مشترک

برای هر تیم لازم است . اما بسیاری از میهن پرستان داستان‌های پشت‌پرده مشترکی را به اشتراک می‌گذارند و با اصول مشابهی بزرگ شده‌اند .
بنابراین زمانی که آن‌ها به Foxboro می‌رسند ، آن‌ها کاملا ً آماده هستند .
Caserio گفت : " ما آن‌ها را سخت مربی می‌کنیم و تقاضاهای زیادی را بر آن‌ها تحمیل می‌کنیم . بنابراین آیا ( یک بازیکن ) می‌تواند این کار را به صورت روزانه انجام دهد ؟ "
بله قربان .
یا یه همچین چیزی .
عضو گارد ساحلی Cutter Crew در طی تصادفی کشته شد
عضوی از گارد ساحلی گارد ساحلی در حادثه صنعتی فوت کرد
(هومر ) ، متخصص پزشکی اورژانس ( هوهر )، هنگامی که یک جرثقیل در محوطه شناور of در گارد ساحلی ایالات‌متحده در سکوی پایونیر (هومر ) در ساحل هومر ( هومر ) در هومر ، آلاسکا ، به یک نفر آسیب رساند ، با فردی که مجروح شده ، برخورد می‌کند . ( مایکل آرمسترانگ / هومر نیوز از طریق آسوشییتدپرس )
۳ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
HOMER ، آلاسکا ( AP ) - یکی از خدمه گارد ساحلی Cutter Hickory در یک حادثه صنعتی در هومر درگذشت .
خدمه خدمه بعد از اینکه روز پنج شنبه توسط یک جرثقیل به پایان رسید کشته شدند .
خبرگزاری هومر روز جمعه گزارش داد که نام و جنسیت فرد کشته‌شده بلافاصله پس از اطلاع از خویشاوندان بلافصل خود منتشر نشده است .
( هومر ) ، متخصصان پزشکی اورژانس ( هوهر )، کمی قبل از ساعت ۲ بعد از ساعت ۲ بعد از ساعت ۲ بعد از ظهر به تصادف جرثقیل واکنش نشان دادند .
دن Miotke ، دستیار کمیسر ، می‌گوید که پزشکان این قربانی را درمان کرده و به بیمارستان شبه‌جزیره جنوبی منتقل کردند .
تفنگدار سابق به زندان فرستاده شد تا به راب برادران که به پلیس دروغ می‌گفتند ، مراجعه کند.
مونث - marines - ۱۰ K
گروهی از تفنگداران دریایی، هم مرد و هم زن ، در یک راهپیمایی آموزشی ۱۰ کیلومتری شرکت کردند که در ۲۲ فوریه ۲۰۱۳ در کمپ Combat ، کارولینای شمالی برگزار شد . ( اسکات اولسون / گتی ایماژ )
۳ فوریه ۲۰۱۹
سنت لوییس پست
ST . لویی - - یک تفنگدار سابق پس از اعتراف به سرقت دو مرد سیاه‌پوست ، روز پنجشنبه به زندان فرستاده شد ، سپس به پلیس دروغ گفت و قربانیان این جرم را مقصر دانست .
پلیس این مردان سیاه‌پوست که برادر هستند را دستگیر کرده‌است . دادستان‌های شهرداری در نهایت تفنگداران دریایی را متهم کردند که سفید است و جنایات پس از ویدئوی نظارتی نشان دادند که آن روز در مرکز شهر سنت لوییس در آن روز در اوت ۲۰۱۷ اتفاق افتاد .
پاتریک جان Owens ۳۰ ساله به خاطر تلاش برای سرقت و سه سال زندان محکوم به پنج سال حبس محکوم شد . او همچنین به شش ماه حبس محکوم شد .
این جملات به صورت همزمان اجرا خواهند شد .
قاضی دادگاه سنت لوییس ، اسکات Millikan به Owens گفت که حتی با وجود اینکه اونز به کشورش خدمت کرده بود ، قوانین دریایی را زیر پا گذاشته بود و این مردان بیگناه به خاطر گزارش نادرست او جان خود را از دست داده بودند .
فیلم نظارت نشان داد که اونز با وانت خود وارد کوچه‌ای شد . او با یک چوب بیسبال و یک ماسک بیرون آمد ، سپس پشت یک سطل آشغال منتظر ماند . دو مرد ، جری و کریستوفر تیت ، وارد یک کامیون شدند و ایستادند و یکی از آن‌ها از کامیون پیاده شد تا در کوچه ادرار کند .
این ویدیو نشان داد که اونز چوب بیسبال را پایین گذاشت و ماسک او را درآورد . او یک تفنگ به کمر زد و به سوی برادران تیت رفت .
اونز از برادران برای سواری پرسید ، سپس اسلحه را به طرف آن‌ها کشید . یکی از دو برادر برای اسلحه دست و پا می‌زد . این اتفاق افتاد ، و کریستوفر تیت در دست زخمی شد ؛ گلوله به صورتش اصابت کرد .
برادرها هفت‌تیر را برداشتند و دور زدند .
دادستان‌ها می‌گویند که این دو برادر با اسلحه از خیابان واشنگتن پایین دویدند و یک افسر پلیس آن‌ها را متوقف کرد . در همین زمان اونز از جا بلند شد و گفت که مردان فقط اسلحه او را دزدیده بودند . این افسر دو برادر را دستگیر کرد .
دادستان‌ها اتهامات پرونده علیه اونز را رد کردند چون او در دسترس بود تا با آن‌ها در مورد این پرونده صحبت کند . شش ماه بعد اونز در فوریه ۲۰۱۸ به این جنایات متهم شد . وی در روز ۲۹ نوامبر در این باره اظهار ندامت کرد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.