تلاش

CUCUTA ، کلمبیا ( AP ) - ارتش ایالات‌متحده در روز شنبه به عنوان بخشی از تلاش برای تضعیف رئیس‌جمهور سوسیالیست ، نیکولا Maduro و حمایت از رقیب خود برای رهبری ملت آمریکای جنوبی ، از طریق هوایی دوستانه به یک شهر کلمبیایی در مرز ونزوئلا وارد شد .

سه هواپیمای باری برنامه‌ریزی‌شده سی - ۱۷ نیروی هوایی که از پایگاه هوایی Homestead در فلوریدا برداشته شده‌بود در Cucuta فرود آمده بود . این شهر مرزی که توسط سیل مهاجران ونزویلا متورم شده‌است ، نقطه مجموعه‌ای از کمک‌ها است که قرار است توسط حامیان ژوان Guaido ، رهبر کنگره که توسط آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر به عنوان رئیس‌جمهور قانونی شناخته می‌شود ، توزیع شود . او درخواست کمک کرده‌است .

مارک گرین ، مدیر آژانس توسعه بین‌المللی ایالات‌متحده ، در حالی که در یک مراسم برای دریافت کمک ایستاده بود ، گفت : " این اولین مورد است ، و آخرین آن خواهد بود .

پایگاه اطلاعات ابهامات تهدید هشدار محاکمه کمین اهداف مسلح مجله

هواپیماهای تجاری برای ارسال اولیه کمک‌ها مورد استفاده قرار گرفتند که هدف آن کاهش بحران اقتصادی - از جمله تورم شدید و کمبود منابع غذایی و دارو - است . منتقدان می‌گویند که انتخابات مجدد year's تقلب بود و دومین دوره غیرقانونی را غیرقانونی اعلام کرد .

Lestor تولدو ، یک سیاست‌مدار تبعیدی که تلاش‌های بین‌المللی امدادرسانی برای Guaido را هماهنگ می‌کند ، گفت : " ما در حال نجات زندگی با این هواپیماها هستیم . "

Maduro از ارتش استفاده می‌کند ، که وفادار است ، تا به او کمک کند تا کمک به ونزوئلا را مسدود کند و آن را به عنوان " خرده‌نان " از دولت ایالات‌متحده که محدودیت‌های آن کنترل کنترل بسیاری از ارزشمندترین دارایی‌های آن را از دست داده‌است ، توصیف کند .

Maduro روز پنج شنبه به اسوشیتد پرس گفت : " آن‌ها ما را آویزان می‌کنند، پول ما را می‌دزدند و سپس به ما می‌گویند " این crumbs را بردارید و یک نمایش جهانی از آن بسازید " . هر کسی می‌خواهد به ونزوئلا کمک کند استقبال می‌شود ، اما ما ظرفیت کافی برای پرداخت هر چیزی که نیاز داریم را داریم ."

معاون او بدون هیچ مدرکی ادعا کرده‌است که بسته‌های کمکی آلوده شده‌اند . گرین روز شنبه این اتهامات را " پوچ " خواند .

یک محموله ۱۸۰ تنی شامل محصولات غذایی با انرژی بالا و یا کودکان بهداشتی صابون ، خمیر دندان و کالاهای دیگر برای بیش از ۲۵۰۰۰ نفر می‌شود .

Guaido با گروهی از طرفداران گرد هم آمده در شرق کاراکاس در روز شنبه صحبت کرد و قول داد که کاروان فعالان را برای رسیدن به مرز تشکیل دهند و در ۲۳ ژانویه به آن‌ها کمک کنند . او همچنین از مردم خواست تا در شهرهای سراسر کشور برای دریافت کمک گردهم آیند و از نیروهای مسلح خواستند تا به این کشور اجازه ورود به کشور را بدهند .

در میان جمعیت ، Anibrez Peroza یک پرستار ۴۰ ساله بود که گفت آماده است برای کمک به Cucuta برود و کمک کند .

او گفت : " ما باید کاری انجام دهیم تا افراد زیادی را نجات دهیم که از کمبود دارو رنج می‌برند و می‌میرند . " "Peroza " ( she as) به دلیل کمبود یک لوله catheter ( catheter ) برای rehydrate ( rehydrate ) ، یک بچه خشک‌شده را در آغوش گرفته بود ، گریه کرد .

ایالات‌متحده و شناخت گسترده اروپا از Guaido تلاش‌های Maduro's برای یافتن پول برای حفظ دولت خود و برنامه‌های غذایی خود را پیچیده می‌کند .

ایالات‌متحده دارایی‌های ایالات‌متحده ، از جمله شرکت نفتی Citgo ، را تحت کنترل Guaido's قرار داده‌است و معاملات مالی توسط نهاده‌ای تحت کنترل Maduro را ممنوع کرده‌است . تعدادی از مقامات ونزوئلا نیز با تحریم‌های مالی شخصی در ایالات‌متحده مواجه هستند .

 "IAVA " پس از بنیانگذار Rieckhoff Departs در دستور کار Ambitious قرار گرفت.

فرمانده جرمی باتلر ، فرمانده ، فرمانده فرمانده ، نیروهای نظامی مرزی ۱۱۳ ، و ملوان بخش ذخیره نیروی دریایی ، بازی فوتبال با کودکان مرکز حفاظت و توسعه در طی رویداد کمک‌رسانی جهانی ۲۰۱۷ طلا را بازی می‌کند . EPU ۱۱۳ یک واحد ذخیره مستقر در فورت ورث ، تگزاس است . ( Grady تی . ( نیروی دریایی آمریکا )

منبع سایت

قوانین معافیت پزشکی تنگی های رکتوم جذب متقاضیان امریه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.