شاهین

شاهین گفت که دور دیگر گفتگوها با خلیل زاد ، فرستاده ایالات‌متحده ، در روز ۲۵ فوریه در دوحه برنامه‌ریزی شده‌است .

خلیلزاد به مدت شش روز هفته گذشته در قطر با طالبان گفتگو کرد ، در طی دیدار خود از کابل در روز دوشنبه گفت که کاره‌ای بیشتری باید انجام شود ، اما پیشرفت قابل‌توجهی در راستای توافق با شورشیان صورت‌گرفته است .

در عوض ، اشرف غنی ، رئیس‌جمهور افغانستان ، به افغان‌ها اطمینان داد که هیچ قراردادی بدون آگاهی عمومی کابل و مشارکت کامل صورت نخواهد گرفت .

نیروهای آمریکایی در نوامبر ۲۰۰۱ در واکنش به حملات ۱۱ سپتامبر به افغانستان حمله کردند و طالبان را که القاعده و رهبر آن اسامه بن‌لادن بودند را از بین بردند . طالبان که از سال ۱۹۹۶ بر افغانستان حکمرانی کرده بود ، شکل خشنی از قوانین اسلامی را وضع کرده بود .

شاهین همچنین گفت که ایالات‌متحده و طالبان تیم‌های فنی مشترک ایجاد خواهند کرد تا جزئیات خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و نیز راه‌های پیش‌گیری از تبدیل مجدد افغانستان به یک پناه‌گاه برای گروه‌های تروریستی مثل القاعده را آغاز کنند .

خلیلزاد که در ماه سپتامبر گذشته منصوب شد ، تلاش‌هایی را برای یافتن راه حلی برای پایان دادن به جنگ طولانی که به عقب‌نشینی احتمالی نیروهای آمریکایی و پایان دادن به طولانی‌ترین نامزدی نظامی که در حال حاضر حدود ۱ تریلیون دلار هزینه دارد ، به پایان رساند .

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، نیز از دخالت مداوم آمریکا در افغانستان ابراز ناامیدی کرده‌است و نسبت به اسکان زودهنگام به شدت نیاز دارد .

با وجود مذاکرات شدید با خلیل زاد ، طالبان از مذاکره مستقیم با کابل خودداری کرده‌اند و اغلب به دولت افغانستان به عنوان دست‌نشانده ایالات‌متحده اشاره می‌کنند . خلیلزاد دولت Ghani's را تحت فشار قرار داده‌است ، که عمیقا ً تقسیم شده‌است تا یک تیم مذاکره قوی تشکیل دهد .

قریب تلالو افغان تحریم کشورهای ارزان برای ادامه تحصیل منابع جدید دفترچه دوره نوزدهم پیام نور در کدرشته های علوم انسانی ( بخش پنجم )

عطا الرحمان سلیم ، معاون شورای عالی صلح افغانستان که متشکل از روحانیون ارشد افغانستان و دیگر چهره‌های برجسته است ، گفت که تنها راه صلح از طریق مذاکرات مستقیم با دولت است .

وی گفت : " اگر طالبان واقعا ً خواهان پیوستن به روند صلح هستند، بهترین و آسان‌ترین راه برای شروع مذاکرات صلح مستقیم با دولت افغانستان است ." وی افزود : " تفاوت بزرگی بین آنچه می‌گویید و آنچه انجام می‌دهید وجود دارد ."

با وجود امتناع شورشیان طالبان از مذاکره با کابل ، پیام Shaheen's به صورت طیف گسترده‌ای از ذینفعان در افغانستان - احتمالا ً حتی دولت Ghani's - که می‌توانست با هم برای خروج سربازان ایالات‌متحده کار کنند ، هدایت شد .

شاهین گفت : " خروج همه نیروهای خارجی از افغانستان یک مسئولیت مشترک و یک افتخار برای همه افغان‌ها است ."

از آنجا که روسیه ، چین Threaten ، نیروی دریایی SEAL یک تمرکز جدید به دست می‌آورند

یک عضو تیم SEAL اثبات مفهوم و آزمایش عملیاتی و ارزیابی تاکتیک‌ها ، تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفت در طول تمرین ترایدنت ۱۷ در میدان Hurlburt را انجام می‌دهد . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / فن‌آوری ) گروهبان گرگوری بروک

۳۰ ژانویه ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

جنگ ویژه جنگ دریایی که ۱۷ سال را به اجرای عملیات‌های ضد شورش و ضد تروریستی در بیابان‌ها و کوه‌های خاور میانه گذرانده است ، در حال تغییر تمرکز خود به تهدید چین ، روسیه و مخالفان مشتاق است .

دریادار بیل موران ، معاون عملیات نیروی دریایی ، روز ۱۶ ژانویه در کنفرانس سالانه Association's نیروی دریایی به خبرنگاران گفت که برنامه ریزان عملیات نیروی دریایی شامل SEAL ها در تمام جنبه‌های برنامه‌ریزی و آموزش ، مانند بازی‌های جنگی ، تمرینات و scenarios بر روی میز هستند .

موران با اشاره به نیروهای جنگی بزرگ کشتی‌ها ، زیردریایی‌ها و هواپیماها ، گفت که این تغییر در سال ۲۰۱۳ زمانی آغاز شد که دریادار برایان Losey ، فرمانده فرماندهی جنگ ویژه نیروی دریایی ، شروع به " تلاش هماهنگ برای گفتگو با تیم خود در مورد بازگشت به سمت آبی " کرد .

منبع سایت

کنفرماسیون مبلغ تهاجمی ژاندارمری ریش دریافت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.