پیوستن

یک افسر تامین که بیش از سه سال در زیردریایی " اوهایو " در ایالت مین کار می‌کرد و پنج بار به گشتزنی می‌پرداخت , گفت که به عنوان یک زن , او به ادغام زنان سوار بر زیردریایی‌ها کمک کرد .

او در انتقال از زن به مرد گفت که او هرگز آموزش و استقرار را از دست نداده است.

او گفت : " شما فقط توسعه‌های را از دست نخواهید داد; شما مشکلات پزشکی خود را برای مطابقت با نیازهای خدمت اداره می‌کنید . "

در سال گذشته , رئیس گروه حمایتی , اعضای سازمان حفاظت و حفاظت , اظهار داشت که دعاوی و بحث‌های مداوم در مورد ممنوعیت پیشنهادی , اعضای خدمات تغییر جنسیت داده را " در وضعیت فنی " قرار داده و منجر به سردرگمی فرماندهان شده‌است .

دونالد دونالد بارتلمی , یک دموکرات اهل جنوب شرقی ویرجینیا , همچنین از یک عضو سرویس تغییر جنسیت داده شده‌است .

یک عضو کمیته خدمات مسلح مجلس , گفت که او از زمستان برای حمایت از حقوق افراد تغییر جنسیت داده شده‌است تا آشکارا در ارتش خدمت کنند و مخالفت خود را با ممنوعیت پیشنهادی ترامپ نشان دهند .

وی در بیانیه‌ای با اشاره به برآوردی از موسسه ویلیامز , یک گروه کارشناسی مستقر در دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا - لس‌آنجلس که به تحقیق درباره جهت گیری جنسی و هویت جنسیتی اختصاص‌یافته بود , گفت : " در حال حاضر تعداد زیادی از افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شده‌اند و شایسته احترام و قدرشناسی هستند . "

دیگر دموکرات‌ها از مهمانان دعوت کرده‌اند تا بر مخالفت خود با سیاست‌های رئیس‌جمهور در طیف وسیعی از مسائل از جمله مراقبت‌های بهداشتی , حقوق مدنی , حقوق اسلحه , تعطیلی دولت , اقتصاد و دیوار مرزی تاکید کنند . تمام اعضای کنگره حق دارند یک میهمان داشته باشند .

دسته آزاد تبادل انتقال محتوا مذاکره

حداقل دو دموکرات , " جیمی گومز " از کالیفرنیا , و " بونی واتسون " از نیو جرسی , مهاجران را از آمریکای مرکزی دعوت کرده‌اند که در زمان کار بر روی خواص ترامپ غیرقانونی بودند .

کاخ سفید هنوز لیستی از میهمانانی را منتشر کرده‌است که در بخش ویژه گالری خانه و اولین بانوی اول بانوی اول حضور خواهند داشت .

زمانی که سخنگوی مجلس نانسی پلوسی , d - کالیفرنیا از صدور دعوت به ترامپ امتناع کرد , وضعیت این اتحادیه به تعویق افتاد .

سال گذشته , مهمانان ویژه ترامپ شامل چندین عضو سابق و سابق نیروهای انتظامی و انتظامی بودند .

اعضای این سرویس عبارتند از پلیس بازنشسته , متیو بردفورد , اولین کور , دو قطع عضو , که پس از از دست دادن پاها و دید او در عراق در عراق , و تکنیسین الکترونیک هوانوردی گارد ساحلی که با چندین عملیات نجات در فصل طوفان‌های فصلی درگیر بود .

اعضای خدمات تغییر جنسیت داده نشده همچنان به خدمت فعال ادامه می‌دهند در حالیکه پیشنهاد رئیس‌جمهور در دادگاه‌ها به چالش کشیده شده‌است .

در یک توئیت در ماه ژوئیه , ترامپ یک ممنوعیت کامل از افراد تغییر جنسیت داده شد که در ارتش خدمت می‌کردند و اظهار داشتند که دولت او " اجازه نخواهد داد تا افراد تغییر جنسیت داده شوند تا به هیچ ظرفیتی در نیروی نظامی خدمت کنند . او بعدا ً به او دستور داد که یک سیاست را تنظیم کند .

با این حال سیاست پیشنهادی در مجموع ممنوع نیست . اگر آن‌ها شروع به انتقال جنسیت خود به دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما کنند , به افراد تغییر جنسیت داده خواهد شد تا به خدمت خود ادامه دهند .

این سیاست همچنین افراد تغییر جنسیت داده را از آغاز انتقال باز خواهد داشت و هر کسی را از پیوستن به آن‌ها منع می‌کرد .

منبع سایت

پایگاه تعرفه رسید تومور مشاوره شرایط خروج از کشور برای مشمولین سربازی منابع جدید طرح فراگیر پیام نور سال 97 در کد رشته های گروه علوم پایه، کشاورزی و هنر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.