دفتر مکاتبات

اگر شما در ارتش هستید و برای انتقال به زندگی مدنی کار می‌کنید ، دورنمای پیدا کردن یک شغل رویایی از یونیفورم می‌تواند بسیار سخت باشد .
It's همیشه روشن نمی‌دانند که چگونه مهارت‌های نظامی به مشاغل غیر نظامی ترجمه می‌شوند ، و بسیاری از سربازان قدیمی نگران هستند که علی‌رغم سال‌ها تجربه نظامی ، آن‌ها باید برای رسیدن به شغل بدون مهارت و یا با مهارت کم‌تر ساکن شوند .
اما این سه سرباز - - دو تفنگدار دریایی و یک افسر نیروی دریایی - - با شرح سفره‌ای خود از زندگی با یونیفرم به پست‌های کلیدی پرسنل در کاخ سفید ، برخی از این معما را از این فرآیند بیرون می‌برند . ما از هر سه سوال یکسانی پرسیدیم و آن‌ها نه تنها چگونه توانستند این فرصت‌های شغلی را تضمین کنند ، بلکه این که چگونه تجربه نظامی آن‌ها به آن‌ها کمک کرده‌است تا موفق شوند . بعضی از پاسخ‌ها به مدت طولانی ویرایش شده‌اند .
سخنگو
برایان گابریل ، ۲۸ ساله از New Orleans ، لویزیانا ، یک دستیار ارشد رسانه‌ای و رسانه‌ای در کاخ سفید و خبرنگار و مجری سابق جنگ نیروهای دریایی است .
سال خدمت تان چه بود و رتبه نهایی شما چه بود ؟
پاسخ: من از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۱ خدمت کردم و من تفنگداران را به عنوان یک گروهبان ترک کردم . من از مارس ۲۰۱۰ تا مارس ۲۰۱۱ در استان هلمند افغانستان مستقر شدم .
بعد از ترک ارتش چه کار کردید ؟
پاسخ: پس از اینکه من نیروی دریایی را ترک کردم ، من بلافاصله در دانشگاه Loyola در نیو اورلئان نام‌نویسی کردم . در حالی که در مدرسه ، من وقت آزاد خود را صرف سازماندهی اولین سازمان سربازان قدیمی دانشجویی کردم تا جاری شود و انتقال servicemembers به زندگی غیر نظامی را کمی ساده‌تر کرد .



مزایای معلولان سربازان بی خانمان کودک وابسته بودجه محدود مزایای معلولیت مدیر بازیابی




سوال : چطور به موقعیت فعلی خود رسیدید ؟

پاسخ: در طول سال اول کالج ، من برای یک پست دستیار در دفتر مکاتبات ریاست‌جمهوری در کاخ سفید درخواست کردم - - اداره مسئول رسیدگی به همه حروف ورودی ، ایمیل ، تماس‌های تلفنی و هدایایی که به رئیس‌جمهور و خانواده اول فرستاده شده‌بود. این برنامه مرا در خط توضیح کاخ سفید به من پیشنهاد کرد ، جایی که من افراد کارآموز و داوطلبانی را که تماس‌های تلفنی از طرف رای دهندگان دریافت می‌کردند را مدیریت کردم . شنیدن صدای people's آمریکایی در هر روز با توجه به نظرات و نگرانی‌ها ، تجربه‌ای ارزشمند بود که به من دیدگاه بهتری در مورد این که چگونه کار ما در دولت اوباما بر شهروندان تاثیر می‌گذارد را به من داد .
بعد از گذراندن یک ترم در مکاتبات ریاست‌جمهوری ، به من فرصت داد تا به نقش فعلی خود در دفتر دبیر مطبوعاتی حرکت کنم .
روز کاری شما شامل چه چیزی است ؟ در این شغل به چه دستاوردهایی بیش‌ترین افتخار را دارید ؟
پاسخ: مسیول هماهنگی پوشش مطبوعاتی فعالیت‌های president's داخلی و بین‌المللی با گروه سیار روزنامه نگارانی که کاخ سفید را پوشش می‌دهند . مسئولیت‌های من به روز تا حد زیادی به آنچه رئیس‌جمهور در برنامه خود دارد ، بستگی دارد . وظیفه من تضمین این است که مطبوعات هر فرصت ممکنی را برای شنیدن پیام president's دریافت می‌کنند ، چه ممکن است به سادگی یک خبر رسمی منتشر کرده یا هزاران گزارشگر و عکاس را در چمن جنوبی برای یک رویداد ترتیب دهد .
به عنوان کسی که زمان را صرف گوش دادن به مردم آمریکا در دفتر مکاتبات ریاست‌جمهوری کرده‌است و اکنون به طور مداوم اخبار و داستان‌هایی از روز در بخش ارتباطات را زیر نظر دارد ، زمانی که داستان‌های این سیاست را می‌شنوم که کاخ سفید در آنجا به طور مثبت بر شهروندان ما تاثیر می‌گذارد .
در مورد موقعیت فعلی خود از چه چیزی بیشتر لذت می‌برید ؟
پاسخ: I'm از اینکه قادر به داشتن یک دست در ارتباط با پیام president's به مردم آمریکا و جامعه جهانی بزرگ‌تر است . من چهار سال را به عنوان یک متخصص امور عمومی نظامی گذراندم و به داستان سپاه تفنگداران گفتم و اکنون افتخار می‌کنم که به رئیس‌جمهور در صحبت با ملت کمک کنم .



آدرس آژانس بهار گذشته تحویل مزایا مسائل کهنه مطالعه ای موثر برای کنکور داشته باشید مشمولین معافیت موارد خاص چه افرادی می باشند ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.