آکادمی

در یک بیانیه یکشنبه‌شب ، فرمانده گارد ساحلی ، دریادار کارل شولتز ، استقرار Bertholf's را به عنوان نمونه‌ای از خدمت باقی مانده در ماموریت خود علی‌رغم همه شرایط حفظ کرد .

او گفت : " این اعضای سرویس ایالات‌متحده در نیمه راه جهان سفر خواهند کرد تا از منافع ملی آمریکا محافظت کنند در حالیکه آن‌هایی که دوستشان دارند تلاش می‌کنند تا با چالش‌های مالی در خانه در این زمان بی‌سابقه مواجه شوند . اعضای سرویس گارد ساحلی ما بدون چک حقوقی به طور داوطلبانه به harm's می‌روند . الکساندر همیلتون به او افتخار خواهد کرد ."

Audit : آکادمی نیروی دریایی ، ماموریت آموزشی تحت تهدید

تد " تد " کارتر ، ۶۲ امین سرپرست آکادمی نیروی دریایی ایالات‌متحده آمریکا، در طی مراسم پر کردن مراسم رسمی که در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ در صدر این تالار قرار دارد ، به من اشاره کرد . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / کنت د . استون Jr (استون.) )

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

پایتخت ، آناپولیس ، آناپولیس | توسط دانیل ohl

لوله‌های Leaking . دیواره‌ای moldering . دفاتر و balconies محکوم شده‌اند. Plumbing که can't را اداره می‌کند بار خود و یک سیستم فاضلاب‌های سطحی را به آب باران فیلتر نشده به رودخانه سورن می‌ریزد .

این مسائل مربوط به یک کارخانه قدیمی رها شده بود . آن‌ها وضعیت کنونی آکادمی نیروی دریایی را توصیف می‌کنند .

بنا بر گزارش سرویس بازرسی نیروی دریایی ، زیرساخت در موسسه نیروی دریایی در آناپولیس ، به منظور تهدید توانایی school's برای آموزش و آموزش midshipman ، تنزل کرده‌است . حسابرسی سال ۲۰۱۸ ، که توسط مرکز آزادی درخواست قانون اطلاعات ، جزئیات ساختمان‌های ناموفق ، کلاس‌ها و امکانات ورزشی بدست‌آمده است - - که در برخی موارد به طور فعال نشت می‌کند، بیش از حد داغ بوده و امنیت کاربر را تهدید می‌کند .

ساختمان‌ها شامل کتابخانه Nimitz و Macdonough هال چندین دهه پیش ساخته شدند اما هرگز به طور کامل به‌هنگام‌سازی نشدند و باعث شدند که سیستم‌های حیاتی از کارآیی آن‌ها بیشتر عمر کنند . حسابرسان بیمناک هستند که شرایط مجوز آکادمی را به خطر بیاندازند ، midshipmen و بازدید کنندگان را به خطر بیاندازند و چندین قانون فدرال را نقض کنند .

ساحلی تاکتیک عملیات اسبق میلیون باتوم زمین

این گزارش از ۱۳ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۷ و ۲۶ آوریل در میان ۱۵ کارخانه تعمیر و نگهداری یا نوسازی شرکت داشته‌است . براساس سیستم رتبه‌بندی داخلی ، ده تن از این تجهیزات برای ماموریت آکادمی بسیار مهم هستند . اما از آن ۱۰ ، چهار امتیاز " ضعیف " و پنج امتیاز " ضعیف " در حمایت از هدف نهایی academy's - - برای آماده کردن midshipmen برای خدمت نیروی دریایی ".

بازرسان پس از آنکه آکادمی نیروی دریایی نقش موسسه Flagship خود را در کنار بودجه فدرال ۲۰۱۳ از دست داد ، پس از آنکه آکادمی نیروی دریایی این موسسه را در کنار بودجه فدرال ۲۰۱۳ از دست داد ، هزینه‌های نگهداری و نگهداری را افزایش داد . این نام وعده تامین بودجه این آکادمی برای هر دو تعمیرات اساسی و تعمیرات اساسی را داد .

برای سد کردن سیل مشکلات ، نیروی دریایی نقش موسسه Flagship را برای آکادمی ، مدرسه عالی نیروی دریایی ، و کالج جنگ دریایی بازسازی کرد . این آکادمی هر سال ۱۵ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۲۰ به دست خواهد آورد . نیروی دریایی همچنین از بودجه نگهداری در سطح بالاتر حمایت خواهد کرد .

دیوید McKinney ، سخنگوی آکادمی نیروی دریایی ، در یک بیانیه آماده گفت : " USNA با یافته‌های حسابرسی موافق است . ما مشتاقانه منتظر پرداختن به اختلافات در این گزارش هستیم و با نگاهی به جلو برای کسب اطمینان از این که آکادمی نیروی دریایی یک موسسه Flagship مدرن برای نیروی دریایی است ."

اد Zeigler ، سخنگوی منطقه نیروی دریایی واشنگتن ، گفت که آکادمی نیروی دریایی به انجام تعمیرات اضطراری ادامه می‌دهد - از جمله تعمیرات اخیر سقف هال Bancroft و سقف هال هال که در طی یک طوفان بادی در سال گذشته منفجر شد . اما برای تامین بودجه پروژه‌های زیرساخت در مقیاس بزرگ ، این مدرسه برای پول در برابر پروژه‌های دیگر در واشنگتن دی سی ، منطقه نیروی دریایی رقابت می‌کند .

منبع سایت

گوش اخیر تعویض مشاوره اعزام به خدمت مشمولان سربازی ضوابط و مقررات معافیت پزشکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.