صحنه

صحنه‌های دیگر این دو سرباز را نشان می‌دهد که در حین عبور از پلیس نظامی با سگ‌های خدماتی و اتومبیل‌های گشت با چراغ‌های چشمک‌زن , ضربه می‌زنند .

هرچه داشتم می‌دادم

این ویدئو که در ابتدا توسط ساتون و لاک تولید شده , آخرین تلاش در استراتژی استخدام جدید ارتش است و پس از اینکه این سرویس هدف نیروگیری خود را از دست نداد , به سرعت آغاز شد .

ارتش از ماه اکتبر چهار آگهی بازرگانی را تحت یک کمپین جدید به نام " جنگ جویان تحت تعقیب " راه‌اندازی کرده‌است . "

استفان تونسند , فرمانده آموزش و فرماندهی ارتش , روز پنج شنبه در یکی از تصاویر ویدئویی که در پنتاگون پخش شد , به گروهی از خبرنگاران گفت : " ما حتی در اوایل سال گذشته تبلیغات خود را پخش نمی‌کردیم . " " و زمانی که ما این کار را کردیم , آن‌ها سه‌ساله بودند . ما در عرض سه سال یک تجارت جدید ارتش انجام نداده بودیم . "

او گفت که این تبلیغات ملی " عالی " بودند , اما آن‌ها فقط یک شروع بودند .

او گفت : " z - قبیله , آن‌ها سریع می‌چرخند , توجه شان به سرعت هشت ثانیه است . "

نسل z اصطلاحی است که معمولا ً برای اشاره به آن‌هایی که بین اواسط دهه ۹۰ و اواسط دهه ۹۰ به دنیا آمده‌اند .

پس از مشاهده ویدیوی اولیه موسیقی که ساتون و لاک تولید کردند , او هیچ زمانی را به " تاونسند " نداد .

ژنرال‌ها گفتند : خوب بود , اما نیاز به تمرکز بیشتر ارتش داشت .

حمله زبان نسخه افزون شهروندان اندیشه بازنشسته

او همه تیم‌های استخدام مجازی را همراه با همه خلاقیت خود خواند … و آن‌ها ویدئو موسیقی را با هم قرار دادند و سپس به " فورت لیون " ( جرجیا ) رفتند .

او گفت : " هدف ما از این کار این است که ما افرادی با استعداد را استخدام کرده‌ایم که این کار را در سطح محلی انجام می‌دهند و ما از آن هم در سطح محلی و هم برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنیم , اما این به آن‌ها پیامی می‌دهد که می‌دانیم با آن‌ها تشدید می‌شود . "

این ویدیو قرار است در یوتیوب , فیس بوک و دیگر صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی پخش شود . مقامات ارتش می‌گویند که این طرح پس از آن در صفحات وب سایت‌های اجتماعی ارتش قرار خواهد گرفت .

تونسند گفت که او شانس ملاقات با ساتون در آتلانتا , همراه با زنجیره فرماندهی خود را دارد .

" تاونسند " با خنده‌ای گفت : " من زنجیره فرماندهی خود را در آنجا ملاقات کردم و از آن‌ها پرسیدم که چطور بر روی ماموریت شان کار می‌کنند , زیرا واقعا ً می‌خواستم بدانم آیا او وقت دارد فیلم بسازد . "

" این نوع ارائه برای من خوب نیست ; برای من خوب نیست . باید با بچه‌های شش‌ساله ختم شود , و ما معتقدیم که این اتفاق خواهد افتاد. "

نیروی هوایی آزمایش سیستم ارتقای هوانوردان وزن دار را حذف می‌کند

در طی مراسمی که استوار در مرکز رویداد نسیم بای در مرکز حادثه نسیم دریا در می‌سی‌سی‌پی انجام شد , ستوان درجه‌دار در معرض نمایش قرار گرفت . این مراسم , یکی از جدیدترین افسران ارشد با مراسم روشنایی شمع و شام را به رسمیت شناخت . ( نیروی هوایی / نیروی هوایی )

۲۹ فوریه

ادامه جدول

نیروی هوایی فقط یکی از فازه‌ای تست ارتقا استاندارد خود را برای گروهبان خود , گروهبان ارشد و گروهبان فرمانده ارشد , انداخت .

به گفته مسئولان در روز دوشنبه , این سرویس در روز دوشنبه گفت که این کار در حال حذف الزام آزمایش سیستم ترویج هوانوردی غیرنظامی است که به نام دلاور شناخته می‌شود .

ساختار جدید براساس شایستگی است نه لزوما ً امتیازات تست .

سلطان محمد , فرمانده ارشد نیروی هوایی , گفت : " ما به این هیات اطمینان داریم که به رهبران و فرماندهان ارشد بیش‌ترین سطح اطمینان را می‌دهد که افراد درست برای ارتقا به رده‌های بالای ثبت‌نام انتخاب می‌شوند . " رایت یک خبر رسمی منتشر کرد.

منبع سایت

جزیره فرهنگی هوابرد شرایط امریه سربازی دانشگاه ها معافیت کفالت سربازی شامل چه کسانی می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.