هدایت

داویدسون ، که تا حدود یک سال پس از اتفاقات بد ، سکان هدایت هند و اقیانوسیه را به عهده می‌گیرد ، گفت که این ایده که نیروی دریایی در مورد چالش‌های آمادگی اش شفاف است ، وحشتناک است .

پادشاه که این حوادث را " تراژدی‌های قابل پیش‌گیری " خواند ، تایید کرد که doesn't به طور کامل بر نیروی دریایی سقوط می‌کنند . وی گفت که کنگره نیز باید مسئولیت بخشی از این مشکلات را بپذیرد .

به گفته شاه ، کاهش هزینه‌های هییت مدیره به عنوان ترسیب کربن به مساله آمادگی نیروی دریایی کمک کرد . اما او افزود که مشکلات قابل پیش‌گیری هستند چون اخطارهای متعدد دیگری وجود دارد که weren't به آن‌ها عمل کرده‌است .

او گفت : " من می‌خواهم مطمئن باشم که [ اکنون ] عمل می‌کند و … من دوست دارم پاسخ‌های خاصی از نیروی دریایی را ببینم ، نه وعده و احساسات خوب ."

رهبران نیروی دریایی بیش از ۱۰۰ توصیه برای بهبود شرایط - مانند سیاست‌های خواب و دستورالعمل‌های آموزشی - - که منجر به برخوردهای مرگبار شدند - کرده‌اند . این سرویس برای نظارت بر اجرای این توصیه‌ها یک شورای ویژه تشکیل شد و تا تابستان سال گذشته تقریبا ً دو سوم تغییرات سیاسی در محل اجرا شد .

داویدسون گفت : معاون رئیس عملیات نیروی دریایی ، دریاسالار ویلیام موران به کارمندان کنگره هر سه ماه یک‌بار در مورد وضعیت این تغییرات گزارش می‌دهد .

خراب‌شدن فیلم حامل ناوه‌ای هواپیمابر جنگ جهانی دوم در جنوب اقیانوس آرام

۱۲ فوریه ۲۰۱۹

فاکس‌نیوز ، جیمز راجرز

این شرکت در اواخر ژانویه توسط خدمه کشتی تحقیقاتی Petrel که بر روی زمین اقیانوس آرام قرار داشت و طبق بیانیه‌ای که توسط سازمان Vulcan Allen's در روز سه‌شنبه منتشر شد ، قرار داشت . Vulcan بر شبکه سازمان‌ها و ابتکارات ، که شامل تحقیقات R / V Petrel's است ، نظارت می‌کند .

دولت بازنشستگی خودکار مطالبات اموال کلینیک سخنرانی وسعت جمعیت تبدیل

محققین از اطلاعات بدست‌آمده از بایگانی‌های ملی و دریایی برای یافتن کشتی و همچنین گزارش‌ها مربوط به کشتی‌های دیگر در جنگ سرنوشت‌ساز جزایر سانتا کروز در سال ۱۹۴۲ استفاده کردند . این کشتی در عمقی از ارتفاع ۱۷۵۰۰ فوت یافت شد .

سازمان Allen's در بیانیه‌ای توضیح داد : " مواضع و مشاهدات ۹ کشتی جنگی آمریکا در این منطقه بر روی یک نمودار برای تولید نقطه شروع برای شبکه جستجو ترسیم شده‌اند .

 "اس اس اس آر" ( آی اس ای ۸ ) در روز ۱۸ آوریل ۱۹۴۲ در آغاز اولین حمله هوایی ایالات‌متحده به جزایر خانه ژاپن که به نام the Doolittle شناخته می‌شود ، از نیروی هوایی ارتش B - ۲۵ B استفاده می‌کند . این کشتی چند ماه بعد در طول نبرد جزایر سانتا کروز غرق شد . عکس نیروی دریایی

فیلم " یو اس اس آر" ( آی اس ای ۸ ) در آغاز اولین حمله هوایی ایالات‌متحده به ژاپن ، نیروی هوایی ارتش B - ۲۵ B را به فضا پرتاب کرد . عکس نیروی دریایی

مجله Hornet به خاطر نقش خود در حمله Doolittle معروف به ژاپن در آوریل ۱۹۴۲ شناخته شده‌است . حمله هوایی به تاسی از پرل هاربر انجام شد ، طبق تاریخ نیروی دریایی و فرماندهی میراث ، و اولین حمله به سرزمین ژاپن توسط هواپیماهای آمریکایی بود . در حالی که هیچ یک از شانزده بمب‌گذار هواپیمای B - ۲۵ که از ماهنامه "Hornet" به زمین فرود تعیین‌شده شان در چین پرتاب شدند ، این حمله یک پیشرفت مهم به روحیه آمریکا بود .

ناو هواپیمابر همچنین درگیر نبرد قاطع می‌دوی در ژوئن ۱۹۴۲ بود که نیروهای دریایی ایالات‌متحده یک ناوگان ژاپنی را شکست دادند.

در جریان جنگ وحشیانه جزایر سانتا کروز ، که از ۲۵ اکتبر تا ۲۷ اکتبر ۱۹۴۲ در جریان بود ، غرق شده‌بود . سازمان Allen's خاطرنشان کرد که پس از تحمل حملات بیرحمانه از سوی بمب‌افکن‌های ژاپنی و اژدر ، خدمه Hornet's مجبور به ترک کشتی شدند . تلاش برای فرار ناو هواپیمابر توسط نیروی دریایی آمریکا ناموفق بود ، و چهار اژدر پرتاب توسط دو destroyers ژاپنی برای غرق کردن Hornet در اواخر غروب روز ۲۶ اکتبر به فضا پرتاب شد . از میان جاشو ان تقریبا ً ۲۲۰۰ نفر ملوان جان خود را در نبرد از دست دادند .

منبع سایت

تحصیل در ایتالیا تحصیل در رشته های پزشکی در آلمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.