کلینیک

ارشد در بین آن‌ها این است که آیا VA ، بودجه بودجه ، رونده‌ای پیچیده و ابزارهای اجرایی را برای جلوگیری از راه‌اندازی calamitous که برنامه انتخاب را از آغاز خود در اواخر سال ۲۰۱۴ ایجاد کرده ، ارتقا خواهد داد .
استانداردهای دسترسی جدید براساس عواملی هستند که به طور کلی برای سربازان قدیمی آشنا هستند که تحت انتخاب انتخاب تحت نظر بخش خصوصی هستند : متوسط زمان رانندگی برای مراقبت از VA و زمان انتظار برای قرار دادن VA . اما یک سخنگوی VA گفت که صفحات دسترسی جدید " براساس تحلیل عمیق همه شیوه‌های دستیابی به بهترین تجارب در هر دو سیستم مراقبت بهداشتی بخش خصوصی و خصوصی و متناسب با نیازهای بیماران کارآزموده ما هستند ."
محتوای مرتبط :
قواعد پیشنهادی VA دسترسی سربازان قدیمی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را افزایش می‌دهد.
قرارداد Awards به ارزش ۵۵ میلیارد دلار برای مراقبت‌های بخش خصوصی ارزش دارد .
VA برنامه شما را در مورد نحوه اجرای مزایای مراقبت‌های اضطراری رایگان می‌خواهد
VA misleads vets در مورد مراقبت‌های اورژانسی Non ، Lawsuit Contends
سربازان قدیمی واجد شرایط استفاده از شبکه ارایه دهندگان محلی برای مراقبت‌های اولیه ، خدمات بهداشت روانی و خدمات مراقبتی هستند که اگر زمان رانندگی متوسط آن‌ها ۳۰ دقیقه یا بیشتر باشد . اگر میانگین زمان رانندگی به یک متخصص VA ۶۰ دقیقه یا بیشتر باشد ، مجاز خواهند بود که از ارایه دهندگان بیرونی برای مراقبت تخصصی استفاده کنند .
این قوانین ، قانون فاصله rigid را تحت انتخاب انتخاب می‌کنند که سربازان قدیمی باید بیش از ۴۰ مایل از مرکز VA با یک ارائهکننده مراقبت اولیه ساکن باشند . The تخمین می‌زند که این تغییر به تنهایی ۲۰ درصد از سربازان قدیمی واجد شرایط مراقبت اولیه را کسب خواهد کرد و ۳۱ درصد از سربازان قدیمی واجد شرایط مراقبت تخصصی شبکه ، نسبت به برنامه‌های تحت مراقبت جامعه ، از جمله انتخاب انتخاب می‌شوند.
سربازان قدیمی نیز با استفاده از محرک‌های زمان انتظار جدید به ارائه دهندگان محلی دسترسی پیدا خواهند کرد . انتخاب به جامعه مراقبت از جامعه اجازه می‌دهد که صورت سربازان قدیمی بیش از ۳۰ روز منتظر بمانند . این استاندارد جدید آن‌ها را واجد شرایط استفاده از بخش خصوصی خواهد کرد اگر قرار ملاقات VA بیش از ۲۰ روز برای مراقبت‌های اولیه ، خدمات بهداشت روانی و خدمات مراقبت‌های ویژه و بیش از ۲۸ روز برای مراقبت تخصصی باشد .
استانداردهای دسترسی جدید تنها یکی از شش معیار است که کنگره برای توسعه و بازسازی شایستگی کهنه سربازان برای مراقبت مبتنی بر جامعه تحت قانون ماموریت ماموت که در ماه ژوئن گذشته اجرا شد ، می‌باشد .
مقررات مربوط به استانداردهای دسترسی به دنبال قوانین بیشتری برای نظارت بر خدمات اجتماعی است : در مکان‌هایی که خدمات VA در دسترس نیست ؛ برای اطمینان از محافظت از محافظت از سالمندان با استفاده از استاندارد انتخاب ۴۰ مایلی ؛ برای اطمینان از اینکه تصمیمات مراقبت از جامعه بهترین منافع پزشکی بیماران را در نظر می‌گیرند ؛ و هنگامی که the یکی از خطوط خدمات پزشکی خود را تعیین می‌کند ، خدمات درمانی را تامین می‌کند که استانداردهای کیفیت آن را برآورده می‌کند.
در تاریخ ۳۱ ژانویه ، VA قوانین پیشنهادی را در مورد آنچه که مطمئنا ً یکی از مزایای بسیار محبوب قانون ماموریت است ، منتشر کرد : دسترسی کهنه‌کار به کلینیک‌های مراقبت فوری غیر نظامی بدون تایید قبلی از the .
کهنه سربازان در مراقبت‌های بهداشتی VA و نیاز به درمان برای گلو درد ، قوزک رگ‌به‌رگ شده و یا دیگر نیاز به مراقبت‌های بهداشتی موقت قادر به قدم زدن در کلینیک‌های مراقبت فوری یا بیمارستان یا بیمارستان یا برنامه‌ریزی قرار ملاقات با ارایه‌دهنده مراقبت‌های اولیه خود خواهند بود .
سه بازدید فوری برای مراقبت‌های بهداشتی در سال تقویم برای سربازان قدیمی دارای معلولیت یا شرایط دیگر که آن‌ها را در گروه‌های دارای اولویت ۱ تا ۵ برای دستیابی به مراقبت‌های بهداشتی VA قرار می‌دهند ، رایگان است . برخی از سربازان قدیمی در گروه ۶ و همه کهنه سربازان کشته‌شده در گروه ۶ و ۸ به پرداخت ۳۰ دلار برای هر دیدار پرداخت خواهند شد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.