باتوم

دلتا ۵ - که در ۶.۵ Creedmoor موجود است . ۳۰۸ وینچستر ، ۷ میلی متر - ۸ Remington - - ویژگی‌های یک بشکه contour hammer و یک بافت پلیمر تقویت‌شده با فیبر کربن را نشان می‌دهد .
راس گفت : این فیلم دارای یک مجله detachable ، ۵ دور جوش ، انتشار دوگانه در پایین یک محافظ ماشه و یک ماشه Hunter Elite است که در کارخانه در ۳.۵ پوند از کشش ایجاد شده‌است ، اما کاربر از ۱.۵ تا ۴ پوند قابل تنظیم است .
خطوط دلتا ۵ ، ستون‌های یکپارچه‌ای را نشان می‌دهد که بر روی بدنه مینی سوار می‌شوند .
راس گفت : " شما باید هر بار که این سلاح را کنار یکدیگر قرار دهید ، باید هر بار که این سلاح را کنار هم می‌گذارید باید در هر زمان که آن اسلحه را کنار هم قرار دهید ، یک قفل سازگار به شما بدهد .
تفنگ بادی "دنیل Defense's ۵ bolt " ( Delta Delta ) که اولین گلوله تفنگ است ، در نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد . ( متیو Cox / ستاد )
تفنگ بادی "دنیل Defense's ۵ bolt " ( Delta Delta ) که اولین گلوله تفنگ است ، در نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد . ( متیو Cox / ستاد )
راس گفت : "همچنین یک قسمت بزرگ نیز وجود دارد که تفنگ را محکم می‌کند " که تفنگ را محکم می‌کند ؛ شما در حال تغییر در حالت عقب‌نشینی هستید . "
این مهره سه - دارای روکش کربن روشن و یک گلوله جدا شدنی است تا به تیرانداز اجازه دهد آن را با یک گلوله سفارشی جایگزین کند .
رز گفت : " دست گرفتن عمودی " به شیوه‌ای هوشمندانه طراحی شده‌بود ، به همین دلیل، انگشت شما را به سمت راست محل عکاسی طبیعی هدایت می‌کند ، بنابراین هر بار که ماشه را لمس می‌کنید ماشه را بکشید ."
( دلتا ) ۵ را می‌توان با یک نوع آچار از هم جدا کرد .
این آچار یک آچار اختصاصی نیست که پیدا کردنش مشکل باشد ؛ آچار شلاقی با تفنگ به دست می‌آید . رز گفت : " شما واقعا ً می‌توانید اقدام کامل خود را حذف کنید ، buttstock شما می‌توانید طول بکشید - همه این چیزها را با یک آچار تنظیم کنید ، و این واقعا ً مناسب است ."
وزن تفنگ کم‌تر از ۹ پوند است و یک بشکه ۲۰ اینچی برای این تفنگ به دست می‌آید . ۳۰۸ ۳۰۸ و یک بشکه ۲۴ اینچی برای ۶.۵ Creedmoor و ۷ mm - ۰۸ .
راس گفت که همه بشکه‌ها threaded شده‌اند تا بتوانند suppressors را بپذیرند .
روس گفت : " آن‌ها واقعا ً کار خوبی در طراحی کلی این تفنگ انجام داده‌اند ؛ it's بسیار دقیق و بسیار بادوام است . "
" این سلاح برای همه است ؛ it's برای تیرانداز هر روزه ، فردی که در تیررس تفنگ است ؛ کسانی که تیراندازی می‌کنند [ سری تفنگ دقیق ] - - این قطعا ً می‌تواند آنچه را که به آن نیاز دارند انجام دهد ؛ و شکارچیان - - به اندازه کافی روشن است که شما می‌توانید این کار را از طریق جنگل انجام دهید … و با آن به whitetail [ گوزن ] شلیک کنید ."
راس گفت که دلتا ۵ به قیمت ۲، ۱۹۹ دلار فروش خواهد داشت و هفته اول فوریه در دسترس خواهد بود .
آمریکا وارد منطقه وارد دریای سیاه می‌شود چرا که روسیه در حال حاضر بسیار نزدیک است .
ناوشکن آمریکایی Arleigh یو اس یو اس یو اس یو اس یو اس یو ( DDG ۷۵ ) ، ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ را از تنگه Bosphorus عبور می‌دهد . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / فورد ویلیامز )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
ستاره‌ها و نوارها توسط اسکات Wyland
ناوشکن یو اس اس یو "دونالد کوک " برای بازدید بندری از کشور دریای سیاه در گرجستان آمده‌است ، چرا که روسیه بر جنبش‌های ship's در زمان تنش‌های شدید در منطقه نظارت دارد .
نیروی دریایی در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشتی روز دوشنبه در باتومی در کرانه شرقی sea's پس از گذر از تنگه داردانل در روز شنبه لنگر انداخته‌است .
بازدید destroyer's از گرجستان و دریای سیاه به دنبال تصرف سه کشتی اوکراینی و دستگیری ۲۴ ملوان در اواخر نوامبر در تنگه Kerch ، حرکتی که توسط وزیر امور خارجه آمریکا مایک Pompeo و بسیاری از غرب محکوم شد.
این کشتی در اوایل این ماه عملیات دریای سیاه انجام داد که شامل انتقال تیم‌های ۲۲ واحد نظامی دریایی از ۲۲ واحد نظامی دریایی بود . آخرین ناوشکن آمریکایی برای گشت زنی در دریای سیاه ، یو اس اس کارنی در ماه آگوست بود .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.