قریب

ترامپ گفته‌است که هیچ برنامه‌ای برای خارج کردن the نظامی در کشور ندارد و عراق می‌تواند برای حملات هوایی آمریکا در سوریه بعد از خروج نیروهای خود از این کشور به کار رود .

Al ، که نیروهایش در سوریه در کنار نیروهای رئیس‌جمهور بشار اسد در حال جنگ هستند ، گفت که او مطمئن و مطمئن است که یک رای پارلمان عراق برای عقب‌نشینی و تنظیم نیروهای آمریکایی در کشور وجود خواهد داشت .

او با اشاره به IS گفت : " اگر هدف اصلی حضور آن‌ها مقابله با خطر نظامی ناشی از Daesh است ، پس این تهدید حذف می‌شود ." "

او گفت که یک گروه کوچک از مشاوران و مربیان برای مسائل لجستیکی ممکن است براساس یک کمیته مشترک که تعداد و مکان آن‌ها مشخص شود ، تعیین شوند .

او گفت : " هر چیزی غیر از آن تجاوز به حاکمیت توسط پارلمان عراق ، مردم عراق و جناح‌های سیاسی از جمله ما در نظر گرفته خواهد شد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد ."

Al توسط نیروهای بریتانیایی و بریتانیایی از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به خاطر نقش خود در شورش شیعه زندانی شد . گروه او در جنگ‌های بزرگ علیه IS در شمال عراق و در جنگ داخلی Syria's جنگیده‌است .

در اواخر سال ۲۰۱۷ که او در مرز لبنان - اسرائیل به همراه اعضای گروه شبه‌نظامی حزب‌الله در مرز لبنان - اسرائیل ظاهر شد ، حمایت خود از لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها در برابر دولت یهود را ابراز کرد . این دیدار موجب انتقادهای شدید از نخست‌وزیر Lebanon's در آن زمان شد که به او دستور داد ورود به کشور را ممنوع کند .

Asaib اهل‌سنت ، که مالک ایستگاه تلویزیونی خود است ، در انتخابات پارلمانی سال گذشته دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورد و - اکنون نماینده یک بلوک ۱۵ نفره در پارلمان است .

تغییرات بارانی امتناع بیانات دموکرات

al زمانی که از حملات هوایی پیوسته اسرائیل در سوریه پرسیده شد ، گفت که این دو قدرت به نظر می‌رسد به سوی یک رویارویی هدایت می‌شوند که می‌تواند به جنگ منطقه‌ای تبدیل شود. او گفت عراق تنها در صورتی خواهد بود که به طور مستقیم توسط اسرائیل مورد حمله قرار گیرد .

او گفت : " اگر موجودیت اسرائیل به اهداف درون عراق حمله کند ، مهم نیست که بهانه آن چه است ، پس عراق به عنوان یک کشور مستقل از خودش دفاع خواهد کرد و واکنش ما به حمله اسرائیل نامحدود خواهد بود . "

Al همچنین گفت که اگر اسرائیل قصد حمله به لبنان و سوریه را داشته باشد و " در صورتی که به کمک ما نیاز داشته باشند ، من اولین کسی خواهم بود که در آن شرکت خواهم کرد ."

حق نسخه‌برداری ( ۲۰۱۹ ) . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی شده، یا پخش نشده باشند .

ارتش در ماه مه به بخش ناوگان seagoing سفر خواهد کرد .

Spc. دیلان عالی ، یک سرباز از قایق نجات ارتش آمریکا از شرکت حمل و نقل ۹۴۹th ، نردبانی از قایق نجات را برای مجموعه‌ای از تصاویر و تصاویر نشان می‌دهد که تخصص‌های اشغال نظامی unit's در بالتیمور ، Md را به تصویر می‌کشد . در ۷ - ۸ آوریل ۲۰۱۷ ( ذخیره ارتش آمریکا / Master میشل Sauret )

۲۸ ژانویه ۲۰۱۹

ستاره‌ها و نوارها توسط شرکت جی. جی.

این ناوگان دریایی بسیار مشهور اما بزرگ دریایی ممکن است با کاهش مواجه شود چرا که این سرویس در نظر دارد ده‌ها قایق را حذف کرده و صدها نیروی ذخیره را در دو سال آینده از کار خود خارج کند .

از کلک service's برای حمل آذوقه ، کمک به عملیات غواصی و نیروهای زمینی در beachheads در طی عملیات‌های جنگی کمک می‌کند . اما براساس گزارش‌ها دولتی ، بسیاری از این قایق‌ها فرسوده ، پر هزینه برای حفظ و نیاز به ارتقا برای حفظ جنگ مدرن هستند .

براساس یک صفحه اسلاید پاور پوینت که در تاریخ ۸ ژانویه توسط ستاره‌ها و نوارها به دست آمده‌است ارتش در حال تفکر در حال بررسی برنامه‌هایی برای شاتر از واحدهای کلک متعلق به گارد ملی خود است . این طرح‌ها در میان هشدارهای یک بحران قریب‌الوقوع در ناوگان حمل و نقل military's برای حمل نیروها ، تجهیزات و تدارکات در زمانی که چین و دیگران در حال صرف هزینه بیشتر در زمینه توانایی‌های رزمی ساحلی هستند ، آمده‌است .

ارتش تایید کرد که یک تحلیل رسمی از فهرست ناوگان دریایی آن در حال انجام است .

منبع سایت

تلالو افغان تحریم غایب توکیو نظام وظیفه : معافیت کفالت سربازی چیست معاف از رزم خدمت پزشکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.