هوابرد

مایکل Mabry گفت : " واقعا ً مایه افتخار است که بتوانم در همان بخش به عنوان پسر خودم خدمت کنم .
مایکل Mabry در زادگاهش چاتانوگا ، tenn زندگی می‌کرد . به عنوان مربی هنرهای رزمی در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، حملات تروریستی به خاک آمریکا رخ داد .
پسرش به سختی یک سال سن داشت .
مایکل Mabry گفت : " من خانه‌ام را فروختم و کسب‌وکار خود را فروختم و به ارتش پیوستم . "
پس از اتمام آموزش ابتدایی در فورت جکسون ، S.C. اولین ایستگاه وظیفه او در فورت براگ بود ، جایی که he's بیشتر دوران زندگیش بود .
در سال ۲۰۰۶ میلادی، مایکل Mabry از هنگ دوم ، ۳۱۹th Field Artillery به عراق اعزام شد و در سال ۲۰۱۷ به عراق بازگشت و در سال ۲۰۱۷ به عراق اعزام گردید .
به عنوان بخشی از توپخانه صحرایی ، او در قطره‌های سنگین با خمپاره‌انداز شرکت می‌کرد و برای وارد کردن سلاح از جا می‌پرید .
او گفت : "برای ویلیام Mabry ، بزرگ شدن در اطراف ارتش " روش زندگی از ابتدا بوده‌است " .
بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان Overhills در لیک بهاره سال گذشته ، ویلیام Mabry می‌دانست که می‌خواهد از هواپیما بیرون بپرد .
the younger از پدرش گفت : " بزرگ شدن ، he'd همیشه در خانه هستند و در مورد عملیات پرواز صحبت می‌کنند . "
(مایکل Mabry ) اولین پرش او را به یاد می‌آورد .
مایکل Mabry گفت : " شما تازه از اینجا خارج می‌شوید و training را که یاد گرفته‌اید انجام می‌دهید و بعد از آن چیز بعدی که می‌دانید ۸۰۰ فوت از زمین زیر چتر حمایتی که زمین به شما می‌رسد را انجام می‌دهید ، هیچ چیز مثل این نیست که یک چترباز باشد و با ۱۰۰ نفر دور شما پرواز کند ."
ویلیام Mabry در تاریخ ۲۳ ژوییه در فورت جکسون به عنوان سرباز چرخه انتخاب شد و در ۴ اکتبر در فورت جکسون فارغ‌التحصیل شد . او از آموزش فردی پیشرفته در فورت Sill ، Okla فارغ‌التحصیل شد . که به عنوان یک افتخار ممتاز فارغ‌التحصیل شده بود.
وی در روز ۳ دسامبر صدای بلند پرواز هواپیمای نظامی را به یاد می‌آورد .
" شما عصبی هستید و اضطراب شما پمپ می‌کند . آدرنالین در حال حرکت است . شماره یک در در بود . " ویلیام Mabry " گفت : " ما در آنجا ایستاده بودیم و آن‌ها در را باز کرده بودند و چشم‌هایم همه جا را باز کرده بودند و بعد ، آن‌ها به پایم ضربه زدند و من رفتم .
او مدت کوتاهی پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در ماه دسامبر به فورت براگ رسید .
ویلیام Mabry که می‌دانست که می‌خواهد یک چترباز باشد ، می‌دانست که او به عنوان پدر خود به یک ایستگاه عوارضی اختصاص خواهد یافت .
ویلیام Mabry گفت : " من هر بار در مدتی او را می‌بینم ، اما ما فقط آن را حرفه‌ای نگه می‌داریم . "
این دو توانستند یک لحظه حرفه‌ای و شخصی را در تاریخ ۷ ژانویه به اشتراک بگذارند ، زمانی که ویلیام Mabry ششمین پرش خود را انجام داد و اولین بخش هوابرد خود را با شرکت ۸۲ Airborne قرار داد .
پدرش بازرسی پرسنل jumpmaster را انجام داد تا مطمئن شود که او به درستی به مهار parachute مجهز شده‌است و تمام تجهیزاتشان درست است .
هر دوی آن‌ها سوار بر یک هواپیمای C - ۱۷ Globemaster ۳ شدند و هر دو وارد منطقه رها شده سیسیل شدند . برای مایکل Mabry ، که درست بعد از پسرش از هواپیما خارج شد ، جهش ۱۱۶th او بود .
" این the تجربه کار در ارتش من بود تا بتوانم آن را با پسرم به اشتراک بگذارم . مایکل Mabry گفت : " من هرگز آن را فراموش نمی‌کنم . "
ویلیام Mabry نیز افکار مشابهی داشت .
ویلیام Mabry می‌گوید : " او درست پشت سر من می‌آید ، توضیح می‌دهد ( چیزها و ) که مرا تماشا می‌کنند که از هواپیما خارج می‌شوند ، تجربه بسیار فروتنی است . "
مایکل Mabry بلافاصله یک پیام متنی به همسرش ، میشل ، فرستاد و بعد از پرش به او اطلاع داد که هر دوی آن‌ها روی زمین فرود آمده‌اند .
" من به دو مرد مورد علاقه من در زندگی افتخار می‌کنم . Michelle Mabry در مورد داشتن همسر و پسرش در ارتش در همان زمان گفت : " من هیچ وقت خواب ندیده‌ام که ۱۶ سال پیش پسرم در سن ۸۲ سالگی به همراه پدرش خدمت می‌کرد . "
اگر چه هر دوی این Mabrys زیر بیست و دومین بخش هوابرد هستند ، به واحدهای مختلف تخصیص داده می‌شوند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.