هلکوپتر

این پرونده هنوز بررسی نشده است و قاتل هنوز فراری است .
تحقیقات نشان داد که این زوج به مجتمع آپارتمانی رسیدند و بعد از پارک , در زمانی که تیرانداز نزدیک شد و اسلحه‌اش را شلیک کرد از سمت راننده خارج شد .
پلیس این تیرانداز را مردی با ارتفاع متوسط و متوسط توصیف کرد که پیراهن نارنجی یا قرمز رنگی به تن داشت . او صحنه را در یک جعبه خاکستری یا نقره‌ای گذاشت و با یک اسلحه نیمه اتوماتیک مسلح شد .
در این زمان پلیس معتقد است که همسرش در مجتمع آپارتمانی زندگی می‌کرد . او در ایستگاه وظیفه‌اش در کالیفرنیا زندگی می‌کرد .
براساس سوابق خدمات نیروی هوایی , در ماه می به نیروی هوایی پیوست .
مدال افتخار و کسب مدال افتخار
به عنوان فرمانده پرواز در حالی که به عنوان یک فرمانده پرواز گماشته شده بود , در حالی که به عنوان یک فرمانده پرواز که به " شرکت هوانوردی غیرنظامی " ( نور ) واگذار شده بود , مدال افتخار اعطا شد . ( عکس از ارتش
ادامه جدول
ان آربور نیوز , میچ . نوشته مارتین لوتر
کناره‌گیری کرد . هنگامی که گروهی از نیروهای نظامی به فرماندهی ارتش ویتنام شمالی در ترانه‌ای که صبح روز اول ماه مه برگزار شد , شبیخون زدند .
هواپیما به شدت آسیب دید, سوخت را رها کرد و توپچی او در طی عملیات خائنانه کشته شد .
اما او چهار بار از میدان نبرد خارج شد و جان سربازانش را در یک عملیات اضطراری نجات داد که داستانی افسانه‌ای از شجاعت در جنگ ویتنام است .
نزدیک به بیست و پنج سال بعد , کتری مدال افتخار را در جولای ۲۰۰۸ دریافت کرد .
کتری روز دوشنبه مرد . قهرمان جنگ هفت‌ساله بود .
هنگامی که به یاد آورد که آن روز برایش چه معنایی دارد .
" از همه اینها , تنها یک چیز وجود دارد که به معنی هر چیزی است - " کتری در طی سخنرانی روز سربازان قدیمی در دانشگاه بهتون گفت که یک سال پس از دریافت مدال افتخار در دور گردنش توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما در اتاق شرقی کاخ سفید . "
" جوایز خوب هستند , اما به سادگی از آن قدردانی می‌کنند . "
عمل کنگره برای چشم‌پوشی از یک قانون , نشان دادن مدال افتخار , بالاترین افتخار نظامی کشور , در عرض پنج سال اقدام قهرمانانه بود .
دبی در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه گفت : " چارلز کتری , بهترین ارزش‌های آمریکایی - - شجاعت , فداکاری و از خود گذشتگی را نشان می‌دهد . " " او بالا رفت و فراتر از ندای وظیفه برای نجات جان سربازانش رفت , و افتخاری واقعی بود که تضمین کند او به عنوان یکی از شجاع‌ترین قهرمانان ملت ما مورد احترام است . "
با توجه به سوابق ارتش پاکستان , پرواز مشهور کتری به رهبری شش فروند بالگرد ام - 4 d به طور مستقیم به آتش دشمن منجر شد و به دنبال تقویت نیروهای کمکی به تیپ نظامی تحت فشار قرار گرفت .
آتش دشمن خسارت سنگینی به هلیکوپترها در منطقه فرود وارد کرد , اما کتری از رفتن امتناع کرد تا اینکه همه نیروهای کمکی منفجر شدند و پرسنل زخمی روی عرشه بودند .
کتری آن‌ها را از منطقه نبرد بیرون راند و سپس با نیروی کمکی بیشتری بازگشت و می‌دانست که آتش دشمن در انتظار ورودش است . سوابق نظامی نشان می‌دهد که او در میان خمپاره دشمن و آتش سلاح‌های اتوماتیک فرود آمد که توپچی او را زخمی کرد و به هلیکوپتر خود آسیب رساند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.