وسعت

محاکمه جنایات جنگی SEAL تا پایان بهار

این عکس فایل سال ۲۰۱۸ توسط Andrea Gallagher شوهر او ، نیروی دریایی ، ادوارد Gallagher را نشان می‌دهد . ( Andrea Gallagher از طریق آسوشییتدپرس )

۱۴ فوریه ۲۰۱۹

سان دیگو Union - تریبون | توسط اندرو دایر

یک سخنگوی نیروی دریایی روز چهارشنبه گفت که محاکمه یک افسر نیروی دریایی متهم به جنایات جنگی در عراق که قرار بود هفته آینده آغاز شود، تا اواخر بهار به تعویق افتاد .

ادوارد آر . Gallagher ۳۹ ساله ، یک عامل ویژه جنگ ویژه ، با اتهامات قتل برنامه‌ریزی‌شده ، حمله شدید و تیراندازی به غیرنظامیان در طی استقرار در عراق در سال ۲۰۱۷ روبرو است .

برایان O ، سخنگوی نیروی دریایی جنوب غربی ، گفت که تیم دفاع او چهارشنبه تا ۲۸ ماه مه خواستار ادامه این کار شد .

Gallagher روز سه‌شنبه برای یک جلسه دادرسی در دادگاه حاضر شد .

برخی از اعضای گروه او به بازرسان نیروی دریایی گفته بودند که عملیات SEAL را دیده‌اند که در حال مجروح کردن یک جنگجوی زخمی در رژیم غذایی است در حالی که این مبارز تحت درمان پزشکی قرار دارد . این جنگجو مرد و Gallagher نیز متهم به ژست گرفتن برای عکس با جنازه و برگزاری یک مراسم reenlistment در نزدیکی بدن است .

ملاحان جنایی اساسی پیروزی انتظار جمعیت تبدیل تلاش محاکمه کمین

Gallagher این اتهامات را رد کرده‌است .

ستوان Jacob Portier ، فرمانده Gallagher's نیز با اتهاماتی مرتبط با این حادثه با هیات دولت اسلامی عراق و شام مواجه است .

جلسه دادگاه نظامی او که قرار است روز جمعه برگزار شود نیز به درخواست تیم دفاع او به تعویق افتاد . O گفت که تاریخ جدیدی برنامه‌ریزی نشده است .

Portier با اتهاماتی روبرو است که از شکایات علیه Gallagher مطلع شده‌است ، اما آن‌ها را گزارش نکرده است. او همچنین به هدایت یک افسر برای انجام مراسم Gallagher's reenlistment در نزدیکی بدن fighter's عراق متهم شده‌است .

Portier اتهامات را رد کرده‌است .

پرونده Gallagher's ، پوشش اخبار ملی را به خود جلب کرده و توجه محافظه کارانه میزبان را به خود جلب کرده‌است . نماینده دانکن هانتر ، R - آلپاین ، از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ خواست تا پرونده را از نیروی دریایی حذف کرده و این اتهامات را رد کند .

جستجوی آینده ناتو در ماموریت افغانستان ، به دنبال حمایت از مذاکرات است

جنز استولنبرگ ، دبیر کل ناتو ، در سمت راست به ساعت خود قبل از آغاز نشست وزرای دفاع ناتو در مقر ناتو در بروکسل ، چهارشنبه ۱۳ فوریه ۲۰۱۹ نگاه می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / فرانسیسکو سکو )

۱۴ فوریه ۲۰۱۹

گزارش اسوشیتد پرس با Lorne کوک

بروکسل - وزرای دفاع ناتو روز پنج شنبه آینده عملیات alliance's در افغانستان را سنجید و در مورد چگونگی استفاده از حضور نظامی خود برای حمایت از گفتگوهای سیاسی با هدف پایان دادن به درگیری‌ها بحث و گفتگو کردند .

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، که از طولانی‌ترین جنگ شکست‌خورده است ، می‌گوید که می‌خواهد نیروهای نظامی را بیرون بکشد و شک و تردیدهایی در مورد عملیات آموزش سربازان افغان در این کشور جنگ‌زده به وجود آورد . حدود ۱۴، ۰۰۰ نیروی آمریکایی در افغانستان هستند ، درست بیش از نیمی با ناتو و بقیه عملیات مبارزه با تروریسم و مبارزه با تروریسم .

اگر سربازان آمریکایی عملیات ناتو را ترک کنند ، متفقین مانند آلمان قادر به انجام کار خود با اتکا به پشتیبانی هوایی آمریکا خواهند بود .

او گفت : " هیچ تصمیمی در مورد کناره‌گیری گرفته نشده است . جنز استولنبرگ ، دبیر کل ناتو ، پیش از این گفتگوها گفت : " اما ما به شدت از تلاش‌ها برای رسیدن به توافق سیاسی و صلح‌آمیز حمایت می‌کنیم ."

نیروهای ایالات‌متحده و ناتو اغلب در حال مشاوره و آموزش هستند ، اما زمانی که از آن‌ها خواسته شد به نیروهای افغان در نبرد با طالبان کمک کنند ، آن‌ها به سربازان و پلیس افغانستان حمله روزانه انجام می‌دهند . بیش از ۱۷ سال پس از سرنگونی یک ائتلاف تحت رهبری ایالات‌متحده ، کنترل طالبان ، نفوذ و تسلط بر تقریبا ً نیمی از کشور ، و درگیری در بن‌بست است .

زلمای ایوبی ، فرستاده ایالات‌متحده ، در دیدار با طالبان و دیگران برای پایان دادن به درگیری‌ها دیدار می‌کند . او سه بار در هفته‌های اخیر به سفرای ناتو اطلاع داده ، از جمله درست قبل از جلسه Thursday's .

منبع سایت

نکات قابل توجه معافیت تحصیلی - مشاوره نظام وظیفه معافیت پزشکی سربازی شامل چه کسانی می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.