زمین

" ما می‌خواهیم از مردم آمریکا بشنویم . من می‌توانم به شما بگویم , با این حال , همانطور که ما در کشور بودیم , مردم درباره ثبت زنان برای خدمات انتخابی نظر دارند . " " خیلی‌ها روی نرده‌ها نشسته بودند . … آن‌ها یا می‌گویند این موضوع برابری است یا نباید ثبت شود زیرا زنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه مدنی دارند . "
اعضای هیات گفتند که در بازدید از مکان‌های دور افتاده در اطراف کشور , آن‌ها سو تعبیر نگران‌کننده‌ای از خدمات نظامی و عمومی در میان دانش آموزان و نیز کمبود آموزش شهروندی پیدا کرده‌اند .
براساس این هیات , جوانانی که آموزش مدنی باکیفیت دریافت می‌کنند چهار برابر بیشتر احتمال دارد در خدمات عمومی شرکت کنند , اما تحصیل بشدت کم است . یک بررسی حاکی از آن است که ۷۷ درصد آمریکایی‌ها می‌توانند هر سه شعبه دولت را نام ببرند.
مارک لولا , رئیس گروه صلح که در زمان اداره امور خارجه کلینتون خدمت می‌کرد , گفت : " آموزش شهروندی جلو و مرکز این کار است . " از این رو , این کمیته توصیه‌هایی درباره نحوه " تقویت آموزش مدنی " به کشور ارائه خواهد کرد . "
مهم‌ترین گزینه که کمیسیون در حال سنجش آن است , تغییر در خدمات انتخابی است و اینکه خدمت جهانی - خواه نظامی , خواه ملی و خواه ملی - باید اجباری باشد .
اعضا گفتند که پیشنهاد خدمت اجباری نامحتمل است . هک گفت اعضای کمیسیون یافته‌اند که جوانان " به شدت می‌خواهند خدمت کنند , آن‌ها نمی‌خواهند این کار را انجام دهند . "
او گفت : " ما راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که دولت می‌تواند به جوانان فرصت خدمات جهانی بدهد . "
اما در مورد خدمات انتخابی , تمام گزینه‌ها روی میز هستند . براساس قانون جاری , همه مردان برای ثبت‌نام برای خدمات انتخابی , یک پایگاه اطلاعاتی برای کشور لازم است تا در رویداد اضطراری ملی که نیاز به پیش‌نویس دارد , ثبت شود . این سیستم قرار است در این سیستم قرار داشته باشد و در حالی که خدمت اجباری در ارتش لغو شد , بیش از ۸۰ درصد از افراد واجد شرایط در سیستم ثبت‌نام کرده‌اند .
براساس این گزارش , از آنجا که هدف این طرح , کمک به پر کردن شغل در جنگ بزرگ بود , تنها مردان ملزم به ثبت آن بودند . با این حال , با گشایش همه مشاغل جنگی در چند سال گذشته برای زنان , بازنگری قوانینی که بر خدمات انتخابی حاکم بودند , منطقی بود .
او گفت : " نسل z یک پتانسیل عظیم برای این کشور است , اگر بتوانیم راه‌هایی برای تشویق تعداد بیشتری از آن‌ها برای خدمت پیدا کنیم . "
جت فرشته‌های آبی‌رنگ , فرود اضطراری را در طول آموزش زمستانی انجام می‌دهند .
اسکادران نمایش پرواز نیروی دریایی آمریکا , فرشته‌های آبی‌رنگ , خلبانان دلتا مانور شکستگی را طی تظاهراتی برای نمایش هوایی منطقه توسکالوسا انجام می‌دهند . ( عکس از خبرگزاری فرانسه / دانیل ام . جوان )
ادامه جدول
با امید به هاج
به گفته مسئولان , یک خلبان با تیم کنترل پرواز فرشتگان آبی نیروی دریایی روز سه‌شنبه مجبور شد یک فرود اضطراری را پس از فرود هواپیمای f / a نشان دهد .
این خلبان , که نام و موقعیت آن در تیم فاش نشده است , در حال انجام یک پرواز نمایشی برای یک پرواز نمایشی در نزدیکی تاسیسات هوایی نیروی دریایی در نزدیکی پایگاه هوایی نیروی دریایی در کالیفرنیا بود . هنگامی که خلبان متوجه شد که تمام وسایل فرود به محض آماده شدن برای زمین در آل فی آماده شده‌اند , مجبور شد روش‌های فرود اضطراری را اجرا کند .
" دنده فرود " پایین و قفل بود . خانم میشل تاکر , سخنگوی کاخ سفید , در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : " دنده چپ پایین بود و سمت چپ بالا بود . " وقتی [ هواپیما ] زمین را لمس کرد , سمت راست سقوط کرد … آن متوقف شد . "
تاکر گفت که مشخص نیست که چه خساراتی متحمل شده‌است . او افزود که تاثیر روی هواپیما احتمالا ً با گسترش جزیی دنده عقب کاهش می‌یابد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.