تحریم

رای‌گیری در مورد تصویب نهایی این اصلاحیه در اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد . اگر این کار موفقیت‌آمیز باشد ، این زبان به یک لایحه سیاست خارجی بزرگ افزوده خواهد شد که برای چند هفته در کف سنا معلق مانده‌است . این قانون شامل اقداماتی است که از اسرائیل و آردن حمایت می‌کند و تحریم‌هایی را علیه مردم سوریه که درگیر جنایات جنگی هستند مورد انتقاد قرار می‌دهد .

این لایحه همچنین دموکرات‌ها میانه‌رو و لیبرال را به تصویب روبیو تقسیم کرده‌است که به دنبال مقابله با تحریم جهانی ، عاری کردن و تحریم علیه اسرائیل بر سر درمان فلسطینیان و settlements است . اسرائیل تهدید رو به افزایشی از جنبش واحد خنثی‌سازی بمب می‌بیند که منجر به افزایش تحریم دولت یهودی در حمایت از فلسطینی‌ها شده‌است .

این امر منجر به " تحریم تحریم " شد زیرا اسرائیل علیه افراد همسو با واحد خنثی‌سازی بمب عقب‌نشینی می‌کند .

در حمایت از اسرائیل ، اقدامات Rubio's اختیار قانونی دولت و دولت‌های محلی را برای محدود کردن قراردادها و انجام اقدامات دیگر علیه کسانی که در رفتار واحد خنثی‌سازی بمب دخیل هستند ، تایید می‌کند .

مخالفان می‌گویند که این لایحه آزادی بیان را نادیده گرفته‌است .

در اینجا Military.com's روزانه حمل و نقل ( حمل و نقل ) در سال ۲۰۱۹ را حمل کنید .

چاقوهای باک " باک ۱۱۰ " پرو ( تصویر : Buck )

۳۱ ژانویه ۲۰۱۹

Military.com | اثر ماتیو کاکس

لاس وگاس - - نمایش عکس، مکانی برای وسایل حمل و نقل روزمره جدید است - - بسیاری از چاقوهای جدید ، لوازم pockets ، ابزار آلات، ابزار آلات و لوازم جانبی ، it's مانند تبدیل یک کودک ۵ ساله به یک فروشگاه اسباب‌بازی برای اولین بار .

اساس قسمت مشاهیر هیات مرگ و میر غایب

برای ساده نگه داشتن چیزها ، Military.com تعدادی از آیتم‌های EDC جدید را برای خوانندگان براساس کیفیت ، طراحی نوآورانه ، نقطه قیمت و کمی فاکتور جالب انتخاب کرد .

مبارزه با خنجر زنان ( تصویر : مطمئنی )

مبارزه با خنجر زنان ( تصویر : مطمئنی )

قوی با استفاده از نور

یکی از the قطعات EDC ، یک نور فشرده است . این دستگاه در سال جاری ، stiletto Pro را معرفی کرد ، نسخه اصلاحی نسخه اصلی آن ۶۵۰ لومن (لومن ) مسطح که برای حمل بار طراحی شده‌بود را معرفی کرد .

برخلاف بدنه پلیمر standard استاندارد ، the Pro از آلومینیوم ساخته می‌شود و یک تیر ۱، ۰۰۰ ۱۰۰۰ لومن به سبک قدرتمندتر است .

آندرو رایت سخنگوی پلیس گفت : " با استفاده از یک گزینه چراغ‌قوه بزرگ ، it's بسیار مسطح است بنابراین در جیب بسیار راحتی قرار می‌گیرد ."

این Pro ۴.۵ اینچ طول دارد و قطر bezel دارد . ۸۷ اینچ . وزن آن چهار اونس است .

The Pro یک گیره جیبی مانند مدل استاندارد دارد ، اما گیره روی Pro را می ‌توان بالا یا پایین برد .

It's یک سوئیچ tail در پشت دارد ، که تنظیمات ۱۰۰۰ لومن را فعال می‌کند و یک استروب اختیاری را فعال می‌سازد . همچنین اگر می‌خواهید از پنج ، ۲۵۰ - و ۱۰۰۰ متر مکعب انتخاب کنید ، سوییچ bezel نیز تغییر می‌کند . سوئیچ برنامه روی bezel اجازه می‌دهد تا کاربر بین پنج برنامه از پیش تنظیم‌شده مختلف انتخاب کند .

The Pro یک زمان اجرای حداکثر یک ساعت برای تنظیمات ۱۰۰۰ لومن دارد . It's هنوز مشخص نیست که چه زمان دقیق برای ۲۵۰ لومن و پنج لومن به طول خواهد انجامید .

رایت گفت : " این مجموعه تیز ، " rechargeable USB " است ، که بسیار مناسب است ، زیرا شما هر روز از این دستگاه استفاده می‌کنید . "

هیچ ویژگی تحریمی برای جلوگیری از تخلیه اتفاقی نور وجود ندارد ، که می‌تواند یک مساله برای برخی باشد چون سوئیچ فعال‌سازی bezel با استفاده از گیره جیبی در برابر بدن خواهد بود .

رایت گفت : " این اتفاق می‌تواند رخ دهد " اما اضافه کرد که این تلاش برای تنظیم حساسیت این سوییچ‌ها برای جلوگیری از این کار تا حد امکان تلاش کرده‌است .

رایت که هزینه را فقط زیر ۲۰۰ دلار تخمین زده بود گفت که stiletto پرو قرار است در اواخر ژانویه تا اوایل ماه فوریه در دسترس باشد .

منبع سایت

توکیو پیوستن مذاکره پایگاه تحصیل در خارج از کشور در مقطع کارشناسی ارشد مراحل معافیت تحصیلی سربازی نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.