بهار گذشته

در واکنش به این رسوایی که در طول بهار گذشته در وزارت امور سربازان قدیمی مطرح شد ، لژیون آمریکایی شروع به برپایی مراکز فرماندهی Crisis ( VCCCs ) در شهرها و شهره‌ای سراسر کشور کرد . در کنار کارکنان Legion ، این مراکز به سربازان قدیمی اجازه می‌دهند تا در سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA ثبت‌نام کنند ، منافع خود را بایگانی کرده و وضعیت مطالبات معوقه را بررسی کنند .
در روز ۱۱ سپتامبر ، بیش از ۳، ۰۰۰ سرباز قدیمی کمک شدند و نزدیک به ۹۰۰، ۰۰۰ دلار از مزایای تعلق‌گرفته به ماسبق شد . اما اکنون لژیون دو نور از VCCCs به مراکز آموزشی Veteran منتقل شده‌است . اولی امروز در واشنگتن دی سی به پایان می‌رسد ، در حالی که دومی در اواخر این ماه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد .
رالف بوزلا ، رئیس بخش توان‌بخشی Legion's Affairs ، با بخش ارتباطات رسانه‌ای لژیون آمریکایی در رابطه با موفقیت of و نیاز به گذار از " بحران " به " توسعه " صحبت کرد .


سلامت مغز بیمه عمر درجه معلولیت حرکت آسان گروه لژیون تحویل مزایا





لژیون آمریکایی : از تاثیری که مراکز فرماندهی Crisis Legion's دارند شگفت‌زده می‌شوید ؟

رالف بوزلا : این فراتر از انتظارات من بود . می‌دانستم که به سربازان قدیمی کمک خواهیم کرد . من می‌دانستم که ما قصد داریم به تعداد زیادی از سربازان قدیمی کمک کنیم ؛ چون ما در شهرهای اصلی بودیم و همچنین در مناطق روستایی . اما عددی که ما به آن دست یافته‌ایم و مزایا ، از نظر دلار ما قادر به بازگشت به سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها هستیم، بسیار فراتر از انتظار من بود .
tal : به نظر شما چرا تنظیمات VCCC برای کمک به سربازان قدیمی اینقدر موثر بوده‌اند ؟
RB : یکی از چیزهایی که من از طریق کار خود با ( VCCCs ) یاد گرفته‌ام و حالا " مرکز دسترسی سربازان قدیمی " این است که ما یک محیط مفیدتر برای سربازان قدیمی ایجاد می‌کنیم که VA با هم‌کاری ، دست در دست ، با لژیون آمریکایی خدمت می‌کند تا به این سربازان قدیمی خدمت کند .
tal : چرا ؟
RB : ایجاد یک مساله شفافیت . هنگامی که یک سرباز کهنه‌کار ( می‌رود تا ببیند) یک نماینده مدیریت منافع کهنه و آن در بسته می‌شود ، نماینده VBA مسیول آن محیط است . ایجاد یک وضعیت توانمندسازی . هنگامی که یک سرباز کهنه‌کار می‌آید ( برای علامت دهی یا VOC ) ، نماینده VBA در محیط باز با افرادی که کسب‌وکار را در اطرافشان می‌دانند کار می‌کند . آن‌ها در مورد این کهنه سرباز قدرت زیادی ندارند . آن‌ها می‌توانند به این کهنه سرباز کمک کنند . چیزی که من در اینجا دیدم این است که VA را نشان می‌دهد … " این نحوه کار شما با سربازان قدیمی شما است ."
tal : وزارت امور سربازان بازنشسته شروع به برگزاری جلسات شهرداری در سراسر کشور کرده‌است تا از مشتریانی که از آن استفاده می‌کنند بازخورد دریافت کنند . آیا شما فکر می‌کنید که سالن‌های شهر لژیون دو نور همراه با VCCCs که بر تصمیم VA's برای اجرای سالن‌های شهر تاثیر داشته‌اند ، رخ داده‌است ؟
(RB ): لژیون آمریکایی قطعا ً تاثیر خود را بر ایجاد جلسات شهرداری بر عهده داشت . ما از طریق سیستم ذخیره کردن نیروی کار که سه سال پیش در آنجا شروع به برگزاری جلسات شهرداری کردیم ، فورا ً ارزش آن را درک کردیم . آن‌ها در زمان حال بهتر کار می‌کردند . آن‌ها مسائل کهنه سربازان قدیمی را درک کردند . توصیه‌های ما در اغلب مکان‌هایی که قرار بوده‌است این است که مرکز VA جلسه شهرداری خود را هدایت می‌کند .
tal : چرا گذار از " بحران " به حالت " توسعه " مهم است ؟
RB : با ماهیت بسیار ، بحران برای همیشه باقی می‌ماند . اگر این کار انجام شود ، نتیجه نهایی ؟ بحران باید به پایان برسد و این رسوایی که از بهار تا اواخر تابستان رخ داد به پایان رسیده‌است . اما ما چیزهای زیادی از آن یاد گرفته‌ایم . ما می‌خواهیم به ارائه خدمات به سربازان قدیمی به دلیل محیطی که ایجاد می‌کنیم : محیط دوستانه ، محیطی که ما اینجا هستیم ، در واقع کمک کنیم . ما نمی‌توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم . VA نمی‌توانند این کار را به تنهایی انجام دهند . ما باید در شراکت کار کنیم . برای استفاده در آینده ، VA باید توسعه خود را نه تنها با لژیون آمریکایی ، بلکه با هر سازمان ( سازمان خدمات قدیمی ) به منظور حصول اطمینان از این که سربازان قدیمی مزایایی را برای آن‌ها دریافت می‌کنند و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی که به آن‌ها حق دسترسی به آن‌ها را دارند ، انجام دهند ، در نظر بگیرد .



مسائل کهنه هشدار دهنده منتظر زمان امنیت اجتماعی شرایط ادامه تحصیل در کشور ترکیه مدارک مورد نیاز معافیت سربازی - مشاوره نظام وظیفه



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.