گوش

تامسون گفت که ممکن است او دوباره با Ryabkov در حاشیه نشست‌های تسلیحاتی در چین در هفته آینده ملاقات داشته باشد ، اما او این امید را داشت که روسیه با مهلت ۲ فوریه این کار را انجام دهد . وقتی از او پرسیدم که آیا خوش بین است ، تامسون می‌گوید که اینطور نیست .
او گفت : " عمل تعیین یک سیستم که نقض معاهده را نقض می‌کند ، فوت این معاهده یا شکست معاهده را نقض می‌کند و به آن اجازه می‌دهد که به آن اجازه دهد ، من فکر می‌کنم این اقدامی است که کنترل سلاح را تضعیف می‌کند ."
این پیمان در سال ۱۹۸۷ توسط رونالد ریگان رئیس‌جمهور و سپس توسط دبیر کل شوروی میخائیل گورباچف به امضا رسید و سال بعد توسط سنای آمریکا تصویب شد .
اکتبر گذشته ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ قصد خود مبنی بر " خاتمه دادن به معاهده " را اعلام کرد .
روسیه این توافقنامه را نقض کرده‌است . او در یک تظاهرات در Elko ، نوادا گفت : " آن‌ها چندین سال است که آن را نقض کرده‌اند و ما نمی‌خواهیم اجازه دهیم آن‌ها یک توافق‌نامه هسته‌ای را نقض کنند و به خارج بروند و سلاح انجام دهند و ما اجازه نداریم که این کار را انجام دهیم.
ترامپ گفت : " ما باید این سلاح‌ها را توسعه دهیم ، مگر اینکه روسیه پیش ما بیاید و چین پیش ما بیاید و همه ما به سوی ما می‌آیند و می‌گویند : " ما واقعا ً هوشمند هستیم و هیچ کدام از ما این سلاح‌ها را توسعه نمی‌دهیم ." "
در اوایل ماه دسامبر ، وزیر امور خارجه مایک Pompeo اعلام کرد که آمریکا ۶۰ روز به روسیه فرصت می‌دهد تا ۲ فوریه به روسیه برسد تا با معاهده INF موافقت کند یا ایالات‌متحده عقب‌نشینی کند .
Pompeo در نشست ناتو در بروکسل گفت : " هیچ معنایی برای آمریکا برای باقی ماندن در یک پیمان وجود ندارد که توانایی ما برای واکنش به تخلفات Russia's را محدود می‌کند . "
در روز ۲۰ دسامبر ، در کنفرانس خبری سالانه خود در مسکو ، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هشدار بدی صادر کرد مبنی بر اینکه عقب‌نشینی آمریکا از پیمان INF می‌تواند منجر به رقابت تسلیحاتی جدیدی شود که صلح جهانی را تهدید می‌کند .
پوتین گفت : " ما شاهد فروپاشی سیستم کنترل تسلیحات هستیم و چشم‌انداز جنگ هسته‌ای را افزایش داده‌ایم و می‌تواند منجر به نابودی تمدن به عنوان یک کل و شاید حتی سیاره ما شود ."
Vet Army ۳ M ، Alleging Tinnitus از ' Defective
(FILE ) - - سربازی در روز ۲۱ ماه مارس ۲۰۱۴ در حین رقابت در بهترین رقابت‌های قهرمانی جنگجو در روز ۲۱ ماه اکتبر ۲۰۱۴ ، در حال نزدیک شدن به کمپ Roberts - ۶۰ Black Hawk به کمپ Distance - ۶۰ Black Hawk قرار داد .
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | با امید هاج Seck
ماه‌ها بعد از اینکه تولید کننده عمومی ۳ M به بیش از ۹ میلیون دلار رسید تا اتهامات وارده به ارتش آمریکا را با earplugs معیوب تامین کند ، گروهبان سابق ارتش دادخواست خود را بایگانی کرد و ادعا کرد که این لوازم وی را با شنیدن خسارت و زنگ مداوم در گوش‌هایش رها کرده‌است . وکیل او می‌گوید شکایت او احتمالا ً صدها مورد از آن را پی‌گیری خواهد کرد .
اسکات رو ، یک سرباز کارآزموده نظامی که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ به عنوان بخشی از شرکت پلیس نظامی ۴۱۱th به عراق اعزام شد ، روز سه‌شنبه این دادخواست را در دادگاه بخش غربی تگزاس در بخش غربی تگزاس پر کرد . He's که به دنبال خسارت نامعلوم برای آسیب گوش دائمی است ادعا می‌کند که در هنگام استفاده از سلاح جنگی دو تایی earplugs ۳ M که برای ارتش تحت قرارداد تامین می‌شود متحمل جراحاتی شد .
دبی رو در طی کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه که میزبان مرکز حقوقی ابراهیم واتکینز در هوستون بود گفت : " در طی استقرار من ، به ما گفته شد که این چیزها باید از ما محافظت کنند . ما در اینجا شرکتی داریم که به دروغ گفته، که رفاه ما را به خطر انداخته‌است . در حال حاضر ، من باید با یک فرکانس با شدت بالا در گوشم زندگی کنم که کر کننده باشد . صلح هرگز در صلح نبوده است."
علی‌رغم توافق اخیر ، ۳ M همچنان به حفظ محصولات خود ادامه می‌دهد .
این شرکت در بیانیه‌ای که به "Military.com " منتشر شد ، در بیانیه‌ای که به "Military.com " منتشر شد ، اظهار داشت : " ما تاریخ طولانی خدمت به ارتش آمریکا را داریم و به فروش هزاران محصول برای کمک به نیروهای ما و پشتیبانی از ماموریت‌ها ادامه داده‌ایم . ایمنی جز کلیدی کاری است که ما برای ارتش ایالات‌متحده انجام می‌دهیم و ۳ M انکار می‌کند که earplugs سلاح جنگی باعث زخمی شدن جراحات شده‌اند ."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.