دسترسی

به گفته سروان سامانتا موریسون ، سخنگوی زن، مسئولان در MacDill نمی‌دانند که چند شکایت قالب وجود دارد ، فقط آن‌هایی که مستقیما ً به پایگاه زده‌اند .

سرهنگ Snelson به تایمز درباره اقدام این پایگاه در کسر امتیاز از خلیج هار بر در برنامه تشویقی عملکرد آن گفت : " به دلیل شکایت‌های جبران از سوی برخی از اعضای سرویس .

Snelson گفت : " امنیت و امنیت پرسنل پایه ما و خانواده‌هایشان در اولویت اصلی باقی می‌ماند و … رده‌بندی یکی از راه‌هایی است که میزبان نصب می‌تواند بازخوردی بر عملکرد پروژه مسکن پایه ارائه نماید ."

مشخص نیست که چه مقدار از یک ضربه مالی که برای خلیج بندرگاه به آن اشاره شده‌بود را مشخص نکرد ، اما Amie نورکوئیست آن را به عنوان اعتبار نگرانی‌های خود می‌بیند .

او گفت : " ما سپاسگزار هستیم که این مساله را تایید می‌کنند .

دفتر شهردار کشته‌شده یوتا را مشاهده کرد تا سخنرانی State of the Union را مشاهده کند .

برنت تیلور در سال ۱۸۰۰

گارد ملی گارد ملی یوتا یک تابوت حاوی بقایای سرگرد برنت ر را حمل می‌کند . تیلور در روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ در پایگاه گارد ملی در سالت لیک سیتی . ( مت Herp / Standard - ، از طریق آسوشیتد پرس) - - آسوشیتد پرس

۳ فوریه ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس

اگدن ، یوتا ( AP ) - - بیوه یک شهردار یوتا که در حین خدمت در افغانستان کشته شد ، سه‌شنبه‌شب در کنگره ایالات‌متحده سخنرانی کرد .

Jennie تیلور در گالری خانه به عنوان مهمان نماینده جمهوریخواه باب بیشاپ ، یک جمهوریخواه یوتا خواهد بود که اولین حوزه کنگره آن‌ها شامل اگدن تیلور بود .

یک فرمانده ۳۹ ساله گارد ملی یوتا در ماه نوامبر در حین استقرار موقت درگذشت ، در حالی که در حال خروج موقت به عنوان شهردار بود.

روزنامه استاندارد - گزارش می‌دهد که Jennie تیلور گفته‌است که اگر ترامپ در طی سخنرانی از همسرش صحبت کند اما گفت که اگر او این کار را می‌کرد ، it'd " شگفت‌انگیز " بود .

اثربخشی انعطاف همسان قربانیان تامین مشترک

سخنگوی اسقف لی Lonsberry گفت این دعوت به عنوان نشانه‌ای از تشکر از تیلور در نظر گرفته شده‌است .

این وب سایت جدید به سایت اختصاصی سفر نظامی می‌دهد .

مسافران وارد وست Key ، Fla می‌شوند . روز شنبه ۹ ژوئن سال ۲۰۱۸ ، سوار بر یک پرواز خطوط هوایی آمریکایی از فرودگاه بین‌المللی دالاس / فورت ورث در روز شنبه ، ۹ ژوئن ۲۰۱۸ . ( راب O ' Neal / دفتر اخبار فلوریدا از طریق آسوشییتدپرس )

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

پرسنل نظامی ، بازنشستگان و اعضای خانواده آن‌ها اکنون به یک وب سایت مسافرتی انحصاری که توسط Priceline اداره می‌شود ، دسترسی دارند .

سفر نیروهای آمریکایی یک سایت رزرو سفر پر از خدمات مسافرتی، ارائه هتل ، پرواز ، اجاره اتومبیل و سفره‌ای دریایی و نیز قراردادهای بسته یا بسته‌بندی است که Devon Nagle ، سخنگوی Priceline ، گفت می‌تواند مسافران را به طور متوسط ۲۴۰ دلار برای هر نفر ذخیره کند .

این سایت که در دسترس نیروهای فعال ارتش ، اعضای گارد ملی ، بازنشستگان ، بازنشستگان و اعضای خانواده و همچنین ۱۰۰ درصد از سربازان معلول و کارمندان وزارت دفاع غیر نظامی است روز سه‌شنبه پس از آزمایش مجدد در چندین پایگاه نظامی در سه ماه گذشته به طور رسمی ادامه یافت .

به گفته Nagle ، این سایت تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد که به طور خاص برای پرسنل نظامی مورد مذاکره قرار گرفته‌اند ، از جمله معاملات هتل تا ۶۰ درصد تخفیف و سفر دریایی تا ۸۰ درصد . او گفت که حدود ۱.۲ میلیون هتل را می‌توان از طریق سایت پر کرد ، همچنین محبوب‌ترین برند های کرایه اتومبیل و خودرو .

مرتبط : آیا سایت تخفیف Travel مسافرتی واقعا ً پیشنهاد می‌شود ؟

 "برت کلر " ، مدیر اجرایی ارشد اجرایی " Priceline " ، گفت که این شرکت از انتخاب توسط وزارت دفاع به منظور " آوردن مکان به زندگی " هیجان‌زده است .

" نیروهای آمریکایی سفر به یک دلیل ساده توسعه پیدا کردند . کلر گفت : " افرادی که از طریق خدمت ارتش از ایالات‌متحده آمریکا حمایت می‌کنند ، دسترسی به آخرین معاملات مسافرتی را به دست آورده‌اند . "

بررسی اخیر این سایت توسط Military.com ، معاملات هتل در سن دیگو را از ۲۰ تا ۵۰ دلار از قیمتی که در وب سایت‌های مسافرتی غیر نظامی یافت می‌شود، و تخفیف کرایه خودرو از ۱۰ تا ۱۸ دلار در روز برای یک مینی ون ، اس . وی .

منبع سایت

صحنه اندیشه بازنشسته جزیره آیین نامه های معافیت ایثارگری سربازی راهنمای دریافت معافیت موارد خاص - مشاوره نظام وظیفه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.