جمعیت

شرایط اعضای تیم و اعضای تیم طلا تغییر نکرده است

حالت تاریخ شروع کنگره بخش تبدیل تلاش محاکمه کمین اهداف

یکی از اعضای شوالیه زرین ارتش , پرچم جنگ را باخود حمل می‌کند , در حالی که پشت سر جمعیت رعد و برق بر فراز توده سنگ و فضا در پایگاه نیروی هوایی راک لیتل راک در آرکانزاس , در آرکانزاس , دیده می‌شود . ( عکس از نیروی هوایی ( )

یکی از اعضای شوالیه زرین ارتش , پرچم جنگ را باخود حمل می‌کند , در حالی که پشت سر جمعیت رعد و برق بر فراز توده سنگ و فضا در پایگاه نیروی هوایی راک لیتل راک در آرکانزاس , در آرکانزاس , دیده می‌شود . ( عکس از نیروی هوایی ( )

۲۹ فوریه

ویل سون , ناظر فایت ویل ,

یک سخنگوی ارتش گفت که در صبح روز چهارشنبه دو تن از اعضای تیم " پهلوان زرین " نخبه ارتش , پس از یک تمرین آموزشی در فلوریدا , در شرایط بحرانی به سر می‌برند .

یک عضو سوم این تیم در شرایط وخیمی باقی می‌ماند .

داج در روز چهارشنبه صبح گفت : " در این زمان هیچ بروزرسانی وجود ندارد . "

او گفت که ارتش اسامی سربازانی که در این زمان زخمی شده‌اند را آزاد نمی‌کند .

شوالیه‌های طلایی تحت فرماندهی نیروی نیروگیری ارتش و تیپ درگیری قرار می‌گیرند . در وب سایت تیم , آن‌ها گروهی از اعضای تیم دفاع هوایی با مجوز دفاع هستند .

خبر رسمی منتشر شده از فرماندهی در روز سه‌شنبه گفت که این سربازان در روز سه‌شنبه در پایگاه ذخیره هوایی خانه اربابی در ملک اربابی فلوریدا مجروح شدند . این پایگاه , محل پرورش زمستانی پهلوانان زرین است .

مقامات ارتش روز سه‌شنبه گفتند : " سربازان همگی اعضای تیم چترنجات ارتش , شهسواران طلایی , و در یک عملیات آموزشی شبانه شرکت داشتند . "

داج گفت که ارتش علت این حادثه را در این زمان آزاد نمی‌کند .

وی روز چهارشنبه گفت : " یک تیم تحقیق ایمنی از مرکز آمادگی مبارزه با آمادگی ارتش , که مقر آن در پایگاه نیروی هوایی آلاباما قرار دارد , به پایگاه نیروی هوایی شهر فلوریدا اعزام شد تا به بررسی حادثه ناگوار سه‌شنبه منجر شود . "

ایستگاه تلویزیونی فلوریدا گزارش داد که سربازان در طی یک تمرین آموزشی به نام " پرش با هاله " مجروح شدند , جایی که قبل از اینکه به زمین پرتاب شود , ارتفاع آن‌ها به اندازه ۱ متر بود .

نیروی هوایی مدال عملکرد نیروی هوایی مستقر در مجارستان را تایید کرد

قبل از بلند شدن از پایگاه هوایی " پا پا " , مجارستان , در روز ۲۱ مارس , پیش از برخاستن از پایگاه هوایی " پا پا " . برنامه قابلیت حمل و نقل استراتژیک , یک ماموریت چند ملیتی , متشکل از کشورهایی است که از پایگاه هوایی پاپا خارج شده‌اند . خدمه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که بخش هوایی سنگین را تشکیل می‌دهند .

۲۹ فوریه

ستاره‌ها و نوارها توسط جنیفر اچ . باب

نیروی هوایی برای اولین بار , جایزه‌ای را برای نیروی هوایی که در پایگاه هوایی پا پا در مجارستان خدمت می‌کند , تایید کرده‌است .

یکی از سخنگویان نیروهای هوایی در اروپا - نیروهای هوایی آفریقا گفت : اولین مدال سرویس هوایی سنگین بر پایه عملکرد یا سرویس استثنایی قرار خواهد گرفت و پس از آغاز عملیات پرواز در تابستان بعد , اولین تیم از آغاز عملیات پرواز آغاز می‌شود .

این جایزه در اوایل این ماه اعلام شد .

این مدال به فرماندهان برای اولین بار به فرماندهان اجازه خواهد داد تا از هوانوردان خود برای کمک‌های اولیه خود به اولین و تنها چند ملیتی دفاع کنند .

جیمز جیمز گنجشک , معاون فرمانده بخش هوایی سنگین , در بیانیه‌ای گفت : " ما می‌خواستیم قادر باشیم کار سخت و فداکاری را که در " پا پا " خدمت می‌کنند , شناسایی کنیم . "

منبع سایت

نکات قابل توجه معافیت موارد خاص - مشاوره نظام وظیفه فرانسه محبوب ترین مقصد تحصیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.