بازنشسته

در همان سال ، حدود ۵۰۰ تن از بازنشستگان نظامی و حدود ۶۰۰ نفر از پرسنل بازنشسته به عنوان سو استفاده از پرسنل بازنشسته ، وابسته به پرسنل بازنشسته و افراد دیگر که در سیستم بهداشت نظامی دیده می‌شوند تشخیص داده شدند - - براساس گزارش ارائه‌شده توسط Zachary پیترز ، محقق مرکز بهداشت روانی مرجع پشتیبانی مسکن، در نشست سالانه AMSUS ، انجمن متخصصان بهداشت فدرال ، در ماه دسامبر .
بر عکس ، به گفته پیتر، نزدیک به یک نفر در پنج عضو فعال ، یک نسخه برای یک افیونی داشت ، در حالی که یک نفر در چهار تن از بازنشستگان یکی در سال ۲۰۱۶ داشت .
از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ تعداد کل افراد ذی‌نفع ، از جمله اعضای خدمات وظیفه فعال ، بازنشستگان و وابستگان ، به opioids ( به استثنای بیماران مبتلا به تشخیص سرطان ، که opioids برای درمان درد مورد استفاده قرار می‌گیرند ) مورد توجه قرار گرفتند .
این تحقیق که در سال ۲۰۱۷ در جراحی JAMA منتشر شد ، خاطرنشان کرد که تنها ۴۵۸ مورد از این بیماران نسخه‌ای از یک روش بستری را دریافت کردند . بیش از ۳۰ درصد از آن‌ها برای شرایط بد تعریف‌شده مانند درد عمومی تجویز شدند .
این کشورها در حال حاضر در برنامه کنترل مواد مخدر military's شرکت دارند که شامل چندین گروه بزرگ نظامی از جمله ویرجینیا ، کارولینای شمالی ، تگزاس و بخش‌هایی از کلرادو هستند . دیگران عبارتند از : آیداهو ، می‌سی‌سی‌پی ، داکوتای شمالی ، اوکلاهما ، و کارولینای جنوبی . پورتوریکو هم همین را امضا کرده‌است .
هشت تا از نه ایالت ، به اضافه پورتوریکو ، دستورالعمل‌های جدول II را از طریق مواد مخدر - - طبقه‌بندی می‌کنند که شامل داروهایی با ریسک بالا برای وابستگی و نیز افرادی با ریسک پایین اما اثرات جانبی بالقوه است که به کنترل‌های شدیدتر نیاز دارند .
کارولینای جنوبی تنها برنامه ۲ را از طریق داروهای IV رد می‌کند و برای نظارت بر داروهایی مثل شربت سرفه با دوزهای پایین کدئین یا داروهای ضد diarrheal ، که حاوی مقادیر کمی مواد مخدر هستند ، رو به کاهش است . ویرجینیا gabapentin و naloxone نسخه را ردیابی می‌کند ، در حالی که داکوتای شمالی gabapentin را دنبال می‌کند .
هر نه ایالت و پورتوریکو همچنین پایگاه‌های اطلاعاتی خود را با نیروهای انتظامی به اشتراک می‌گذارند .
علاوه بر به اشتراک گذاری اطلاعات نسخه مربوط به مرجع پشتیبانی مسکن ، توافقات با کشورهای مخالف هستند ، بدین معنی که ارائه دهندگان مرجع پشتیبانی مسکن به اطلاعات تجویز شده توسط پزشکان غیرنظامی برای بیماران نظامی خود دسترسی خواهند داشت .
بیمارانی که برای این داروها تجویز می‌شوند از طریق پزشکان غیر نظامی و یا سیستم داروخانه Tricare یا سیستم سفارش ایمیل هم اکنون در PDMPs دولتی شرکت کرده‌اند .
مقامات مرجع پشتیبانی مسکن گفتند که قصد دارند با ۴۰ کشور باقیمانده که در آن شرکت دارند توافقنامه‌هایی را امضا کنند که عبارتند از : منطقه کلمبیا و گوام در آینده نزدیک . میسوری تنها محلی است که doesn't یک مرکز ثبت ایالت دارند . شهرستان سنت لوییس در ایالت میسوری ، در یک PDMP شرکت می‌کند .
SEAL بازنشسته : پی‌گیری عملکرد اپراتورهای ویژه " می‌تواند به جلوگیری از خودکشی کمک کند
گروه زیر آب زیر آب / SEAL در مرحله موج‌سواری در پایگاه دریایی Amphibious نیروی دریایی شرکت می‌کنند . ( اولین کلاس متخصص ارتباطات آمریکا ، مایکل راسل )
۶ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
یک مقام سابق وزارت دفاع و مقام ارشد وزارت دفاع روز چهارشنبه گفت که پنتاگون می‌تواند از the انتحاری که اخیرا ً در بین اپراتورهای ویژه و سایر اعضای خدمات با پی‌گیری هر جزئیاتی از عملکرد انسان رخ داده‌است جلوگیری کند .
پنتاگون در سال ۲۰۱۸ گزارش داد که از سال ۲۰۱۲ بیش‌ترین آمار خودکشی فعال را متحمل شده‌است . ۳۲۱ مورد خودکشی وجود دارد - - ۱۳۸ سرباز ، ۶۸ ملوان ، ۵۸ نفر نیروی هوایی و ۵۷ تفنگدار دریایی .
سی ان ان گزارش داد بیست و دو تن از اپراتورهای فرماندهی عملیات ویژه ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۸ جان خود را از دست دادند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.