قتل

فرزند کهنه‌کار ارتش سارا پالین از آلاسکا منتشر شد .
پی‌گیری پالین , مرکز , و پدرش تاد پالین درست است با مردی که نامش اعلام‌نشده است قبل از تغییر دادخواست در دادگاه سربازان قدیمی در لنگرگاه , در روز چهارشنبه , در روز چهارشنبه , اکتبر . (
ادامه جدول
آسوشییتدپرس ]
در لنگرگاه , آلاسکا - مسیر پالین , پسر بزرگ کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری , سارا پالین , پس از محکومیت به جرم اهانت به پدرش , آزاد شد .
پالین در اواسط دسامبر به یک لنگرگاه در نیمه راه برای حمله به پدرش گزارش داد . اما او پس از اینکه یک قاضی در روز پنج شنبه حرکتی برای اعتبار زمان صرف‌شده برای نظارت الکترونیک دریافت کرد آزاد شد .
به گفته تری واتسون از شرکت مدیریت تادیبی که در نیمه راه است , پالین عصر روز پنجشنبه آزاد شد .
اولین گزارش منتشر شده پالین در آخر هفته است .
وکیل و دادستان پالین در روز دوشنبه اظهار نظر نکردند .
پالین که یک سال در عراق خدمت می‌کرد , پیش از این در برنامه دادگاه درمانی سربازان قدیمی برای حمله به پدرش ثبت‌نام‌کرده بود . اما او پس از اتهامات جدید در ماه سپتامبر از برنامه اخراج شد .
در این مورد , یکی از آشنایان زن گفت که پالین به او گفت که نمی‌تواند خانه‌اش را ترک کند, تلفن او را بگیرد و بعد سر او بزند . اتهامات خلاف جنسی از جمله حمله , مقاومت در برابر دستگیری و رفتار نامنظم در این مورد معلق هستند .
به گفته مسئولان , در ماه دسامبر , پالین به شکستن خانه والدینش و ترک پدرش , تاد , متهم شد . او به جرم غیر مجاز تجاوز جنسی مجرم شناخته شد .
در صورتی که وی برنامه درمانی کهنه سربازان و یک سال پشت میله‌های زندان را به اتمام برساند , از او خواسته شد تا در زندان بماند .
پالین نیز متهم به مشت کردن دوست دختر خود در بازی بریج است . او ادعا کرد که در هنگام مستی یک سلاح گرم در اختیار دارد .
سارا پالین , فرماندار سابق ایالت , پیشنهاد کرده‌است که اختلال استرس پس از ضربه می‌تواند عاملی در این مورد باشد .
سه نفر به جرم کشته شدن یک هوانورد در تگزاس دستگیر شدند .
شین هوا , رئیس پلیس پارک سدر در طی یک کنفرانس خبری در مورد قتل کلاس درجه‌دار " آستین نشده " در آستین , صحبت می‌کند . ( ستاره‌ها و نوارها / رز آل . ( )
ادامه جدول
ستاره‌ها و نوارهای رنگی توسط رز آل . باب
پارک شده‌بو
سین هام , رئیس پلیس , " اقدامات وحشیانه و بزدلانه " را توصیف کرد که به عنوان یک سرقت مسلحانه تصادفی در منطقه امن شهر آستین پرتاب شد .
او گفت : " زندگی او توسط گروهی گرفته شده‌است که به نظر می‌رسد با تنها هدف دزدی افراد در آن شب بیرون رفته‌است . " تا کنون , این سه نفر نیز به دو سرقت مسلحانه دیگر در شهر آستین در آستین متصل شده‌اند .
کورنلیوس مارتین , داریوش اول و دانیل ویلکس , که همگی اهل آوستین بودند دستگیر شدند . آن‌ها به شهرستان ویلیامسون همسایه منتقل خواهند شد که در آن پارک سدار مستقر است و هر سه مظنون به قتل متهم شده‌اند .
پارک سدار یکی از حومه‌های شمال غربی آستین با نرخ پایین جنایت است . در شش سال حبس با اداره پلیس , این اولین مورد جنایی است که در آن افراد یکدیگر را نمی‌شناسند . به گفته سخنگوی اداره پلیس , در واقع , تنها دو قتل گزارش شده‌است .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.