اندیشه

بیش از ۶۰ درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی سال ۲۰۱۸ اعضای خانواده فعال بودند ، در حالی که ۱۶ درصد از آن‌ها در حال حاضر مشغول خدمت سربازی یا سربازان قدیمی بودند . حدود ۵۰ درصد گفتند که رتبه آن‌ها و رتبه خدمات آن‌ها E - ۵ تا E - ۹ بود ، در حالی که ۲۰ درصد آن‌ها به نام‌های O - ۴ به O - ۴ شناخته شدند . حدود ۱۳ درصد پاسخ دهندگان به عنوان E - ۱ تا E - ۴ یا O - ۱ به O - ۳ شناسایی شدند .
جنیفر Hurwitz ، مدیر تحقیقات خانواده استار بلو که به محققان این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر در گرایش‌ها خود فرو بروند ، سوالات بهتر و راه‌حل‌های هدف بهتر را بپرسند .
او گفت که برای مثال ، این واکنش‌های year's باعث شده‌است که خانواده‌های آبی ۱۰ بخش اجتماعی در سراسر کشور سرمایه‌گذاری کنند .
او گفت : " ما در سال گذشته به حس تعلق به سطح سطحی نگاه کردیم و در سال جاری آن گفتگو را گسترش دادیم … که نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان نظامی نشان دادند که آن‌ها حس تعلق به جامعه غیر نظامی را ندارند و کمی کم‌تر حس تعلق به جامعه نظامی خود را دارند . و این برای من شگفت‌انگیز بود ."
به گفته مقامات خانواده‌های آبی ، آن‌ها امیدوارند که نتایج این تحقیق هم بحث و تبادل نظر و هم تغییر در کاپیتول هیل و پنتاگون باشد .
مقامات وزارت دفاع : جنگ نامنظم ، اطلاعات عملیات Ops برای پیروزی در جنگ بعدی
اعضای نیروهای داوطلب دفاع لیتوانی ( KASP ) و سرباز نیروهای ویژه ارتش آمریکا ( Group ) برای ۲۰ گروه نیروهای ویژه ( Airborne ) در طی ورزش تا سال ۲۰۱۸ در مرکز آمادگی چندملیتی in در Hohenfels آلمان عملیاتی انجام دادند . ( عکس از ارتش آمریکا / بنجامین Haulenbeek )
۶ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
به گفته مقامات وزارت دفاع ، همانطور که نیروهای نظامی ایالات‌متحده برای یک نبرد بزرگ احتمالی با روسیه یا چین ، گام‌هایی را برای حصول اطمینان از اینکه جنگ‌های نامنظم به عنوان ابزاری حیاتی برای شکست دشمنان نزدیکش پیش از آغاز جنگ فراموش نشده است ، گام‌هایی را بر می‌دارد .
اندرو Knaggs ، معاون وزیر دفاع در عملیات ویژه و مبارزه با تروریسم ، روز سه‌شنبه در نشست ویژه Association's صنعتی دفاع ملی و درگیری‌های شدت پایین به حضار گفت : " به عنوان یک بخش ، ما اغلب یک اولویت تاریخی را در قرن گذشته به جای راه‌حل‌های نامنظم به نمایش گذاشتیم ."
" از آنجا که وزارت دفاع به منظور برآورده کردن نیازهای رقابت با قدرت زیاد ، تلاش می‌کند … ما سخت در کار کردن تخصص قابل‌توجه در [ جنگ‌های نامنظم ، یا IW ] که در ۱۷ سال گذشته درگیری نامنظم داشته باشیم ، سخت هستیم ."
اوون غرب ، معاون وزیر دفاع در عملیات ویژه و درگیری‌های شدت پایین ، گفت که استراتژی دفاع ملی نیازمند این است که جنگ نامنظم به صلاحیت هسته‌ای وزارت دفاع تبدیل شود .
غرب افزود که جیم mattis ، وزیر دفاع سابق ، می‌خواست به عادت " ایستادن و توقف ظرفیت مشورتی " در درگیری‌های گذشته پایان دهد .
Knaggs گفت که ارتش آمریکا نیاز دارد تا " جنگ نامنظم " را به عنوان رکن اصلی برای کمپین پیش گس‌تر مبارزه و پیروز شدن در عصر رقابت خصمانه اش، " یک رویکرد که احتمالا ً به نفع پیام‌رسانی کنترل و سایر ابزارهای موثر به جای ماموریت‌های مبارزه با تروریسم باشد " تغییر دهد .
وی گفت : " قابلیت‌های خاص ، یعنی آن‌هایی که برای مقابله با تروریسم در ماموریت‌هایی در مکان‌هایی مانند شمال آفریقا و خاور میانه بهینه شده‌اند ، نقش مهمی در جعبه ابزار national ایفا خواهند کرد.
Knaggs تاکید کرد که وزارت دفاع باید " پتانسیل این ابزارها را برای شکل دادن، وادار کردن و ترساندن مخالفان " بپذیرد .
وی گفت : " ما همچنین باید تاکید مجددی بر محیط اطلاعاتی داشته باشیم .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.