رسید

از طریق تلاش‌های دو گروهبان که در حال حاضر به بخش ۱۰۲ پست اطلاعاتی گارد ملی نیروی هوایی اختصاص‌داده شده‌است ، the نجات یافت و به تازگی به خانواده Utz's بازگشته است که در حال حاضر در تگزاس زندگی می‌کند .
جستجو که منجر به بازگشت آن شد یک فرآیند دو ساله بود .
استاد گروهبان رابرت Segrin روز سال ۲۰۱۶ را به یاد آورد زمانی که اولین بار the را دید . اره گفت : " وقتی که building را از بین بردند ، اره را تشخیص دادم - - چند ثانیه از بین رفت و یا فقط راهش را به گوشه اتاق باز کرد . دیدن آن دشوار بود ."
Segrin گفت که stein منحصر به جامعه هوانوردی است ، بنابراین او آن را برداشت . او می‌دانست که این یکی از زمان خودش و ۱۰۲ سالگی در پایگاه مشترک دماغه کد بوده‌است .
Segrin تصمیم گرفت صاحب آن شود اما شانس کمی داشت . در آن زمان ، او نمی‌دانست که کاپیتان نیروی هوایی در سانحه سقوط هواپیما کشته شده‌است .
چند ماه بعد ، او با سر گروهبان پات رایان ، که عضو of بود ، ملاقات کرد .
رایان گفت : " برای یافتن قطعه‌ای از تاریخ مثل این ، جذاب بود . من رفتم و با آن فرار کردم ."
رایان گفت : " اطلاعات کمی به دست آمد و سپس به ancestry.com رفتم و تکه‌ای از آگهی را پیدا کردم ."
وظیفه بعدی ردیابی اعضای خانواده Utz's بود .
آن‌ها Utz's پسر Utz's ، دیوید Utz Guyton را پیدا کردند و Segrin تلفنی با او تماس گرفت .
Guyton از تگزاس خود به تایمز گفت : " وقتی تماس گرفتم ، شوکه شدم . " این عجیب بود که کسی حدود ۵۰ سال پس از مرگش به پدرش زنگ بزند .
Utz از شنیدن این خبر خوشحال شد و آدرس his را به او داد .
Guyton گفت : " تلاش آن‌ها برای ردیابی ما باورنکردنی بود . " او حتی داستان پشت لقب " وایت " را که روی پشت of نوشته شده بود، می‌دانست و گفت : " به خاطر سبیل father's بود و برای اینکه تیرانداز ماهری بود ."
این چالش تبدیل شدنم به دست خانواده Utz's شد و گفت : " این کار برای من یا هر کس دیگری مناسب است که آن را در یک جعبه قرار دهد و این کار را توسط UPS انجام دهد ."
در نهایت ، سرهنگ مارتین ریچارد بازنشسته ، خلبان سابق اف - ۱۵ که در نزدیکی Guyton در تگزاس زندگی می‌کرد، با این کار موافقت کرد . Segrin و رایان the را به همراه تکه‌هایی از past و mementos که مربوط به خلبانان پایه بود ، جمع کرد و آن را به پسر Richard's ، Rylan که برای کریسمس به خانه father's می‌رفت ، داد .
پدر و پسر روز بعد از کریسمس به خانه Guyton's رفتند و the را به بیوه‌ای Utz's هدیه کردند ، حالا Jerri - آن Guyton ؛ دیوید و Utz's دختر کوچک‌تر ، جنیفر لی . دختر بزرگ‌تر Utz's از اینجا رفته‌است .
دیوید یک روز از روز تولد چهارمین سالگی‌اش نگذشته بود که پدرش مرد . خاطرات او بسیار محدود به تصاویر پیاده‌روی در جنگل و بازی کردن در خانه با پدرش هستند .
Segrin و رایان ارتباط قوی ‌تری با پسر Utz's داشتند ، زیرا هر یک از آن‌ها در سن ۴ سالگی پدرش را از دست داده بود . دریافت کمک به خانواده Utz's ماموریتی بود که مردان احساس می‌کردند باید کامل شوند .
رایان گفت : " تصور می‌کنم اگر کسی امروز با من تماس گرفته باشد و بگوید که آن‌ها چیزی از dad's من دارند ، خوشحال می‌شوم ."
نوه Utz's ، جیمز Guyton نیز هنگامی که the رسید ، آنجا بود . He جوان گفت : " من می‌دانم که او تحت‌تاثیر تلاش اعضای سرویس قرار گرفته بود که خانواده را ردیابی کردند و همچنین آن‌هایی که آن را به آن‌ها تحویل دادند ، من می‌دانم که آن‌ها از راه خود برای انجام این کار کنار گذاشته شده‌اند و این کار را برای ما انجام دادند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.