حمایت

چاک شومر ، رهبر حزب دموکرات سنا ، پیش‌بینی کرد که طرح پیشنهادی " کاملا شکست‌خورده " خواهد بود ، اما لایحه دموکراتیک که قبلا ً در مجلس تصویب شده‌است ، " می‌تواند ما را از این باتلاق بیرون کند " .

سناتور نیویورک گفت : " اگر به دنبال راهی برای باز کردن دولت هستید ، این روشی است . "

با این وجود ، جمهوری خواهان معیار stopgap را کم‌اهمیت جلوه دادند و گفتند که شکست خواهد خورد .

جمهوری خواهان مجلس سنا روز سه‌شنبه با طرح Trump's برای بازگشایی دولت ، تامین مالی دیوار خود و ارائه برخی از حمایت‌های از مهاجران "Dreamer " ، پیش رو به رو شدند .

میشل مک کونل ، رهبر فراکسیون اکثریت مجلس سنا و سنا، گفت : "اقدام به کاهش ۱۳۰۰ صفحه‌ای - از جمله ۵.۷ میلیارد دلار برای تامین بودجه این دیوار - " به این بن‌بست منجر خواهد شد و دولت را به سرعت بازگشایی خواهد کرد و شماری از اولویت‌های سیاست دیگر را تحویل خواهد داد ."

با این حال ، دموکرات‌ها پیشنهاد Trump's را شدیداً مورد انتقاد قرار دادند و گفتند که حمایت‌های مهاجران کافی نیستند - تنها ارائه معافیت موقت را ارائه می‌دهند که ترامپ با اعلام پایان دادن به اقدام Deferred برای حفاظت از مهاجران جوان " Dreamer " به این امر کمک کرد .

او گفت : " دولت را آزاد کنید . سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی ، گفت : " Let's ( Dreamers ) حمایت‌های خود را داشتند . … رئیس‌جمهور آن را برداشت و اکنون می‌گوید : " اگر یک دیوار برای همیشه به من بدهید ، این را به طور موقت به شما پس خواهم داد . "

دیوار قصد طی تعداد مکزیک هلکوپتر محتوی

شومر افزود : " این یک مصالحه نیست .

ترامپ سه سال است که از تبعید مهاجران غیرقانونی به کشور به عنوان کودکان حمایت می‌کند. او تلاش کرده بود تا برنامه اوباما در سال ۲۰۱۷ را به پایان برساند ، هر چند که این مساله قبل از دادگاه باقی می‌ماند .

به عنوان پیش‌نویس ، لایحه یک nonstarter با دمکرات‌ها است ، اما مک کانل امیدوار به نظر می‌رسد که می‌تواند نقطه شروع مذاکرات باشد چون پذیرای مفاهیم مهاجرت است که توسط دموکرات‌ها پشتیبانی می‌شود . مک کانل گفت که او تنها قوانینی را اتخاذ خواهد کرد که ترامپ به آن اشاره خواهد کرد .

مک کونل گفت : " طرح پیشنهادی رئیس‌جمهور ترامپ که ما در اینجا در مجلس سنا مطرح می‌کنیم تنها پیشنهادی است که در حال حاضر تنها گزینه پیش روی ما است که می‌تواند توسط رئیس‌جمهور امضا شود و فورا ً دولت را مجدداً بازگشایی نماید . "

Hogan Gidley ، سخنگوی کاخ سفید ، از شبکه فاکس پرسید که آیا ترامپ به مک کانل قول داده‌است که در صورتی که هر دو مجلس کنگره را روشن کند ، این قانون را امضا خواهد کرد . ما می‌دانیم که لایحه نهایی چه شکلی خواهد بود . اما رئیس‌جمهور درباره آنچه که او می‌خواهد روشن است ."

طرح جمهوریخواهان یک طرح تجاری است : سرمایه‌گذاری دیوار مرزی Trump's در قبال حفاظت موقت از تبعید برای برخی مهاجران . برای جلب حمایت دو حزبی بیشتر ، ۱۲.۷ میلیارد دلار را در بودجه مکمل مناطق آسیب‌دیده از تند بادها ، آتش‌سوزی و دیگر فجایع طبیعی اضافه می‌کند .

همه آن‌ها گفتند که حدود ۳۵۰ میلیارد دلار برای نه بخش دولتی که بودجه‌های آن متوقف شده‌اند ، فراهم خواهد کرد . به غیر از مواد مربوط به دیوار و مواد مربوط به مهاجرت ، این اقدام هسته با بسته هزینه‌های مربوط به هزینه‌های خود که هفته گذشته توسط دموکرات‌های مجلس رونمایی شد ، را با یکدیگر آغاز می‌کند .

این قانون علاوه بر ۵.۷ میلیارد دلار برای دیوار Trump's ، حمایت‌های موقتی را در برابر دیپورت شدن حدود ۷۰۰، ۰۰۰ مهاجر که توسط اقدام Deferred برای برنامه انتظار مسافران ، یا DACA پوشش داده می‌شوند ، تمدید خواهد کرد . ترامپ سعی دارد برنامه اوباما را برای به اصطلاح " آرمان گرا" از بین ببرد ، آن‌هایی که به طور غیر قانونی به عنوان فرزند وارد آمریکا شده‌اند ، اما توسط دعاوی فدرال مسدود شده‌است .

این رقم به میزان قابل‌توجهی کم‌تر از ۱.۸ میلیون نفر است که ترامپ در حمایت از یک سال پیش پیشنهاد داده بود، که شامل افرادی می‌شد که به طور بالقوه واجد شرایط حمایت‌های غیر قانونی بودند اما برای آن‌ها درخواست نشده بود . علاوه بر این، پیشنهاد سال ۲۰۱۸ شامل دیگر تغییرات مهاجرت و ۲۵ میلیارد دلار برای پرداخت هزینه‌های کامل ساخت دیوار است . اندازه او در میان چند تن از اعضای سنا بود که فوریه گذشته رد شد .

منبع سایت

آکادمی باتوم زمین مشاوره معافیت ایثارگران مشاوره تحصیل در خارج از کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.