سناتور

Figliuzzi گفت : " او از نزدیکی به قدرت لذت می‌برد و حتی شروع به ارائه یک پیشنهاد تجاری برای به دست آوردن شما در کنار مردم قدرتمند ، سیاستمداران ، حتی رئیس‌جمهور ترامپ کرده‌است ."

" به خودی خود ، هدف خدمات اطلاعاتی چین بود ، چه کسی می‌توانست به مردم غذا بدهد بدون اینکه او آن را در خط لوله کاری خود بداند و به آن‌ها دسترسی داشته باشد و سپس آن را بدون اینکه بداند چه می‌کنند ، از آنجا بیرون برد ."

اما یانگ این ادعاها را رد کرد که می‌تواند نماینده بی‌خبر دولت چین باشد . او گفت که در رویداده‌ای مار - a و جاه‌ای دیگر شرکت کرده‌است تا اجتماعی شود و به خیریه کمک کند .

او گفت : " هیچ ارتباطی با سیاست ، درست مانند شبکه‌های ارتباطی وجود ندارد . "

او گفت که او هزاران دلار به ترامپ اهدا کرده‌است ، زیرا او از سیاست‌های خود ، به ویژه طرح مالیاتی اش ، حمایت می‌کند .

مالیات را کاهش دهید . او گفت : " این کار به ما کمک زیادی می‌کند . "

و یانگ گفت که او در حال گرفتن سلفی با ترامپ است تا خودش و تجارتش را ارتقا دهد - نه او .

او گفت : " برای وب سایت من ، … من فقط رئیس‌جمهور را در حال وقایع می‌بینم . آن‌ها حتی اسم مرا هم می‌دانند ."

جمعه درک انتخابات وحشتناک سالانه

یانگ گفت که توجه رسانه‌ها زندگی او را وارونه کرده‌است . او گفت که she's در هفته‌های اخیر ۱۵ پوند از دست داده‌است و برای خوابیدن و خوردن تلاش کرده‌است ."

یانگ گفت که او در سال ۱۹۹۹ وارد آمریکا شد و از آن زمان تابعیت آمریکا را کسب کرده‌است . یانگ در پاسخ به این پرسش که چگونه نام سیندی را انتخاب کرد ، پاسخ غیر منتظره‌ای را داد .

او گفت : " چون من سیندی کرافورد را دوست دارم . "

برخی از دموکرات‌ها می‌خواهند به کالج انتخاباتی پایان دهند . ترامپ آن را بسیار عجیب می‌خواند . …

ترامپ گفت : " اگر این شهر منحل شود ، شهره‌ای سراسر کشور را اداره خواهند کرد .

۲۰ مارس ۲۰۱۹ ، ۲ : ۴۵ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

نویسنده : آلن اسمیت

برخی از دموکرات‌ها نسبت به تغییر شدید سیستم دولت آمریکا ، چه از بین بردن کالج انتخاباتی و یا گسترش دیوان عالی ، ابراز تمایل کرده‌اند .

سه‌شنبه ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به دموکرات‌ها فشار آورد و آن‌ها را " بسیار عجیب " خواند . "

او در توئیتر نوشت : " آن‌ها اکنون می‌خواهند سن رای را به ۱۶ سال تغییر دهند ، کالج انتخاباتی را لغو کنند و تعداد زیادی از قضات دادگاه عالی را افزایش دهند . "

دموکرات‌ها بسیار " عجیب " هستند و اکنون می‌خواهند سن رای‌دهی را به ۱۶ تغییر دهند ، کالج انتخاباتی را لغو کرده و تعداد زیادی از Justices دیوان عالی را افزایش دهند . در حقیقت ، تو باید در صندوق رای پیروز بشی !

دونالد ج . ترامپ ( @ realDonaldTrump ) در ۲۰ مارس ۲۰۱۹ ( @ )

این توئیت پس از یک دفاع دو بخشی از کالج انتخابی ، که ترامپ در سال ۲۰۱۲ گفت " یک فاجعه برای یک دموکراسی " بود ، رخ داد . از سال ۲۰۰۰ ، ریاست‌جمهوری دو بار توسط نامزدی که آرای مردمی از جمله ترامپ را در سال ۲۰۱۶ از دست داده‌است ، برنده شده‌است .

ترامپ در تویی‌تر نوشت : " فعالیت‌های انتخاباتی برای رای مردمی بسیار آسان‌تر از تبلیغات انتخاباتی برای کالج انتخاباتی است . یک دوی ماراتون کنید. درخشندگی کالج انتخاباتی این است که شما باید به بسیاری از کشورها بروید تا برنده شوند ."

وی ادامه داد : " با رای مردمی ، شما به … فقط ایالات‌متحده بروید - شهرها به سرعت در حال اجرا در کشور خواهند بود . ایالات کوچک‌تر غرب میانه تمام قدرت را از دست خواهند داد - & که اجازه می‌دهند این اتفاق بیافتد . من ایده رای مردم را دوست داشتم ، اما حالا متوجه شدم که کالج انتخاباتی برای آمریکا بهتر است .

این خبر پس از آن منتشر شد که برخی از the ۲۰۲۰ صراحت خود را برای تایید یا تایید این ایده‌ها بیان کردند . در طول سالن شهرداری سی ان ان روز دوشنبه ، سناتور الیزابت وارن ، D . او گفت که قصد دارد تا یک برنامه را برای از بین بردن کالج انتخاب کند .

وارن گفت : " دیدگاه من این است که هر رای اهمیت دارد ، و راهی که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که ما می‌توانیم رای‌گیری ملی داشته باشیم و این به معنای خلاص شدن از کالج انتخاباتی و همه شمارش آرا است."

منبع سایت

تصویر ساعت اظهارات اشراف سلطنتی مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های قلب و عروق مدارک مورد نیاز معافیت موارد خاص سربازی - مشاوره نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.