مدیر بازیابی

ارتش بازنشسته " ریان ریان " , مدیر بازیابی تنش مبارزه با تنش است .
هنگامی که اعضای سرویس آمریکایی در آموزش یا زخمی در میدان جنگ مجروح می‌شوند , اغلب با چالش‌های منحصر به فردی در بازیابی و انطباق با وضعیت جدید خود مواجه می‌شوند .
هنگامی که وسیله نقلیه من توسط یک وسیله انفجاری دست‌ساز مورد اصابت گلوله قرار گرفت , من در نبرد بر ضد انفجار مین روب در عراق زخمی شدم .
به علاوه دو نفر از سربازان خود را از دست دادم . میلز و هاسه , من بازوی راستم و پای چپ خود را از دست دادم و سال‌ها تحت درمان فیزیکی و شغلی قرار گرفتم تا یاد بگیرم چگونه محیط خود را پیدا کنم .
من همچنین مجبور بودم که محیط خود را با انطباق خانه‌ام بیشتر قابل کشتیرانی کنم .
یکی از چیزهایی که به من کمک کرد اداره امور سربازان قدیمی بود . کمک‌های بلاعوض برنامه , سربازان قدیمی مانند من را تامین می‌کند ( بیش از سه درخواست برای هر نفر , و یک محدودیت کلی برای کمک ) برای کمک به خرید یا ساخت یک خانه سازگار برای کمک به ناتوانی ما .
این یک مزیت بزرگ است , اما قانون دو کسری دارد .
اول اینکه تمام هزینه‌های انطباق خانه‌ام را پوشش نمی‌دهد .
بعد از اینکه از ارتش خارج شدم , زنم و من یک خانه پیدا کردم و از میتساه استفاده کردم . در آن زمان , میتساه بیش از ۱۲۰۰ دلار سود می‌برد اما کمک بلاعوض بیش از ۱۰۰ دلار را پوشش نداد .
دوم اینکه میتساه با نیازهای سربازان قدیمی مثل من ملاقات می‌کند .
وقتی خانواده ما بزرگ شد , تصمیم گرفتیم به خانه‌ای نقل‌مکان کنیم که نیازهای متغیر ما را برآورده کند . از وقتی که در خانه قبلی از میتساه استفاده کردم بیش از نیم دلار برای اصلاح خانه خود پرداخت کردیم .
همانطور که سربازهای قدیمی جوان‌تر مانند من بزرگ می‌شوند , ازدواج می‌کنند یا خانواده دارند , نیازهای ما در یک خانه انطباقی به شدت تغییر می‌کند .
این نیز برای کسانی که ناتوانی‌های آن‌ها در طول زمان بدتر می‌شوند نیز صادق است .
یک سرباز قدیمی که یک پای مصنوعی دارد ممکن است برای پیاده‌روی در خانه شان خوب باشد , اما آن‌ها ممکن است زمانی که به شهروندان ارشد تبدیل شوند , از ویلچر استفاده کنند .



سالگرد تاسیس فرصت بیشتر بزرگترین تغییر نیروهای مسلح مقامات عالی رتبه آدرس آژانس بهار گذشته










مهم است که این منفعت با نیازهای متغیر جانبازان ناتوان مواجه شود و در مراحل مختلف زندگیشان به آن‌ها کمک کند .

علاوه بر این, سربازان قدیمی مانند اغلب آمریکایی‌ها تمایل به حرکت در اطراف کشور به عنوان شغل خود دارند .
سربازان قدیمی ناتوان از قبل نرخ بیکاری بالاتری نسبت به همتایان غیرنظامی خود دارند , بنابراین بهبود این سود همچنین منجر به ثبات مالی بیشتر و توانمندسازی اقتصادی سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان از طریق تامین نیازهای آن‌ها برای تامین نیازهایشان خواهد شد .
به همین دلیل است که پروژه مبارز زخمی در حال دفاع از تصویب قانون اسکان موقت است که تحت حمایت " گاس " گاس " , r - فلوریدا و حمایت مالی از " مایک لوین ", " دی - کالیفرنیا " حمایت می‌شود . این عمل به طور کامل میتساه را به سربازان واجد شرایط اختصاص می‌دهد . این لایحه همچنین :
افزایش تعداد دفعاتی که مزایا می‌توانند از سه‌تا شش دست یابند .
افزون بر آن, شمار افرادی که هر ساله می‌توانند به کار گرفته شوند را افزایش می‌دهد .
افزایش مجموع سود برای تحصیل یک خانه با ویژگی‌های خاص از 1 / 0 تا 1 / 5 دلار .
افزایش میزان کمک به محل اقامت قدیمی سربازان قدیمی از ۱ تا ۱ دلار .
با توجه به این که در ساله‌ای اخیر به تعداد زیادی از جانبازان مبتلا شده و زندگی سالم یا آینده خود را با تغییرات زندگی عادی وفق می‌دهند و کیفیت زندگی خود را بهبود می‌بخشند .
نظرات بیان‌شده در این کتاب , نظرات نویسنده هستند و لزوما ً دیدگاه‌های نظری را منعکس نمی‌کنند . اگر می‌خواهید گزارش خود را ارائه کنید , لطفا ً مقاله خود را برای ما بفرستید .


تحویل مزایا مسائل کهنه هشدار دهنده چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شوید پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح







منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.