مک‌دونالد

وزیر امور سربازان قدیمی "باب مک‌دونالد " روز چهارشنبه به شدت به توصیه مجلس مبنی بر تشکیل یک هیات نظارت بر سیاست و برنامه ، عایق‌بندی رهبران VA از تعامل سیاسی مستقیم و اطمینان از اینکه اقدامات اجرایی برآورده شده‌است ، عقب‌نشینی کرد .
مک‌دونالد روز چهارشنبه به کمیته امور خارجه گفت : " من معتقدم که این نقش این کمیته و کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا است و به طور مشترک با the و من کار می‌کند .
مک‌دونالد اظهار داشت که این ارزیابی ۴۰۰۰ صفحه‌ای به ۶۸ میلیون دلار هزینه دارد و بسیاری از مسائل و مشکلات مشابهی را که در مورد بازدید از امکانات بازدید و ملاقات با کارمندان و بیماران VA در سراسر کشور پس از اینکه او به عنوان منشی منصوب شد ، کسب کرد .
او گفت : " ما با بسیاری از چیزهای مشابه [ در این ارزیابی پیدا کردیم ] ، من از عمق این تجزیه و تحلیل قدردانی می‌کنم - من نمی‌توانم این کار را انجام دهم - اما بسیاری از این چیزها در حال حاضر در حال انجام هستند و ما نتایج را می‌بینیم ."
او گفت که نتایج شامل ۱۷ میلیون نفر دیگر در مقایسه با سال گذشته بیش از قبل ، اضافه کردن نزدیک به ۲ میلیون فوت مربع فضای VA ، ۱، ۴۰۰ مورد جدید مراقبت بهداشتی جدید و بیش از ۳، ۰۰۰ پرستار جدید است .
هنگامی که این ارزیابی در ماه گذشته منتشر شد ، رئیس کمیته امور سربازان بازنشسته ، جف میلر و سناتور جانی Isakson ، که ریاست کمیته قدیمی سربازان مجلس سنا را بر عهده داشت، بیانیه‌ای مشترک صادر کرد و گفت که یافته‌ها ، ترس خود را از مشکلات گذشته در VA ، " تنها نوک کوه‌یخ " می‌دانستند .


توسعه یافته کمیته کنفرانس خدمات بهداشتی مبارزه تهاجمی مخالف ماموریت دفتر مکاتبات




آن‌ها گفتند : " The دیگر نمی‌تواند انکار کند که مشکلات آن ، همانطور که در این گزارش ذکر شد، عمیق و فراگیر هستند و از تاخیرات در مراقبت و پوشش رسوایی ، به unaccountability شایع و فقدان رهبری ، the سازمانی است که در هر سطحی به چالش کشیده می‌شود ."

مک‌دونالد بسیاری از مشکلات را واگذار کرده‌است ، اما گفت که در طی سال گذشته VA پیشرفت داشته‌است .
بخشی از ارزیابی مک‌دونالد بر " [ VA ] [ VA ] و منابع تاکید داشت ."
وی گفت : بحران‌های سلامتی که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شدند ، نتیجه تقاضای فزاینده برای خدمات VA بود که نمی‌توانستند با منابعی که داشتند ، برخورد کنند . اگرچه او به صراحت نگفته است ، مک‌دونالد به نظر می‌رسد به رسوایی زمان انتظار اشاره دارد که در آن مقامات و schedulers دامنه درخواست انتصاب را با نگه داشتن اسامی در یک لیست مخفی یا غیر مجاز پنهان کردند .
او گفت که از ظرفیت overwhelmed تقاضا کاسته می‌شود.
او این ادعاها را به عنوان مثال دیگر مطرح کرد و گفت که VA پیشرفت کرده‌است زیرا کارمندان مجبور به اضافه‌کاری در چهار سال گذشته شده‌اند .
او گفت : " این یک مورد کلاسیک است که در آن الزامات و بودجه ما تطبیق داده شده‌است و ما مجبوریم برای همیشه اضافه‌کاری کنیم ."
این ارزیابی مستقل پس از یک تلاش یک ساله که توسط شرکت تاج گذاری انجام شد تهیه شد که یک شرکت انتفاعی است که مدیریت مراکز تحقیقاتی دولتی را مدیریت می‌کند و با شرکت RAND و دیگران هم‌کاری می‌کند .
ریچارد جی . برن ، معاون ارشد رئیس‌جمهور در تاج اسقفی ، به قانونگذاران گفت که اعضای این هیات از بیش از ۱۹، ۰۰۰ سند بازدید کرده‌اند و بیش از ۱۰۰۰ مصاحبه انجام داده‌اند و با نمایندگان ۱۰ سازمان سرباز قدیمی و تقریبا ً ۳۰ انجمن مراقبت بهداشتی به عنوان بخشی از کار خود ملاقات کرده‌اند . این ارزیابی همچنین توسط هیات " روبان آبی " که از ۱۶ مدیر بخش خصوصی مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی تشکیل شده‌بود ، مورد بررسی قرار گرفت . برن روز چهارشنبه به قانونگذاران گفت که در حالی که بسیاری از امکانات VA قابل‌مقایسه با بیمارستان‌های بخش خصوصی بوده و دارای " جیب برتری " هستند ، برخی دیگر مشکلاتی دارند ، با این نتیجه که تسهیلات مراقبت بهداشتی " تجربیات بیمار متفاوتی را ارائه می‌دهند، رونده‌ای کاری متناقض را اعمال می‌کنند، و به طور گسترده در مورد مقیاس‌های کلیدی عملکرد و کارایی متفاوت هستند ."



مدیر بازیابی آدرس آژانس بهار گذشته تحویل مزایا هزینه تحصیل در خارج از کشور مدارک مورد نیاز امریه سربازی - مشاوره نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.