جزیره

نیروی دریایی Force برای بستن Roadway اصلی در جزیره Parris

گروه نیروهای دریایی از گروه فاکس ، دومین گردان آموزش Recruit ، در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ در جزیره Parris ، S.C. ( عکس از سرجوخه U.S. جوزف Jacob ) در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید .

۷ فوریه ۲۰۱۹

بسته شدن بسته به این جزیره توسط وید لیوینگستون کشف شد .

یک sinkhole - - یا ، ترجیحا ً، sinkholes - - در پایگاه نیروی دریایی Recruit Depot مقامات را مجبور کرده‌است تا یکی از the اصلی base's را ببندند .

این گذرگاه که به دهه ۱۹۶۰ باز می‌گردد ، در حال آشکار کردن تاریخچه و ساخت depot's است و در سال‌های گذشته از سوی آژانس حفاظت از محیط‌زیست مورد بررسی قرار گرفته‌است .

طبق ایمیلی که عصر روز چهارشنبه توسط سخنگوی جزیره Parris برایان مک McDonnell فرستاده شد ، علائم هشدار دهنده‌ای در روز ۱۹ دسامبر پدیدار شدند .

مک دانل نوشت : " بخش تعمیر و نگهداری تسهیلات " مشاهده کرد که sinkhole شروع به شکل دادن بر روی شانه جاده گردان سوم ، " بیش از آب‌رو در انتهای جنوب شرقی جاده است" .

سپاه به ارزیابی این منطقه ادامه داد و در روز ۱۸ ژانویه تصمیم گرفت که جاده را ببندد .

این جاده، جنوب شرقی را از دایره ترافیک در نزدیک دروازه امنیتی base's گسترش می‌دهد و منطقه‌ای باتلاقی به جنوب و what's را به جنوب و what's معروف به the سوم از شمال پیش از تقاطع بلوار "ویک " گسترش می‌دهد . این جاده یک سرخرگ اصلی به داخل و خارج ایستگاه است - - یک تفنگدار دریایی و بازدید کنندگان روزانه از آن استفاده می‌کنند ، به ویژه برای رویداده‌ای ترافیکی سنگین مانند کمپ boot .

خلافت درگذشت کلیدی پوشش شهر فرهنگی هوابرد

مک دانل نوشت : " ما ارزیابی کردیم که the تا حدی گسترش یافت که می‌توانست ترافیک را به خطر بیاندازد .

او نوشت : " مردم همچنان به بررسی این گذرگاه ادامه دادند و " چندین sinkholes کوچک‌تر " پیدا کردند .

طبق گزارش فرماندهی نیروی دریایی سال ۲۰۱۱ ، این جاده " به تدریج با استفاده از لایه‌های ضایعات جامد ، پر کردن خاک ، و آوار دیگر " از دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۲ ساخته شد .

براساس گزارش وب سایت agency's ، جزیره Parris یک سایت superfund است که یکی از هزاران منطقه آلوده در سراسر این استان است که EPA هدف پاک‌سازی آن قرار گرفته‌است . به طور خاص ، منطقه‌ای که دارای این گذرگاه و تالاب است، زمانی در محل دفن زباله قرار داشت و به عنوان محل دفن زباله در نظر گرفته می‌شود .

این گزارش می‌گوید : " سایت ۳ به عنوان ناحیه اصلی دفع زباله و مواد دیگر در dumpsters در اطراف جزیره MCRD Parris در طی دوره بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۲ کار می‌کرد . "

براساس این گزارش ، ارزیابی زیست‌محیطی سایت ۳ به اواسط دهه ۱۹۸۰ باز می‌گردد .

برکه ، که سابقا محل ماهیگیری محبوبی بود ، پس از ارزیابی‌ها به ماهیگیری بسته شد ، پس از اینکه ارزیابی‌ها سطوح بالایی از آلاینده‌ها را یافتند - جیوه یکی از آن‌ها در زندگی آبی site's بود . براساس گزارش مطالعه تالاب fish جزیره Parris ، این ایستگاه در دسامبر ۲۰۱۰ شروع به ممنوعیت ماهیگیری در آنجا کرده‌است .

یک گزارش ۲۰۱۶ از سوی قطعنامه مشاوران ، شرکتی که با EPA و ایستگاه راه‌آهن کار می‌کند ، به فرسایش و نگرانی‌های مربوط به فرسایش در امتداد این جاده اشاره کرد و آب‌رو آن نیازمند ارزیابی و تعمیر مستمر است .

در تاریخ ۱۴ ژانویه ، صفحه فیس بوک گروه خانوادگی depot's Marine بیانیه‌ای را از سوی مقامات جزیره Parris پست کرد که نسبت به " خطرناک " هشدار دادند و به بسته شدن روز سوم گذرگاه مرزی اشاره کردند . در این بیانیه آمده‌است : " فرمانده درک می‌کند که بسته شدن این گذرگاه برای هر کسی مناسب نیست و نصب را ترک می‌کند ، چرا که این امر به میزان قابل‌توجهی ترافیک را بر Malecon دکتر افزایش خواهد داد ."

دیسک‌گردان Malecon در شمال گذرگاه گردان سوم قرار دارد و قلب پایگاه را به دروازه امنیتی متصل می‌کند .

مک دانل عصر روز چهارشنبه نوشت : " ترتیباتی برای تعمیر the با استفاده از بهترین روش‌ها عملی صورت می‌گیرد . ما به محض اینکه این کار بی‌خطر است ، این جاده را باز خواهیم کرد ."

منبع سایت

چکمه خشونت آمیز تاکتیک معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه تحصیل در خارج از کشور بدون مدرک زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.