مذاکره

در حالی که بخش قابل‌توجهی از سخنرانی بر تلاش‌های president's برای رسیدن به مرز جنوبی از مهاجران غیرقانونی و نیاز اعلام‌شده وی به یک دیوار تمرکز داشت ، هیچ اطلاعیه خبری در رابطه با استقرار نیروهای وظیفه فعال در مرز وجود نداشت .
ترامپ در بیانیه‌ای که چند روز پیش اعلام کرد ، گفت : " من به نیروهای ۳، ۷۵۰ دیگری دستور داده‌ام که برای این حمله عظیم آماده شوند و گفت : " این یک مساله اخلاقی است … امشب ، من از شما می‌خواهم از مرز بسیار خطرناک جنوب خود در رابطه با عشق و اخلاص به هموطنان خود و کشور ما دفاع کنید ."
تامین بودجه برای دیوار مرزی پیشنهادی نقطه اصلی بحث است که به بن‌بست اختصاص‌داده شده‌است . دولت پس از یک بسته شدن تاریخی طولانی در پایان ژانویه بازگشایی شد ، اما در روز ۱۵ فوریه ، در صورتی که موافقتنامه بودجه حاصل نشود ، دوباره تعطیل خواهد شد . رئیس‌جمهور به برنامه‌های خود برای اعلام یک وضعیت اضطراری ملی در صورتی اشاره کرده‌است که دیوار در حال حرکت باشد .
ترامپ در سخنرانی خود گفت : " این یک مانع هوشمندانه ، استراتژیک ، استراتژیک و نه تنها یک دیوار بتونی ساده است ، و چون این ماموران به شما خواهند گفت که در کجا دیوارها بالا می‌روند ، گذرگاه‌های غیر قانونی به پایین می‌روند ."
در فراتر از مرزه‌ای nation's ، ترامپ خواستار نیروهایی شد که برای بازگشت به خانه سخت جنگیده بودند .
سربازان شجاع ما در حال حاضر حدود ۱۹ سال است که در خاور میانه مبارزه می‌کنند . او گفت : " در افغانستان و عراق ، نزدیک به ۷۰۰۰ قهرمان آمریکایی زندگی خود را فدا کرده‌اند . ما بیش از ۷ تریلیون دلار در خاور میانه هزینه کرده‌ایم ."
وی اخیرا ً مذاکرات خود با طالبان را به عنوان نشانه‌ای از تغییر برگزار کرد و گفت که ممکن است یک راه‌حل سیاسی برای " این درگیری طولانی و خونین " وجود داشته باشد .
وی گفت : " همانطور که در این مذاکرات پیشرفت می‌کنیم ، ما قادر خواهیم بود که حضور سربازان خود را کاهش دهیم و بر ضد تروریسم تمرکز کنیم .
ترامپ در سخنرانی سال ۲۰۱۸ خود در عراق و عراق در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که گروه شبه‌نظامی اسلام گرا نزدیک به ۱۰۰ درصد شکست خورد . با ادامه جنگ یک سال بعد ، او خوش‌بین ماند و از دستاوردهای ائتلاف ضد اسلامی در ISIS تقدیر کرد و فراخوان قبلی خود برای بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از سوریه را داد .
" زمانی که من اداره را گرفتم ، دولت در عراق و شام بیش از ۲۰۰۰۰ مایل مربع در عراق و سوریه را کنترل کرد . او گفت : " امروزه ، ما تقریبا ً همه این قلمرو را از چنگال این قاتلان تشنه به خون رها کرده‌ایم و اکنون ، همچنان که با هم پیمانان خود برای نابود کردن بقایای شام و شام کار می‌کنیم ، زمان آن رسیده‌است که به جنگجویان دلیری خود در سوریه ، یک خانه خوش‌آمد گویی را بدهیم ."
چگونه عقب‌نشینی از سوریه ادامه خواهد یافت ؛ اوایل سه‌شنبه ، ژنرال جوزف Votel فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده گفت ترامپ پیش از اعلام طرح خود برای کشیدن حدود ۲، ۰۰۰ نیرو از کشور با او مشورت نکرده است .
ترامپ همچنین موفقیت خود را در تضمین افزایش هزینه‌های دفاعی به میزان ۱۰۰ میلیارد دلار توسط ناتو اعلام کرد . او همچنین به تصمیم اخیر خود برای خروج از معاهده نیروهای هسته‌ای در محدوده میانی یا INF در پاسخ به نقض روسیه از شرایط اشاره کرد . روسیه از آن زمان به بعد از معاهده کناره‌گیری کرده‌است .
او گفت : " شاید ما بتوانیم با افزودن چین و دیگران مذاکره کنیم ، یا شاید ما - - در این مورد ، ما تا کنون به همه دیگران نوآوری و نوآوری خواهیم کرد ."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.