محتوی

Tester ، یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا در معرفی لایحه خود گفت : " The باید به تعداد رو به افزایشی از سربازان قدیمی که در حال حاضر موفقیت‌هایی را در گیاه شاهدانه در تسکین درد و دیگر نشانه‌ها پیدا کرده‌اند ، گوش دهند ."

قانونگذاران سال‌ها تلاش کرده‌اند تا بر بحث‌ها پیرامون ماری‌جوانا پزشکی تاثیر بگذارند و پیشنهادها متعددی را درباره دسترسی سربازان قدیمی به ماری‌جوانا و مشتقات آن ارائه دهند . ماری جووانا به عنوان جدول ۱ دارو تحت قوانین فدرال طبقه‌بندی می‌شود ، به این معنی که آن‌ها پتانسیل بالایی برای اعتیاد دارند و " در حال حاضر هیچ مصرف پزشکی پذیرفته نمی‌شود ."

در سال ۲۰۱۸ ، لوایح معرفی شدند که به the برای انجام تحقیقات در مورد ماری‌جوانا پزشکی نیاز داشتند ، به ارائه دهندگان VA اجازه دادند که در ایالاتی که بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند دارو را برای سربازان قدیمی به دست آورند .

هیچ‌کس آن را به قانون تبدیل نکرد .

در ماه اوت ، تستر ، Roe ، سالیوان و نماینده دموکرات سابق تیم walz ، فرماندار مینسوتا ، رابرت Wilkie به او توصیه کرد که از " آزمایش‌های بالینی سخت " بر روی ماری‌جوانا استفاده کند . آن‌ها اشاره کردند که VA در حال حاضر دو مطالعه در مقیاس کوچک انجام می‌دهد و افزود که سربازان قدیمی " شایسته داشتن دانش کامل از مزایای بالقوه و اثرات جانبی این درمان جایگزین هستند ."

آن‌ها نوشتند : " عدم وجود تحقیقات باعث ایجاد شغل [ ارائهکنندگان ] حتی دشوارتر می‌شود، و VA بدون توصیه‌های صریح به سربازان قدیمی ، کورکورانه در حال پرواز هستند . "

تا به امروز ، ۳۳ ایالت ، منطقه کلمبیا ، گوام و پورتوریکو برای اهداف پزشکی قانونی ماری‌جوانا ساختند .

رو گفت که به عنوان یک پزشک ، او بر این باور است که تحقیقات پزشکی برای تعیین اینکه آیا درمان بی‌خطر و موثر است ، نیاز است .

در حالی که اطلاعات محدود باقی مانده‌است ، بررسی‌ها نشان داده‌اند که برخی از سربازان قدیمی هم اکنون از شاهدانه دارویی به عنوان وسیله‌ای برای کمک به PTSD استفاده می‌کنند . او گفت : " اگر تحقیق در مورد استفاده از شاهدانه دارویی مطلوب باشد ، من مطمئن هستم که می‌تواند گزینه دیگری برای کمک به بهبود زندگی سربازان قدیمی و دیگر آمریکایی‌ها باشد ."

در سال ۲۰۱۷ ، لژیون آمریکایی ، بزرگ‌ترین سازمان سربازان قدیمی با نزدیک به ۲ میلیون عضو ، دولت فدرال را بر آن داشت تا ماری‌جوانا را از لیست مواد کنترل‌شده جدا کند . این سازمان همچنین قطعنامه ای را تصویب کرد که تصویب قوانینی را تصویب کرد که به پزشکان VA اجازه می‌دهد تا ماری‌جوانا را توصیه کنند .

آموزش‌های مبارزه با سلاح بیشتر ارتش به زودی به آموزش گسترش‌یافته ادامه خواهد داد

به عنوان بخشی از خلبان برای گسترش آموزش واحد یک ایستگاه برای سربازان پیاده از ۱۴ تا ۲۲ هفته ، کارآموزان در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ در مجتمع Malone Range در فورت Benning ، جورجیا ، دستورالعمل دریافت کردند . ( ارتش آمریکا / پاتریک آلبرایت )

پیگیری مختلف پیش نویس فروشنده واقعیت آکادمی باتوم

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

Military.com | By Oriana Pawlyk

براساس گزارش " غیر نظامیان برتر " ارتش ، ارتش به دنبال گسترش آموزش سطح ورودی برای زره ، سواره‌نظام و تخصص‌های جنگی دیگر در اوایل این پاییز است .

مارک Esper ، دبیر ارتش ، روز پنج شنبه گفت که اگر برنامه آزمایشی موفق باشد ، واحدهای دیگر مانند مهندسان و توپخانه هم می‌توانند یک برنامه‌درسی بسط یافته را ببینند .

او گفت که اما قبل از اینکه ارتش تغییرات جدیدی را انجام دهد کمی تلاش خواهد کرد .

Esper در میزگردی با خبرنگاران در پنتاگون گفت : " یکی از کارهایی که ما باید انجام دهیم این است که تعداد زیادی از officers را به [ آموزش و دستور دکترین ] تبدیل کنیم تا مطمئن شویم که این نسبت‌ها را درست می‌کنیم . "

وی افزود : " That's یک تغییر بزرگ برای ما و it's نیروی انسانی است ."

محتوای مرتبط :

ارتش خواستار آموزش بیشتر برای آرمور ، مهندسان ، دیگر افراد رزمی شد.

ارتش ۲ ماه را به زمین پیاده اضافه خواهد کرد تا خر خر خر کند.

ارتش در ماه مه تمدید آموزش پایه را تمدید کرد ، گروهبان Major می‌گوید

منبع سایت

زمین گوش اخیر مشاوره معافیت موارد خاص سربازی راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت - مشاوره نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.