مبتنی

او همچنین برنامه‌هایی را برای آموزش نیروی جدید به نیروی تازه برای آماده‌سازی بهتر نیروی دریایی برای رویارویی با دشمنان هم‌کار نزدیک ارائه کرد . او گفت که تفنگداران باید بدانند که دشمنان آینده چگونه ممکن است از راکت , هواپیماهای بدون سرنشین , هواپیما و بیشتر استفاده کنند .
برگر می‌گوید : " ما باید به رهبران دریایی آموزش دهیم که چگونه روی پاهایشان فکر کنند . " ما خیلی بیشتر از آن رهبر تفکر سطح تحصیلات دانشگاهی یا دانشگاهی را می‌بینیم و به آن‌ها نیاز دارم که بدانند چطور می‌توانند به من کمک کنند . "
زمانی که نیروهای دریایی تمرکز خود را از عملیات در عراق و افغانستان به آسیا تغییر دادند , برگر بر تغییرات مهم کلیدی نظارت کرد . اندازه نیروی دورانی دریایی - داروین در استرالیا تحت رهبری او گسترش یافت , و نیروی دریایی نیروی دریایی " عقاب ماهیگیر " را که قادر به حمل نیرو و مسافت‌های دور بود به تئاتر انتقال داد .
او همچنین بر اولین استقرار عملیاتی جت‌های جنگنده اف - بی - بی - بی , با واحدهای اعزامی تفنگداران دریایی و تفنگداران دریایی نظارت می‌کرد .
برگر در طول حرفه خود نیز در چندین نقش مربی از جمله در ناوگان حمل و نقل هوایی دریایی و اسکادران تاکتیک که هوانوردان در آن آموزش ماموریت‌های جنگی و گروه تمرین‌های ویژه نیروی اعزامی دریایی را انجام می‌دهند , خدمت کرد .
برگر , سیاست عمومی بین‌المللی را در دانشکده مطالعات بین‌المللی دانشگاه جانز هاپکینز بررسی کرده و مدرک کارشناسی‌ارشد دیگری نیز در مطالعات نظامی دارد . او در دوره پیشرفته افسر پیاده‌نظام ارتش , فرماندهی نیروهای دریایی و دانشکده کارکنان و دانشکده افسران نیروی دریایی شرکت کرد .
او همچنین از مدرسه تکاوران ارتش , مدرسه غواصی نیروی دریایی و مدرسه شناسایی نیروهای دریایی فارغ‌التحصیل شده‌است .
سناتورهای نماینده ارتش در مورد طرح " raid پرسنل " برای دیوار مرزی مذاکره می‌کنند
سناتور اقلیت سنا , سناتور دموکرات و سناتور دموکرات, ریچارد دوربین , اظهاراتی را در مراسم قطع روبان برای قفل‌های ایمنی , سد و سد , به نام " یو . آل . , vol . ( عکس از ارتش فرانسه / ژاکلین تیت )
پایان مارس
نوشته متیو کاکس
قانونگذاران دموکرات روز چهارشنبه خشم خود را نسبت به طرح رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " مبنی بر کمک به پرداخت نیم میلیارد دلاری از پرسنل ارتش برای کمک به پرداخت هزینه‌های یک دیوار مرزی ابراز کردند .
در طول جلسه دادرسی , ریچارد دوربین , d - ایلینوی , عضو رتبه‌بندی کمیته فرعی دفاع کمیته تخصیص مجلس سنا , رئیس‌جمهور را به " ساختن دیوار خود به قیمت ارتش آمریکا " متهم کرد . "
در همین حال , ما هیچ پاسخی در مورد این که نیروهای مسلح چگونه در سال جاری پرداخت خواهند کرد , مانند تعمیر پایگاه‌های بعد از بلایای طبیعی [ و ] پرداخت هزینه استقرار سربازان و گارد ملی به مرز نداریم . "
دوربین از رهبران ارتش خواست که در مورد اینکه این سرویس قصد دارد برای فعالیت‌های مرزی که پیش‌بینی نشده اند , بپردازد . "
مارک کاس , دبیر کل ارتش , اظهار داشت : " نیم میلیارد دلار " از پولی که در بودجه دولت مالی استفاده‌نشده است , خارج شد و بر طرح ما از نظر آمادگی و مدرن‌سازی تاثیر نخواهد گذاشت . "
او گفت : " به جلو … ما باید نحوه پرداخت هزینه [ فعالیت‌های مرزی ] را ارزیابی کنیم . " " خانواده ما روی این اعداد کار می‌کند و ما باید دوباره برگردیم به این حساب‌ها . "
برایان ریدل , d - هاوایی , در پاسخ به این پرسش که آیا ارتش شروع به اولویت‌بندی پروژه‌های ساختمانی نظامی که پیش از این به آن‌ها اختصاص‌داده شده‌بود , کرده‌است .
او گفت که به کارکنان ارتش دستور داده‌است تا فهرستی از پروژه‌های مبتنی بر آمادگی و طرح قدرت را شروع کنند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.