غایب

فلورا می‌گوید که وقتی ۲ ساله شد ، پدرش در یک حمله خمپاره‌ای کشته شد . این مرگ ، خانواده نژاد چینی را چنان گرفتار فقر کرد که مادرش دختر نوزاد خود را به زوج دیگر سپرد .
در ساعت ۱۱ ، همانطور که جنگ ویتنام در سراسر حومه شهر شدت گرفت ، فلورا به عنوان یک مستخدم در یک کارخانه کار می‌کرد . این جنگ در ۳۰ آوریل ۱۹۷۵ پایان یافت ، زمانی که ویتنام شمالی و ویتنام Saigon ، پایتخت Vietnam's جنوبی را به تصرف درآوردند، جنگ را پایان دادند و همه ویتنام را به یک دولت سوسیالیست و تک‌حزبی تبدیل کردند.
دولت جدید کمونیستی " اردوگاه‌های آموزشی " و اقدامات بازدارنده دیگر علیه مخالفان سیاسی و کسانی که با آمریکایی‌ها هم‌کاری کرده بودند را آغاز کرد .
فرار به سمت آزادی
فلورا و دو برادر از پایتخت سقوط کرده فرار کردند و نام " هو چی مین " را تغییر دادند و در آنجا در معرض خطر سربازگیری نظامی قرار گرفتند . او گفت که برای سه سال در حومه شهر مخفی شده‌اند ، آن‌ها بر روی محصولاتی که کاشته‌اند و حیواناتی که شکار کرده‌اند ، از جمله سوسمارها و porcupines ، جان سالم به در می‌برند .
این دو برادر گاهی ترسیده و اغلب گرسنه بودند ، ولی آن‌ها نیز آزاد بودند .
فلورا می‌گوید : " ما در وسط شب آواز خواندیم ، خیلی جالب بود .
فرار او بعد از یک خواهر و برادر شوهر در سال ۱۹۷۹ به دست آمد و ۱۱ مکان برای خانواده در یک قایق ماهیگیری تنگ و متعفن پیدا کرد . او گفت که سفر وحشتناک پنج روز و شب وحشتناک به طول انجامید و با آب و غذای کمی در برابر طوفان‌ها ، کشتی‌های غرق‌شده و دزدان دریایی آسیب‌پذیر بود . قبل از اینکه آن‌ها در اندونزی فرود بیایند یک کودک نوپا کشته شد .
فلورا می‌گوید : " ما می‌دانستیم که کم‌تر از ۵۰ درصد شانس زنده ماندن وجود دارد .
بیشتر خانواده او در کالیفرنیا ساکن شدند ، که همراه با تگزاس ، بیشتر پناهندگان ویتنامی را پذیرفتند .
اما او Roanoke و زندگی با خانواده اختیاری خود ، جک و آدری فلورا را ترجیح می‌داد .
او در مدت سه سال از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و در حالی که در حال کار نیمه‌وقت بود، مواد غذایی را کیسه کرد و پذیرفته شد .
او به مدرسه spartan که محل تحصیل father's بود ، رفت و گفت که یاد دوران کودکی اش در ویتنام را به یاد او می‌اندازد .
وی گفت که He's از زمان ورود به آمریکا دچار تبعیض چندانی نشده است و به آسانی نادیده گرفته می‌شود .
فلورا می‌گوید : " برای ذهن narrow احساس تاسف می‌کنی . "
از آغاز حرفه نظامی خود ، "Lapthe فلورا " احساسی به خود گرفت . به عنوان ستوان جوان هنگ پیاده ۱۱۶th در سال ۱۹۹۱ ، زمانی که کاپیتان اریک بار با او ملاقات کرد، واضح بود که این داستان پیشینه او بود که او را منحصر به فرد کرد .
بار گفت : " این فقط از من بیرون پرید که Lapthe یکی از the افسران با توان مربعی بود . او گفت : " واضح بود که او کارش را می‌داند .
بار ، که اکنون یک سرهنگ بازنشسته است ، بار دیگر گفت: "در یک استقرار در سال ۲۰۰۷ برای کوزوو ، " هر زمان که چیزی واقعا ً دشوار بود ، Lapthe به عنوان " فرد " شناخته می‌شد .
بار گفت : " آنجا که واقعا ً برجسته بود ، اعتبار زیادی با صرب‌ها و Albanians داشت زیرا می‌دانستند که او در زندگی خود زندگی کرده‌است .
وب‌گاه رسمی مگان کوان برای شرکت در سخنرانی State of the Union
این عکس متعلق به سال ۲۰۱۷ که در ژانویه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت ، مگان کلاهرتی را در مقر مشترک Anacostia - Billing در واشنگتن نشان می‌دهد . او شاکی پرونده دادخواهی Lambda است که تقریبا ً شش سال در نیروی دریایی ایالات‌متحده خدمت کرده‌است . ( پیش‌بینی قانونی از طریق AP )
۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
چند روز پس از اینکه دادگاه عالی از ممنوعیت پنتاگون در مورد سربازان تغییر جنسیت داده شد که آشکارا خدمت می‌کردند ، یک ملاح تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده به عنوان مهمان افتخاری در سخنرانی رئیس‌جمهور دونالد Trump's در واشنگتن دی سی ظاهر خواهد شد .
مگان کلاهرتی ، افسر دوم کلاس دوم ، مهمان سرای الف خواهد بود . براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی دفتر congressman's ، دونالد McEachin ، D - ویرجینیا ، در روز ۵ فوریه در کشور اتحاد جماهیر شوروی حضور یافت . وینترز ، ۳۰ ساله ، شاکی یک دادخواست در دادگاه حاضر از سوی سازمان‌ها پیش‌بینی حقوقی و Outserve - SLDN است که این ممنوعیت را به چالش می‌کشد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.