توکیو

اعضای کنگره این سوال را مطرح می‌کنند که آیا ماموریت مرزی سربازان را از کار اصلی خود در نبرد با افراط گرایانی که در خارج از کشور می‌جنگند و برای مبارزه آموزش می‌بینند ، مورد تردید قرار می‌دهند . نخستین نیروهای فعال در روز ۳۰ اکتبر برای ماموریتی که قرار بود در روز ۱۵ دسامبر به پایان برسد ، به مرز فرستاده شدند . از آن زمان تا کنون دو بار تمدید شده‌است .
او گفت : " چه تاثیری بر آمادگی برای اعزام چند هزار سرباز به مرز جنوبی دارد ؟ آن‌ها آموزش آن‌ها را قطع می‌کند . این موضوع زمان اقامت آن‌ها را قطع می‌کند . " نماینده آدام اسمیت ، D - Wash . رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس روز سه‌شنبه در جلسه دادرسی گفت .
دریابان مایک Gilday ، مدیر عملیات ستاد مشترک ، به هیات‌منصفه گفت که باور ندارد آمادگی نظامی به طور قابل‌توجهی تحت‌تاثیر قرار گرفته باشد . او گفت که برخی از واحدها فرصت‌های آموزشی را از دست داده‌اند ، زیرا استقرار آن‌ها و دیگران زمان کمتری در خانه بین استقرار بیش از آنچه که ارتش مایل به ارائه آن است ، دیده‌اند .
اما او گفت که تلاشی برای چرخاندن اعضای سرویس در هر شش تا هشت هفته به منظور به حداقل رساندن هرگونه تاثیر وجود دارد .
ترامپ نام دکتر Ronny جکسون را به عنوان مشاور و مشاور پزشکی معرفی کرد.
در این عکس مورخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ ، دکتر Ronny جکسون پزشک کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی روزانه در دفتر مطبوعاتی بردی بردی در کاخ سفید در واشنگتن با خبرنگاران صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / مانوئل Balce Ceneta )
۴ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Darlene Superville
ساحل نخل با نام Fla . رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، پزشک سابق خود را به عنوان دستیار و مشاور ارشد پزشکی منصوب کرده‌است .
اعلام خبر توسط کاخ سفید به دنبال تصمیم Trump's برای معرفی دوباره آدمیرال Ronny جکسون برای دومین ستاره به خاطر انفعال در کنگره قبلی است . نامزد اصلی Jackson's در سال گذشته پس از اینکه ترامپ او را نامزد ریاست بخش امور سربازان قدیمی کرد ، به تعویق افتاد .
پزشک نیروی دریایی به دنبال ادعاهای سو رفتار حرفه‌ای که پنتاگون به بررسی آن ادامه می‌دهد ، عقب‌نشینی کرد .
جکسون هرگونه خطاکاری را تکذیب کرد . او سال گذشته تیم پزشکی را برای Trump's امتحان بدنی هدایت کرد و گفت که رئیس‌جمهور در سلامت بسیار خوبی دارد و " ژنه‌ای خوب زیادی دارد ."
یک مقام کاخ سفید اجازه ندارد به طور عمومی درباره مسائل پرسنلی بحث و گفتگو کند ، می‌گوید ترامپ یک مشاور پزشکی و پزشک قابل‌اعتماد را در نظر می‌گیرد .
اعتصاب زن توسط ارتش Japan's در نزدیکی سایت اعتراضی سوگواری کرد
زنی که توسط ارتش Japan's اسیر شده بود در نزدیکی محل اعتراض سوگواری کرد
سوگواران در روز جمعه ، روز جمعه ، در طی مراسم خاکسپاری خود در مقابل سفارت ژاپن در سئول ، کره‌جنوبی ، روز جمعه ، ۱ فوریه ۲۰۱۹ را برگزار می‌کنند . صدها تن از سوگواران در روز جمعه در نزدیکی سفارت برای مراسم تدفین کیم در یک فاحشه‌خانه و توسط ارتش ژاپن در جنگ جهانی دوم جمع شدند . - آسوشیتد پرس
۲ فوریه ۲۰۱۹
گزارش اسوشیتد پرس توسط کیم تانگ - Hyung
سئول ، کره‌جنوبی - مراسم تدفین یک زن توسط سربازان ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم روز جمعه نزدیک سفارت ژاپن در سئول ، جایی که کیم Bok - دانگ برای دهه‌ها در مقابل آنچه که او به شکست ژاپن در رابطه با خشونت زمان جنگ می‌نامید ، اعتراض کرد .
صدها سوگوار ، که بسیاری از آن‌ها لباس‌های سیاه پوشیده بودند و تعدادی پروانه زرد در دست داشتند که پسر ۹۲ ساله آن‌ها را به عنوان نماد انتخاب کرده بود، در اطراف یک مجسمه برنزی از دختری که به نمایندگی از هزاران نفر از کارشناسان زنان آسیایی به کار گرفته شده‌بود ، جمع شدند .
مراسم یادبود که اندوه آمیخته با خشم جوشان را به سوی توکیو برگزار کرد ، اوج یک راهپیمایی طولانی بود که به مدت پنج روز در این مکان تظاهرات کرده بود تا مردم ژاپن به طور کامل از رنج زنان و دختران که توسط ژاپنی‌ها اسیر شده بودند اعتراف کند و اصطلاحی که برخی از تعداد رو به کاهش قربانیان بر روی " برده سکس " را در بر گرفتند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.