تومور

وی گفت : " اسمیت با تاکید بر این مساله که این مساله باعث ایجاد دومین جنگ بر روی دیوار مرزی خواهد شد ، این مساله را گسترش خواهد داد و گفت: " از لحاظ سیاسی ، این پیچیده‌تر است و مردم باید در این باره نظارت کنند … و قدرت پرداخت دلارهای مالیات دهندگان است ."

Trump's که اخیرا ً درخواست بودجه سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده‌است شامل ۸ / ۸ میلیارد دلار برای پروژه دیوار مرزی بوده‌است .

حدود ۳.۵ میلیارد دلار از این مبلغ برای برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی از پروژه‌های ساختمانی برنامه‌ریزی‌شده نظامی و ۲.۵ میلیارد دلار دیگر از برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر موجود تنظیم شده‌است .

پنتاگون hasn't گفت که پروژه‌های ساختمانی نظامی مورد هدف قرار گرفته‌اند ، اما مسئولان در روز ۱۸ مارس فهرستی از پروژه‌های unawarded را منتشر کردند که به حدود ۶.۸ میلیارد دلار می‌رسد که می‌تواند برای تلاش‌های مرزی منحرف شود .

برگر می‌گوید : " من فرض می‌کنم که صحبت‌های زیادی در مورد این موضوع همانطور که ادامه دارد ، وجود خواهد داشت . "

نیروی هوایی ( Airpower Showcase ) در طول پیاده‌روی فیل

۲۷ مارس ۲۰۱۹

فاکس نیوز | از برادفورد betz

یک اسکادران هواپیماهای نیروی هوایی ایالات‌متحده در روز سه‌شنبه به عنوان بخشی از یک برنامه روتین برای نشان دادن نیروی هوایی و توانایی‌های واکنش خود از یک پایگاه نظامی در آلاسکا عبور کرد .

استخدام فرمانروا نامگذاری قبل دردسر مبتنی

 " راه رفتن فیل " که به تشکیل نزدیک هواپیماهای نظامی قبل از برخاستن گفته می‌شود، متشکل از ۲۴ اف - ۲۲ Raptor stealth ، یک حمل و نقل دریایی C - ۱۷ و یک Sentry ۳ - ۳ است . طبق گفته ستاره‌ها و نوارها ، این تظاهرات در پایگاه مشترک Elmendorf - ریچاردسون ، آلاسکا اتفاق افتاد .

مقامات گفتند که این برنامه بخشی از نیروی قطبی بوده‌است که یک تمرین دو هفته‌ای است که به اسکادران اجازه می‌دهد تا " توانایی‌های خود را برای استقرار نیروها و انتقال نیروی هوایی شدید به نمایش بگذارند ."

مقامات نیروی هوایی عکس‌هایی از تاکسی در حال شکل‌گیری در فیسبوک منتشر کردند . ویدیو از این تمرین نشان می‌دهد که هواپیما قبل از بازگشت به باند فرودگاه یک نفر را پیاده می‌کند .

گروه اف - ۲۲ Raptors از گروه ۳rd و گروه مبارز ۴۷۷th هستند که هر دو با پایگاه مشترک Elmendorf - ریچاردسون مرتبط هستند .

VA سربازان قدیمی به دنبال کمک به پرداخت قبوض هستند

بازرسی در مرکز پزشکی Leavenworth نشان داد که یک بیمار با یک تومور بدخیم ممکن است توسط یک پزشک ۲۸۸ روز پس از تکمیل آزمایش مشخص شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / چارلز Dharapak )

۲۷ مارس ۲۰۱۹

به گزارش Dayton دیلی تایمز ، ماکس Filby

Veteran Rodger Zink سه ماه بدون دریافت مزایایی از طرف وزارت امور خارجه به منظور اصلاح یک اشتباه نزدیک به ۱۵ هزار دلار به این منطقه رفت و دولت در وهله اول به آن اشاره کرد .

Zink ۳۶ ساله از Fairborn ، یکی از حدود ۲۰۰، ۰۰۰ سرباز آمریکایی است که در معرض خطر افتادن به خاطر اشتباه‌ات by قرار دارند ، آژانس برای کمک به آن‌ها زمانی که نیروهای مسلح را ترک می‌کنند ، به آن‌ها کمک می‌کند .

Zink ، که به دلایل پزشکی از گارد ملی بازنشسته شده‌است ، گفت که وی از ۲۸ نوامبر تا ۲۸ فوریه سود خود را از دست داده‌است تا بتواند ۱۵ هزار دلار VA را پرداخت کند.

Zink گفت : " آن‌ها به دام پزشک اهمیت می‌دهند ، آن‌ها فقط به بدهی اهمیت می‌دهند ، هر چند که پیچ آن‌ها را خراب می‌کنند ."

یک قانون جدید پیشنهاد شده توسط سناتور آمریکایی شرود براون - دی ، اوهایو تنها به VA اجازه می‌دهد تا بدهی‌های خود را در پنج سال گذشته وصول کنند و این بخش را از نگه داشتن بیش از ۲۵ درصد پرداخت سود منع می‌کند .

Zink در عراق و افغانستان خدمت کرد و در سال ۲۰۱۱ برای یک آسیب مغزی از گارد ملی نیروی هوایی مرخص شد و بعدا ً در یک وظیفه فعال برای درمان یک تومور مغزی قرار گرفت . با وجود تماس‌های تلفنی که با the تماس گرفته شد ، این اداره در حدود ۳، ۳۰۰ دلار از معلولیت به وی پرداخت کرد .

خوشبختانه ، Zink گفت که ۵۰۰۰ دلار از افراد نزدیک به ۱۵، ۰۰۰ دلار را که بیش از حد لازم بود ، ذخیره کرد . او فورا ً این پول را پرداخت و سپس شروع به پرداخت ۵۰۰ - ۵۰۰ دلار پرداخت .

سپس در دسامبر ۲۰۱۷ ، با وجود اینکه Zink گفت که پول زیادی در حساب بانکی خود دارد ، didn't پرداخت می‌شود . Zink گفت که The هشت هزار دلار باقیمانده را برای جمع‌آوری ارسال کرده‌است .

منبع سایت

سناتور تصویر ساعت اظهارات مشاوره معافیت پزشکی بیماری های استخوان (اسکلت) مزایا و معایب معافیت سربازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.