افغان

وی در ماه نوامبر به خبرنگاران افغان گفت که می‌خواهد نتایج واقعی بهار را ببیند . براساس گزارش یک مقام سابق افغان که محرم جزئیات مذاکرات است و نخواست نامش فاش شود تا از منابع اطلاعاتی درباره مذاکرات دفاع کند , ترامپ شش ماه وقت خود را به او رساند تا نتایج را نشان دهد .

این مقام گفت که این گروه ستیزه‌جو از مذاکره با دولت فعلی افغان امتناع کرده و اصرار دارد که دولت موقت ایجاد شود . این مقام سابق افغان گفت که زمانی که این اتفاق بیافتد , این گروه می‌خواهد یک مجمع ملی بزرگ برای تغییر قانون اساسی افغانستان تشکیل دهد تا آن را بیشتر به تمایل آن‌ها تبدیل کند .

این مقام گفت که طالبان نمی‌بینند که تعهد به عقب‌نشینی مشروط به آتش‌بس و الزام مذاکره با دولت افغانستان است . به گفته این مقام , غنی همچنان ناراحت است که طالبان بدون نماینده دولت وی با طالبان صحبت می‌کند .

همچنین مشخص نیست که طالبان چگونه می‌تواند وعده‌های طالبان را تایید کند که گروه‌های تروریستی از افغانستان به عنوان یک منطقه برای حملات استفاده نکنند .

جی نا دین , رئیس سازمان سیا در روز سه‌شنبه به هیات سنا گفت : " اگر توافق صلح نهایی وجود داشته باشد , یک رژیم نظارت بسیار قوی بحرانی خواهد بود و ما هنوز هم باید توانایی عمل در منافع ملی خود را حفظ کنیم . "

فرمانده ناتو از روسیه خواست تا با معاهده موشک موافقت کند

افتخارات نظرسنجی اذیت استاندارد سابق تحریم

جنز استولنبرگ , دبیر کل ناتو , در طی نشستی با وزیر دفاع در پنتاگون روز دوشنبه در پنتاگون به سوالی در مورد رسانه‌ها پاسخ داد . ( عکس از آسوشیتدپرس / الکس براندون )

ادامه جدول

مطبوعات وابسته

بخارست

در روز چهارشنبه در بخارست اعلام کرد که روسیه معاهده را نقض کرده و " موشک‌های کوتاه‌برد " را توسعه داده و گسترش داده‌است . "

پیمان نیروهای هسته‌ای با برد متوسط بین شوروی و اتحاد جماهیر شوروی تولید , آزمایش و استقرار موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک برد زمینی را ممنوع کرد . پنتاگون اطلاعات مشترکی با متحدان ناتو دارد و ادعا می‌کند که سیستم موشکی جدید روسیه در این معاهده قرار دارد . مسکو اصرار دارد که این موشک چند کیلومتر طول دارد .

این گزارش می‌گوید که این روند یک روند شش‌ماهه را آغاز خواهد کرد که در آن جا به جا می‌شود .

خانواده‌ای از زبان‌شناس نیروی دریایی سقوط می‌کند که استقرار او را مجبور می‌کند

متخصص نیروی دریایی ( تفسیری ) شانون m . کنت . ( نیروی دریایی )

ادامه جدول

ستاره و راه‌راه

واشنگتن - - شانون مری افسر ارشد نیروی دریایی قرار نبود در سوریه باشد .

سال گذشته , مادر دو ساله دو ساله , برای شرکت در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی در نزدیکی مرکز پزشکی ارتش ملی والتر رید در بیت , md , قرار گرفت .

اما یک قانون دریایی مبهم و یک دور قبلی از سرطان آن برنامه‌ها را از خط خارج کرد و به جای آن به مرحله پنجم حمله برد . او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .

اکنون , خانواده او می‌خواهد که جنگ را به پایان برساند و مقررات را خنثی کند .

جو کنت , پدر و شوهر و پدر دو فرزند خود گفت : " مقررات هنوز ثابت نشده اند و این چیزی است که ما داریم روی آن کار می‌کنیم . " " ما می‌خواهیم آن را به افتخار او تغییر دهیم . "

منبع سایت

غایب توکیو پیوستن مذاکره تحصیل در خارج از کشور در مقطع دکتری مراحل معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.