سخنرانی

وزیر امور خارجه خواستار توجه به گروه‌های دامپزشک برای دسترسی به مراقبت از جامعه شد.

برتری نظامی

. ( عکس از آسوشیتدپرس / کارولین ایوان )

فصل پانزدهم

توسط تام کروز

رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " در ماه سپتامبر , سه ماه پس از امضای قانون ماموریت و ماموریت , ادعا کرد که " اگر یک سرباز کهنه‌کار قادر به دریافت مراقبت از va به موقع نباشد , آن‌ها حق دارند که یک پزشک خصوصی را ببینند . امروز برای اولین بار در تاریخ آمریکا , من در شرف امضای لایحه‌ای هستم که به طور کامل و دائمی انتخاب کهنه سربازان خود را ارائه خواهد کرد . "

این لایحه در واقع آن روز را در لاس وگاس امضا کرده‌است که بودجه اداره امور سربازان قدیمی برای دو سال آینده و پروژه‌های ساخت‌وساز نظامی را تامین کرده‌است .

قانونی که وی چند ماه پیش امضا کرد , جایگزین برنامه انتخاب محاصره‌شده توسط ژوئن آینده و انجام کاره‌ای بیشتر خواهد شد . این قانون انتصاب به موقع و بهبود کارکنان در مراکز درمانی و کلینیک‌های پزشکی را الزامی می‌کند . این کار نیاز به ایجاد یک شبکه جدید از راه رفتن تجاری - در کلینیک‌ها و تضمین پرداخت فوری به ارایه دهندگان خدمات بهداشت و درمان دارد . این سازمان قرار است طی چند سال آینده برنامه جامع مراقبتی اش را به نسل‌های قدیمی جانبازان زخمی بسط دهد .

روز چهارشنبه در جلسه مشترک کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا و کمیته امور سربازان مجلس سنا , رابرت تی . حقایقی که او به اشتراک گذاشته بود بسیاری از قانونگذاران را نگران کرده بود که مهلت‌های زمانی تنها شش ماه پیش تعیین‌شده , به ویژه برای توسعه سود مراقبت کننده , ممکن است به دلیل سیستم‌های کامپیوتری سالخورده و قدیمی برآورده نشود .

تعداد دریافت تیرانداز متحدان مقررات وسعت جمعیت تبدیل تلاش محاکمه

نگرانی بیشتر دموکرات‌ها در هر دو کمیته این است که کاخ سفید و کاخ سفید هشدارهای گروه‌های قدیمی را نادیده می‌گیرند و استانداردهای دسترسی آزاد را برای بخش مراقبت از جامعه اتخاذ می‌کنند . این به ترامپ اجازه می‌دهد تا در سخنرانی ماه آینده ادعا کند که قانون دسترسی بی‌قید و شرط به بخش خصوصی را به هر کهنه سربازی اعطا می‌کند که واجد شرایط مراقبت و درمان است و از به موقع بودن یا راحتی آن ناراضی است .

دموکرات‌ها در جلسه هشدار دادند که اگر پذیرای چشم‌انداز ترامپ باشد , هزینه برنامه‌های مراقبت از جامعه و مراکز درمانی در معرض خطر را افزایش خواهد داد . در واقع , آن چیزی است که طرفدار خصوصی‌سازی و مراقبت‌های بهداشتی برای سال‌ها است .

ما در مورد توسعه و توسعه va … استانداردهای دسترسی تعیین‌شده برای شبکه‌های مراقبت بخش خصوصی شنیده‌ایم . ) که ماه آینده رئیس کمیته امور سربازان قدیمی خواهد شد . ما همچنین شنیده‌ایم که رئیس‌جمهور احتمالا ً پذیرش یک مدل استاندارد دسترسی تعیین‌شده را در طول سخنرانی وضعیت اتحادیه اعلام می‌کند . با این حال , کنگره هنوز از آنچه که مدل در نظر گرفته می‌شود و استدلال پشت هر تصمیم قریب‌الوقوع آگاه نشده است . "

به زودی پس از آگاه شدن رئیس‌جمهور از گزینه‌ها و پشتیبانی از آن‌ها , به زودی کنگره در مورد برنامه‌هایی برای کنترل دسترسی سربازان قدیمی به شبکه‌های توزیع کنندگان مراقبت از جامعه آگاه خواهد شد . او پیشنهاد کرد که این انتخاب احتمالا ً " ترکیبی از استانداردهای دسترسی " است که برای افراد ذی‌نفع نظامی تنظیم می‌شود و دسترسی به آمریکایی‌های مسن‌تر واجد شرایط بیمه مراقبت‌های پزشکی را تامین می‌کند .

او گفت که او نگران است که ترامپ تصمیم خود را " شب قبل از اینکه … سخنرانی کند درباره اینکه هر کهنه سرباز چگونه می‌تواند هر دکتری را ببیند که می‌خواهند ببینند . منظورم این است که این یک مدل است … که خوب به نظر می‌رسد , اما با توجه به پولی که باید از مراقبت‌های پزشکی و پرسنل بخش خصوصی منحرف شود تا به پزشکان بخش خصوصی و تسهیلات مراقبت از جامعه پرداخت شود .

منبع سایت

اخرین خبر های امریه سربازی نظام وظیفه معافیت تحصیلی سربازی شامل چه کسانی می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.