تصویر

او در مورد رای مجلس سنا گفت : " ما روحیه بسیار زیادی در مجلس داریم و من هم در مجلس سنا فکر می‌کنم ، اما باید ببینیم که چرا رای‌گیری در حال افزایش است و بسیاری از مردم درباره سوابق صحبت می‌کنند . Precedent . در صورتی که ما این کار را انجام دهیم ، دموکرات‌ها از قدرت‌های اضطراری ملی برای چیزی که ما می‌خواهیم استفاده کنیم . مردم می خوان که این کار و بکنن . بهترین راه برای متوقف‌کردن آن این است که مطمئن شوید که من برنده انتخابات هستم . بهترین راه برای متوقف‌کردن آن است . به هر حال قصد دارند این کار را بکنند . به هر حال این کار را خواهند کرد ."

در همین حال ، به گفته یک مجله جدید NBC / وال استریت ژورنال ، ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که اعلام وضعیت اضطراری ملی ترامپ را نمی‌پذیرند .

هفته گذشته مک کونل اعلام کرد که آیا او فکر می‌کند که این تصمیم president's قانونی بوده‌است یا خیر. او گفت که جمهوری خواهان مجلس سنا یک " بحث قوی و قوی " در مورد قانون move's در طی یک ناهار بسته با کنفرانس خود داشتند که در آن معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و یک حقوقدان از وزارت دادگستری حضور داشتند .

مک کانل گفت : " خوب ، ما در حال بررسی این مساله هستیم ، " زمانی که از وی سوال شد که آیا او فکر می‌کند این اعلامیه قانونی است یا نه . من به یک نتیجه‌گیری کلی درباره [ آن ] رسیدم … اما برخی وکلای جدی در آنجا داشتیم که در مورد این موضوع بحث می‌کردند ."

ترامپ محدودیت‌های قدرت شخصی ، در خانه و فراتر از آن را یاد می‌گیرد.

پایدار وقت همجنس گزارشگر لایحه ساعت

تحلیل : ممکن است یکی از بدترین هفته‌های ریاست‌جمهوری Trump's بوده باشد که تنها در چند روز آزار دهنده متمرکز شده‌است .

تصویر : دونالد ترامپ رئیس نیروی هوایی یکی پس از نشست خود با کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی در هانوی .

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، پس از نشست خود با کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی در هانوی ، ویتنام ، در روز ۲۸ فوریه ، ۲۰۱۹.Leah Millis / رویترز

۱ مارس ۲۰۱۹ ، ۲ : ۴۰ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

نویسنده : جاناتان آلن

HANOI ، ویتنام - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ چند ساعت پیش در واشنگتن به خاک سپرده شد و در آن مدت قدرت خود در خانه و خارج از کشور را تحمل کرد و خطرات رفتار شخصی او ، یکباره و با مد تحقیر آمیز آشکار شد .

در اینجا در جنوب شرقی آسیا ، نیمی از جهان دور از خانه ، ترامپ پیش از عقب‌نشینی از چیزی که حتی متحدان ثابت‌قدم او آن را یک فاجعه بالقوه فاجعه‌بار هسته‌ای می‌دانند ، با توجه به اینکه کره‌شمالی را به سوی جامعه ملت‌ها باز می‌گرداند - که بخش مرکزی دستور کار سیاست خارجی او بوده‌است ، به راه خود ادامه داد .

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، R - Ky گفت : " دیپلماسی سطح بالا می‌تواند خطرات سطح بالا را همراه ببرد " . با اشاره به شکست مذاکرات ، گفت: " اما رئیس‌جمهور باید به خاطر راه رفتن به دور از عدم پیشرفت ناکافی در de ، مورد تقدیر قرار گیرد ."

ترامپ پس از یک نشست شکست‌خورده از دیکتاتور ظالم شمالی قدردانی کرد .

مارس ۱ ، ۲۰۱۹۰۳ : ۲۵

با بازگشت به خانه ، وکیل شخصی سابق و وکیل دادگستری ، مایکل کوهن ، یک روایت از ترامپ به عنوان " مرد کامل " در نظر گرفت ، در حالی که جمهوری خواهان از حمایت از قدرت اجرایی برای ساختن یک دیوار مرزی خودداری کردند و شکست او برای مقابله با کیم را تشویق کردند .

ممکن است یکی از بدترین هفته‌های ریاست‌جمهوری Trump's بوده باشد که تنها در چند روز آزار دهنده متمرکز شده بود .

در روز چهارشنبه ، کوهن رئیس را به عنوان یک تاجر به تصویر کشید که با قوانین مالیاتی ، پول charity's و پرداخت‌ها به پیمانکاران ، و به عنوان یک نامزد که در انتخابات سال ۲۰۱۶ به دنبال توسعه املاک و مستغلات در مسکو بود و درباره منافع ویکی لیکس ، نامه‌های ربوده‌شده کمیته ملی دموکرات برای کمک به ثروت‌های او احترام قائل بود ، نقش ایفا کرد .

منبع سایت

اظهارات اشراف سلطنتی وضع مشاوره معافیت پزشکی: گوش حلق و بینی منابع جدید فراگیر پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش اول )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.