فرهنگی

در نتیجه , این سرویس " می‌تواند با چالش‌های بیشتری در مدیریت نیروی کار نگهداری آن مواجه شود , از جمله اطمینان از اینکه مسئولان مجرب کافی برای برآورده کردن نیازهای ماموریت وجود دارند . "

بنا بر این گزارش , نیروی هوایی باید بر حفظ بیشتر هوانوردان در جایگاه‌های نگهدارنده متمرکز باشد.

این سازمان می‌گوید : " در هفت سال گذشته در طی هشت سال مالی , نیروی هوایی شکاف‌های عمیقی از مسئولان مجرب داشته‌است ; آن‌هایی که بیش‌ترین صلاحیت را برای برآورده کردن نیازهای ماموریت دارند و برای آموزش مسئولان جدید مورد نیاز هستند . "

براساس این گزارش , نیروی هوایی یک استراتژی برای حفظ این هوانوردان مشخص نکرده است .

" گائو " برآورد می‌کند که در میان اجزای فعال و ذخیره نیروی هوایی , مسئولان مسئول هستند . در این گزارش آمده‌است : " تعمیر هواپیما بزرگ‌ترین حوزه شغلی در نیروی هوایی است و حدود یک چهارم پرسنل نیروی کار فعال آن را تشکیل می‌دهند . "

این سازمان از خدمت برای ایجاد ابتکارهای حفظ بهتر و توسعه اهداف نگهداری سالانه برای مسئولان خود بر پایه سلسله‌مراتب و سطوح مهارتی آن‌ها , تاکید کرد . گائو گفت که این سرویس با هر دو پیشنهاد موافق است .

برجک کوتاه دست ساز منعکس آرمی هوابرد چکمه

در ماه دسامبر , ویلسون گفت که میزان آمادگی کلی در سراسر این سرویس افزایش داشته‌است .

او در نشست دفاع ملی ریگان گفت : " نیروی هوایی امروز بیش از زمان تایید من [ به عنوان دبیر در ماه مه ] آمادگی بیشتری دارد . " وی افزود که تقریبا ً سه درصد از اسکادران عملیاتی برای استقرار در یک لحظه آماده هستند .

ویلسون در ماه دسامبر گفت که میزان آمادگی توسط روش‌های امتیاز c2 و c2 اندازه‌گیری می‌شود . براساس گزارش اداره بودجه کنگره , یک امتیاز c1 یعنی یک واحد می‌تواند به طور کامل ماموریت جنگ خود را انجام دهد .

ویلسن گفت : " این هنوز به این معنی است که هنوز کار داریم … اما این جایی است که ما زمان , انرژی و منابع خود را در آن قرار داده‌ایم . "

در روز جمعه او تاکید کرد که همیشه باید بر روی هوانوردان در انجام ماموریت‌ها تمرکز شود . او گفت : " آمادگی اولین و مهم‌ترین برای آموزش افراد است . "

حمایت از ساخت شعار " جنسیت بی‌طرف " ممکن است کمرنگ شود .

شعار " اداره امور سربازان قدیمی ", بر روی یک پلاک در خارج از ساختمان اداره بهداشت سربازان قدیمی در واشنگتن نشان داده می‌شود .

۲۹ فوریه

نوشته ریچارد کان

یک بررسی عضویت سالانه از سازمان ملل متحد عراق و افغانستان سربازان قدیمی آمریکا نشان داد که کم‌تر از نیمی از اعضای مورد بررسی , نسخه خنثی تری از شعار قدیمی وزارت امور سربازان قدیمی حمایت می‌کنند : " مراقبت از او که جنگ را تحمل خواهد کرد و برای بیوه او و یتیم او . "

این بررسی که هفته گذشته منتشر شد , نشان داد که ۹۰ درصد از اعضای " قویا ً " یا " تا حدی " از تغییر شعار " سخنرانی افتتاحیه دوم آبراهام لینکلن " حمایت کردند .

با تغییر شعار " به شدت " یا " تا حدی " مخالف " تا حدی " مخالف این شعار بودند .

در ماه اکتبر , درمانگاه خدمات حقوقی سربازان قدیمی در دانشکده حقوق دانشگاه ییل, با پشتیبانی از شبکه عملیاتی زنان خدمت , و اتحاد قدیمی سربازان قدیمی , دادخواستی را برای تغییر این شعار ارائه کرد .

در این دادخواست آمده‌است : " شعار کنونی تبعیض جنسیتی و ممنوع است و سربازان قدیمی زنان را به حاشیه جوامع قدیمی راند . "

پل پریدی , بنیانگذار و مدیر عامل ارشد اجرایی , در بیانیه‌ای گفت : " اکنون زمان اقدام است . "

او در آن زمان گفت : " تغییر شعار " تعهد قدرتمندی برای ایجاد فرهنگی است که به خدمت و فداکاری سربازان قدیمی زن احترام می‌گذارد . "

او از آن زمان به بعد گفت که او استعفا می‌دهد و در حال حاضر به عنوان " مدیر عامل و مدیر عامل شرکت " فهرست شده‌است .

منبع سایت

خشونت آمیز تاکتیک مسئول نکات قابل توجه معافیت کفالت - مشاوره نظام وظیفه ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.