تعرفه

یکی از پیامدهای این تغییر ، قطع ارتباط بین مراکز بزرگ شهری و مناطق روستایی اطراف آن‌ها بود . شهرهایی مانند لندن ، پاریس ، نیویورک و سان‌فرانسیسکو در اقتصاد globalist جدید ، حتی در حالی که peripheries متحمل زیان‌های شغلی ، depopulation و disinvestment شدند ، شکوفا شدند . در واقع ، و شهرنشینی بی وقفه تبدیل به تصاویر آینه‌ای یک‌سان شده بودند .

شهرهای بزرگ به رشد خود ادامه دادند و تبدیل به موتورهای نوآوری تکنولوژیکی و رشد اقتصادی شدند . این شهرها بیش از they در peripheries با یکدیگر مشترک بودند .

شهرنشینی بی وقفه به طور پیوسته در حال افزایش ارزش املاک شهری است . بلوک با بلوک ، شهرها به طور فزاینده‌ای gentrified شدند ، نه تنها هزینه املاک بلکه هزینه خدمات ضروری نیز افزایش یافت . این فرآیند باعث شد که بسیاری از مالکان خانه‌های شهری زندگی کنند ، در حالی که این امر برای بسیاری از ساکنان طبقه کارگر برای زندگی در این شهرها غیرممکن است . یکی از شکایات اولیه جنبش Vest زرد این است که اعضای آن نمی‌توانند در شهرهای بزرگ France's زندگی کنند و شهرهای کوچک‌تر و شهرهایی که می‌توانند در آن زندگی کنند ، backwaters اقتصادی و بدون شغل هستند .

بحران مالی ۲۰۰۸ به طرق مختلف ، راس of و سیاست‌های اقتصادی مرتبط با آن بود . آنچه در بحران اقتصادی ۲۰۰۸ قابل‌توجه بود این بود که در سراسر جهان طنین انداخت و رکود اقتصادی جهانی ایجاد کرد . در سراسر جهان ، از پکن تا واشنگتن تا بروکسل ، دولت‌ها با کاهش شدید هزینه و پذیرش سطوح بی‌سابقه‌ای از بدهی عمومی به رکود اقتصادی واکنش نشان دادند .

از سوی دیگر ، اقتصاد world's از زمان بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ به خوبی تغییر کرده‌است . بازارهای مالی در بسیاری از کشورها ، از جمله ایالات‌متحده ، در سطوح نزدیک به ثبت قرار دارند . بسیاری از بازارهای املاک و مستغلات شهری در شهرهای اصلی world's به سطح قبل از سال ۲۰۰۸ رسیده‌اند . در آمریکا نرخ بیکاری در سطوح چند دهه است و برای اولین بار در نیم‌قرن ، درآمده‌ای طبقه متوسط شروع به گرایش به سمت بالا کرده‌اند .

با این وجود ، از سال ۲۰۱۰ ، یک جنبش ضد شورش در حال رشد در سراسر جهان وجود داشته‌است . این جنبش غالبا ً خود را به عنوان نشانه‌ای از حاکمیت ملی علیه نهاده‌ای جهانی و " نخبگان " که آن‌ها را اداره می‌کنند ، بیان کرده‌است .

در آمریکا ، این احساسات چیزی هستند که دونالد Trump's آمریکا و پیروزی بعدی او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ را دنبال می‌کند . It's چیزی که جنبش Brexit را در بریتانیای کبیر می‌راند و چه چیزی اعتراضات ضد اتحادیه اروپا / بروکسل را از ایتالیا به لهستان دامن زد .

معنی تاسف مستقرات شیوع قربان رسید

عواقب استراتژیک مقابله با مواد مخدر

سیاست‌های اقتصادی globalist منجر به سطوح بالاتر رشد اقتصادی و ایجاد ثروت می‌شوند ، اما آن‌ها به قیمت حاشیه سازی بخش قابل‌توجهی از جوامع غربی این کار را انجام می‌دهند . در گذشته ، دولت‌های غربی به دنبال پرداختن به این کارگران از طریق ارائه شبکه‌های ایمنی گسترده بیمه بیکاری ، آموزش مجدد برنامه‌های آموزشی و کمک مالی به کارگران آواره بودند . در حالی که چنین سیاست‌هایی به بهبود پیامدهای فوری خسارت‌های ناشی از کار صنعتی کمک کردند اما عواقب اجتماعی طولانی‌مدت چنین سیاست‌هایی را حل نکرد .

globalism isn't رفت . حتی در اوج رکود اقتصادی بزرگ ، میزان قابل‌توجهی از تجارت بین‌المللی وجود داشت که هنوز هم وجود داشت ، صرف‌نظر از موانع تعرفه‌ای که اعمال شدند . اما از آنجا که صندوق بین‌المللی پول به هشدار دادن ادامه داد ، سیاست‌های anti / حمایت از حمایت از صنایع داخلی نرخ کلی رشد اقتصادی در سراسر جهان را کاهش خواهد داد .

چنین کاهشی در زمانی رخ می‌دهد که اکثر اقتصادهای بزرگ world's رشد کمتری را تجربه می‌کنند و در زمانی که بسیاری از دولت‌ها در سراسر جهان کسری بودجه بزرگ و سطوح بی‌سابقه‌ای از بدهکاری عمومی را تجربه می‌کنند .

منبع سایت

تومور مبتنی سناتور تصویر مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های خون و انکولوژی (بدخیمی ها) چه کسانی می توانند معافیت سربازی بگیرند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.