شمال

این برنامه آزمایشی جدید شبیه به برنامه آموزشی واحد آموزشی است که از ۱۴ تا ۲۲ هفته طول می‌کشد .
او گفت : " ما اکنون پیاده‌نظام را توسعه می‌دهیم . Esper گفت : " بسته به این که چطور این موضوع ثابت شود ، ما احتمالا ً آن را در کل ارتش درست می‌کنیم ."
Esper برنامه آزمایشی در فورت Benning جورجیا را در ماه نوامبر دید و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد.
وی گفت : " آن سربازان بسیار عالی [ تست سلامت فیزیکی ارتش ] - [ بین ۲۶۰ تا ۲۷۰ برد ] داشتند و اصطکاک آن‌ها نیمی از کلاس‌های قبلی بود و عملکرد تاکتیکی آن‌ها استثنایی بود ."
Esper ادامه داد : " ایجاد ترکیبی از نه تنها آموزش پایه پیاده‌نظام از ۱۴ تا ۲۲ هفته که در آن زمان بیشتری دارید ، بلکه نسبت of مته به سربازان را کاهش می‌دهد و من فکر می‌کنم ما در حدود ۱۲ تا یک در مقایسه با ۲۰ تا یک نفر هستیم ."
سربازان می‌توانند یک تجربه آموزشی خصوصی دریافت کنند که به نحوه توسعه و یادگیری مهارت‌های اصلی آن‌ها اضافه می‌کند . او گفت : "در نتیجه ، محیط آموزشی بیشتر قابل مدیریت و ساده است ، با توجه به اینکه " این کودکان در برخی موارد دو بار در روز آمادگی جسمانی را انجام می‌دادند ."
در ماه سپتامبر ، ژنرال گری Brito ، فرمانده مرکز مانور Army's مانور در Benning گفت که ارتش دستورالعمل‌هایی را برای شروع به واحدهای دیگر دریافت کرده‌است که می‌تواند از توسعه OSUT مانند مهندسین فورت لیونارد Wood در میسوری بهره‌مند شود .
Brito در طی کنفرانس سالانه کنفرانس ارتش ایالات‌متحده گفت : "این کار می‌تواند توسعه یابد و به احتمال زیاد به برخی از دیگر MOS ها در طول چند سال آینده ، برای تبدیل به ۲۲ هفته برای همه خواهد بود " .
افراد هنگ پیاده به طور سنتی از نه هفته آموزش ابتدایی و حدود چهار هفته پیاده‌نظام و آموزش‌های فردی پیشرفته عبور می‌کنند .
برنامه آزمایشی هشت هفته وقت آموزشی برای تیز کردن تیراندازی ، ناوبری زمینی و دیگر مهارت‌های رزمی کلیدی اضافه می‌کند .
این برنامه به دنبال طراحی مجدد گسترده آموزش مبارزه با ارتش در اوایل طراحی‌شده برای القای انضباط بیشتر در سربازان جوان پس از اینکه رهبران در اطراف ارتش شکایت کردند که سربازان جدید فقدان اطاعت و اخلاقیات کاری ضعیف را به نمایش گذاشته‌اند .
سرباز : شناسایی‌شده در کره‌شمالی توسط کره‌شمالی
پرونده - در این مورد در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۸ ، معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و دریادار دریادار جان Kreitz ، به عنوان اعضای ارتش مراسم حمل و نقل را برگزار می‌کنند که به اعتقاد برخی از اعضای سرویس آمریکایی است که در جنگ کره در پایگاه مشترک پرل هاربر - Hickam ، هاوایی ، سقوط کردند . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش ، بایگانی )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با رابرت برنز
واشنگتن - به گفته مسئولان در روز پنج شنبه ، بقایای یک سرباز آمریکایی که گمان می‌رود توسط نیروهای چینی در کره‌شمالی در دسامبر ۱۹۵۰ دستگیر شده و بعدا ً در یک اردوگاه جنگی کشته شد ، شناسایی شده‌است .
سرباز ، گروهبان فرانک جولیوس Suliman ، سومین آمریکایی است که از بین ۵۵ جعبه استخوان و مواد دیگر که دولت کره‌شمالی در تابستان گذشته به آمریکا تحویل داد ، شناسایی شد . تلاش‌ها برای شناسایی آن‌ها توسط آزمایشگاه وزارت دفاع در هاوایی هدایت می‌شود .
پنتاگون گفت که Suliman ، عضو هنگ نهم پیاده بخش پیاده‌نظام دوم ، از نیوجرسی است ، اما اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد یا تاریخ تولد او دریافت نکرده است . بقایای او در تاریخ ۱۵ ژانویه شناسایی شدند .
بازگشت تعداد نامشخصی از جنگ کره در بین تعهداتی بود که رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون در طی نشست سران خود با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن انجام داد . کیم همچنین با " کار به سوی " denuclearization شبه‌جزیره کره " موافقت کرد ، اما تلاش‌ها برای حرکت به سمت حذف سلاح‌های هسته‌ای North's متوقف شده‌است . انتظار می‌رود که نشست بعدی ماه آینده برگزار شود .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.