پایگاه

شرکت رند در ژوئن ۲۰۱۶ مطالعه‌ای را منتشر کرد که کم‌تر از ۶، ۶۳۰ نفر از افراد تغییر جنسیت داده در ارتش خدمت می‌کنند که تنها بخشی از آن‌ها به دنبال درمان پزشکی مرتبط با جنسیت هستند و اینکه هزینه‌های سلامت تغییر جنسیت آن‌ها در کم‌تر از ۸.۴ میلیون دلار در سال خواهد بود .

Ash کارتر ، دبیر دفاع Obama's ، مدعی شد که اجازه دادن به سربازانی که تغییر جنسیت داده می‌شوند تا آزادانه خدمت کنند اطمینان حاصل کنند که هر کسی که " قادر و مایل به خدمت است" فرصت پیوستن به ارتش را داشته باشد .

Beevers به قانونگذاران گفت : " من اعتقاد دارم که ممنوعیت [ بر روی سربازان تغییر جنسیت داده ] دوباره برداشته خواهد شد ."

او گفت حداقل دو نیروی هوایی تغییر جنسیت داده در گارد ملی کالیفرنیا خدمت می‌کنند . او گفت افراد تغییر جنسیت داده بیشتری ممکن است خدمت کنند ، اما این اداره آن‌ها را به حساب نمی‌آورد .

او گفت : " در پایان روز ، ما مجبور نیستیم آن را اندازه بگیریم، بنابراین ما نمی‌توانیم آن را اندازه‌گیری کنیم. "

Beevers گفت که سربازان تغییر جنسیت داده در گارد ملی مجاز خواهند بود که در صورت ادامه عمل تغییر جنسیت به خدمت ادامه دهند .

او گفت : " ما می‌خواهیم شما را به بیرون پرتاب کنیم . "

چندین قانون گذار دموکراتیک ، اعضای ارتش را که به عنوان تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده بودند ، به حالت تعلیق در آوردند . سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی از سانفرانسیسکو ، کاپیتان ارتش جنیفر Peace و سرهنگ ایان Brown ، افسرانی که تغییر جنسیت داده شده‌اند را آورد .

سیاست‌های ارتش جدید هدف تقویت زندگی سربازان ، Spouses ها

برنامه درگیر پیام ضعف القا

یک کاپیتان که به گروه دوم پیاده‌نظام تیپ پیاده‌نظام گردان چهارم پیاده‌نظام اختصاص دارد، فرزندان خود را در مراسم خوشامد گویی در مرکز رویداده‌ای ویژه ویلیام رید در فورت کارسون ، کلرادو در آغوش می‌کشد . ، ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ . ارتش در حال حاضر شماری از تغییرات را در جهت تسهیل مراقبت از کودکان ، استخدام همسر و مسائل اجتماعی به وجود آورده‌است . ( عکس از ارتش آمریکا : کاپیتان دانیل پارکر )

۶ فوریه ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

سربازان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند شاهد بهبود خدمات مراقبت از کودکان و استخدام همسر و نیز تغییرات تکالیف تحت برنامه عضو خانواده استثنایی در سال جاری باشند .

رهبران ارشد ارتش روز دوشنبه گفتند که این سرویس به منظور بهبود کیفیت زندگی سربازان و همسرانشان چندین اقدام را آغاز یا طرح‌هایی را آغاز کرده‌است .

این تلاش‌ها شامل بهبود دسترسی به مراقبت از کودکان و تسهیل بار مالی همسران برای دریافت اعتبار حرفه‌ای در طول یک حرکت برای افزایش میزان سربازان زمان در همان محل انجام‌وظیفه هستند .

مارک Esper ، دبیر ارتش ، گفت که این تغییرات برای بهبود رفاه سربازان و خانواده‌ها و تضمین آمادگی لازم است .

او گفت : " اگر ما می‌خواهیم [ سربازان ] بمانند و خدمت کنند ، ما باید از [ خانواده ] به این روش مراقبت کنیم ، چون ما سربازان را استخدام می‌کنیم ، اما خانواده‌ها را حفظ می‌کنیم . "

Esper گفت که با توجه به اینکه مراقبت از کودک بیش‌ترین نگرانی است که از طریق سفر با خانواده‌ها می‌شنود ، Esper گفت که تدابیر جدید به سربازان اجازه می‌دهد تا به آسانی به مراقبت‌های بهداشتی پایگاه و جامعه دسترسی پیدا کنند و روند کار همسران برای ایجاد شغل در مراکز توسعه کودکان و سایر نقاط در پایگاه را تسریع کنند .

او اخیرا ً دو دستورالعمل را امضا کرده‌است که دسترسی اولویت به سربازان و اعضای رزرو واجد شرایط در مراکز مراقبت از کودکان را تقویت می‌کند و همچنین کارکنان ارتش غیر نظامی را از ثبت‌نام در برنامه‌ای طراحی‌شده برای جبران هزینه مراقبت از کودکان در زمانی که هیچ فضا روی پایه در دسترس نیست ، رها می‌کنند و سرمایه برای کودکان سربازان آزاد می‌کنند .

مربوط : پنتاگون Weighs Moves Moves Military نظامی .

ارتش همچنین برنامه‌ای را ایجاد کرده‌است که به همسران در مراکز توسعه کودک اجازه می‌دهد تا مشاغل را به راحتی از پایه به پایه تغییر دهند و بر روی تدابیری برای سرعت بخشیدن به استخدام همسر در سراسر خدمت کار کنند .

منبع سایت

تعرفه رسید تومور مبتنی سناتور مشاوره معافیت سربازی روند رسیدگی به معافیت کفالت سربازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.