گری , که در گواتمالا به دنیا آمده , در حال حاضر تنها اسپانیولی است که عضو تیم مشاوره انتقال عضو تیم آلمان است .

او یک منتقد صریح قانون مراقبت‌های مقرون‌به‌صرفه رئیس‌جمهور اوباما بوده‌است و ادعا می‌کند که این قانون تاریخی پزشکان را با نوار قرمز فلج کرده‌است .
او اخیرا ً با گروه مشاور جدید ترامپ در زمینه مشاغل و اقتصاد موافق بود و هفته گذشته در برج ترامپ با ترامپ ملاقات کرد . در کلینیک کلیولند برای دادن دکمه‌های اول بیماران به عنوان نشانه‌ای از تعهد این درمانگاه به ملاقات‌های مشابه با پزشک معروف است .
ترامپ که متعهد شده بود تعمیرات اساسی را در زمان انتظار قطع کند و دسترسی سربازان قدیمی به مراقبت خصوصی را افزایش دهد , انتظار می‌رفت که انتخاب خود را قبل از کریسمس اعلام کند .
بیش از ۸۰ سازمان قدیمی و گروه‌های حمایتی از حفظ مک‌دونالد حمایت کرده‌اند . به طور جداگانه , سازمان‌های خدماتی قدیمی " شش " در اوایل این ماه با اعضای تیم انتقال ترامپ ملاقات کردند .
جو بایدن , مدیر عامل نور , به نیویورک‌تایمز گفت : " ما از مک‌دونالد حمایت می‌کنیم . " اما محمد امین جونز , مدیر اجرایی لژیون آمریکایی , روز پنج شنبه گفت که قانون اساسی 000 / 10 میلیون و لژیون , هیچ جایگاهی در مک‌دونالد ندارد .
به علاوه ترامپ همچنین تعدادی افراد دیگر را نیز مورد توجه قرار داده‌است . روز دوشنبه , او با یک نگهبان ساحلی بازنشسته که به طور گسترده مورد احترام خلیج مکزیک بود , ملاقات کرد .
همچنین به عنوان امکانات برای موقعیت شغلی , اسکات براون , جمهوری‌خواه ماساچوست , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , جف میلر , جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا و رهبر سابق سربازان قدیمی جنگ عراق , یک گروه حمایتی که توسط برادران کخ حمایت می‌شد , مطرح شد .
ریچارد دلوی را می‌توان دست‌کم گرفت .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان قدیمی و مزایای کهنه سربازان قدیمی دونالد ترامپ
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر نشوند , پخش شوند , بازنویسی شوند .


دفتر مکاتبات مدیر بازیابی آدرس آژانس بهار گذشته معیار های انتخاب مدرسه برای فرزندان آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.