تبدیل

The Guard's ۱۹۲ شاخه مبارزاتی ، اف - ۲۲ Raptors را به پرواز در آورد.
این نامه ادامه دارد : " دوره‌های آموزشی آتلانتیک شمالی فرصتی عالی برای آموزش با دیگر هواپیماهای نسل چهارم و پنجم در منطقه را فراهم می‌کنند . "
تلاش قانونگذاران به این صورت پیش می‌آید که نیروی هوایی در حال بررسی سه اسکادران هواپیماهای جنگنده مشترک اف - ۳۵ به Tyndall در آینده نزدیک است .
تجارت F - ۲۲ برای ماموریت F - ۳۵ در Tyndall باعث افزایش تعداد هواپیماهای اف - ۲۲ در بخش‌های دیگر کشور خواهد شد - - همانطور که GAO توصیه می‌کند - - به واحدهای برای استحکام بخشیدن به ناوگان پنجم شان . مقامات نیروی هوایی در ماه دسامبر گفتند که Squadrons این فرصت را خواهند داشت که squadrons عملیاتی خود اف - ۲۲ را از ۲۱ به ۲۴ هواپیما تعیین کنند .
قانونگذاران در روز جمعه گفتند که تغییر در جت‌ها حرکت استراتژیک خواهد بود " ما از شما می‌خواهیم که به عنوان میزبان این ماموریت به طور کامل به پایگاه مشترک Langley - Eustis توجه کامل داشته باشید .
ترامپ به صورت اضطراری در مرز ، جنگ را با استفاده از بودجه وزارت دفاع برای دیوار باز می‌کند .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه ، ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ در باغ ملی کاخ سفید سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه ، ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ در باغ ملی کاخ سفید سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
۱۵ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - دونالد ترامپ در روز جمعه یک وضعیت اضطراری ملی در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک اعلام کرد که بخشی از یک تلاش کلی است که از حدود ۶ میلیارد دلار در صندوق‌های نظامی و پرسنل برای ساخت یک دیوار برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی استفاده می‌کند .
ترامپ قصد دارد تا ۳.۶ میلیارد دلار از طریق اعمال قانون اضطراری ملی و ۲.۵ میلیارد دلار دیگر از برنامه دفاع از مواد مخدر وزارت دفاع از طریق دستور اجرایی ریاست‌جمهوری تامین کند .
این وجوه بخشی از یک برنامه کلی هستند که روز جمعه اعلام کرد از ۸ میلیارد دلار استفاده کند که شامل ۱.۳۷۵ میلیارد دلار در یک بسته بودجه اختصاصی جدید است که قرار است برای ساخت یک دیوار مرزی جنوبی امضا شود . مبلغ مورد نظر نیز شامل ۶۰۰ میلیون دلار دیگر از منابع مالی وزارت خزانه‌داری است .
برخی متخصصان مدعی هستند که با این حال ، این حرکت مبارزات سیاسی و قانونی را ایجاد می‌کند که می‌تواند هر گونه وجوهی را که برای چند ماه یا سال‌ها استفاده می‌شود را به تاخیر بیندازد و عدم اطمینان را در زمانی که یا اگر ارتش در ساخت wall's دست داشته باشد ، ترک کند .
" It's مثل یک دیوار فردا بالا نمی‌رود ." مارک Cancian ، مشاور ارشد مرکز تحقیقاتی استراتژیک و استراتژیک واشنگتن ، گفت که It's قصد دارد ماه‌ها یا سال‌ها طول بکشد تا انواع موانع را ببیند " دولت ترامپ پیشنهاد داده‌است " این یک عبارت بلند مدت نیست ؛ این یک چیز کوتاه‌مدت نیست ."
به گفته یکی از مقامات وزارت دفاع که نخواست نامش فاش شود تا درباره برنامه‌ریزی داخلی صحبت کند ، برنامه ریزان نظامی در اواخر ماه ژانویه در پنتاگون درباره وضعیت مرزی دیدار کردند و طرح‌هایی را به وجود آوردند تا در صورت تهدید رئیس‌جمهور بیانیه اضطراری ملی صادر کند .
ترامپ پس از مذاکرات مکرر با دموکرات‌های کنگره ، به طور عمومی یک وضعیت اضطراری ملی را به مدت چند هفته تهدید کرده بود تا قراردادی به مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار تولید کند که رئیس‌جمهور مایل به تامین بودجه یک دیوار مرزی بود .
به تازگی ، بحران سیاسی به طولانی‌ترین تعطیلی دولت فدرال در تاریخ تبدیل شده‌است که ۲۵ درصد از دولت را به طور مجازی بسته و ۸۰۰، ۰۰۰ نفر از اعضای نیروی گارد ساحلی و بیش از ۱۵۰، ۰۰۰ سرباز قدیمی را در پست‌های غیرنظامی به کار گرفته یا بدون پرداخت به مدت ۳۵ روز کار می‌کنند .
تعطیلی با امضای یک اقدام مالی موقتی برای بازگشایی دولتی که قرار بود روز جمعه به پایان برسد ، با ترامپ به پایان رسید .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.