کمین

ترامپ در ماه دسامبر به پنتاگون دستور داد تا فرماندهی فضایی را به عنوان یک فرماندهی رزمندگان چهار ستاره برقرار کند که به طور مشابه با فرماندهی عملیات ویژه‌ای هم‌کاری کند . پت مک گری , وزیر دفاع موقت , ماه گذشته گفت که پنتاگون یک ژنرال چهار ستاره را برای ریاست سازمان جدید شناسایی کرده‌است , اما مقامات از شناسایی آن فرد خودداری کرده‌اند .

مقامات پنتاگون در ملا عام اعلام نکرده بودند که فرمان جدید تاسیس خواهد شد و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که در کجا قرار خواهند گرفت . قانون گذاران فلوریدا , در نامه‌ای که روز سه‌شنبه ارسال شد , برای سکونت در ایالت خود تلاش کردند .

مایکل والس و بیل کلینتون , اعضای کمیته خدمات مسلح مجلس و دیگر قانونگذاران فلوریدا وضعیت خود را " کانون برنامه فضایی آمریکا " نامیدند . فلوریدا خانه سه‌تا از دستورها تاکتیکی چند جنگی اخیر است .

سرباز سابق از خدمت سربازی برای شجاعت عراق سرباز زد

سربازان ارتش " دلتا " , گردان گردان , سوار گردان , تیم رزمی تیپ , گروه رزمی پیاده‌نظام , لشکر زرهی , در جاده‌های نزدیک به یک ایست بازرسی تاکتیکی در شهر سلیمانیه عراق گشتزنی می‌کنند . ( استیو ) / ارتش

سربازان ارتش " دلتا " , گردان گردان , سوار گردان , تیم رزمی تیپ , گروه رزمی پیاده‌نظام , لشکر زرهی , در جاده‌های نزدیک به یک ایست بازرسی تاکتیکی در شهر سلیمانیه عراق گشتزنی می‌کنند . ( استیو ) / ارتش

۲۹ فوریه

نوشته متیو کاکس

سرباز سابق بخش سواره‌نظام یک جایزه دوم را برای دلاوری برای شجاعت برای نجات سه عضو سرویس یک بمب‌گذار انتحاری از یک حمله انتحاری در عراق دریافت خواهد کرد .

دانیل ای . براساس خبر رسمی منتشر شده توسط یک خبر رسمی منتشر شده توسط خبرگزاری فرانسه , در مراسمی در روز ۲۳ مارس در فورت هود , تگزاس , هنگ سوار زره‌پوش , هنگ سوار زره‌پوش و تیم جنگی تیپ زرهی خود , ستاره اصلی نقره خود را ارتقا خواهد داد .

پس از تکمیل یک بازبینی جامع , سال و جوایز نظامی بلند مدت , دستور ارتقا داده شد .

بنا به گفته ستاره نقره‌ای او , این گروه در طی یک مسیر تدارکاتی اصلی, به عنوان یک توپچی با گروه " دلتا " , شرکت دلتا , و در طول مسیر تدارکاتی اصلی خدمت می‌کرد .

دسته او اتومبیلی را در ایست بازرسی متوقف کرد, اما سرنشینان اتومبیل از اتومبیل خارج نمی‌شدند .

در این خبر آمده‌است : " سه تن از دوستانش از خودرو خود پیاده شدند و به خودروی متوقف‌شده نزدیک شدند و برای درگیری با سرنشینان آن موضع گرفتند . " " سرنشینان از وسیله نقلیه منفجر شدند و یکی از آن‌ها تفنگ داشت که به دو سرباز مجاور شلیک کرد و دیگری جلیقه انفجاری به تن داشت . "

در این خبر آمده‌است که یک سرباز دیگر با تفنگ به طرف شورشیان شلیک کرد, در حالی که ستیزه جویان در اطراف خودرو مانور دادند و با یک شورشی که جلیقه انفجاری به تن داشت برخورد کردند .

براساس این خبر , یک درگیری دستی رخ داد که منجر به " پرتاب کردن خود و مرد از وسیله نقلیه " شد .

در این خبر آمده‌است : " با وجود این سردرگمی , شورشیان جلیقه انفجاری خود را منفجر کردند و بدین وسیله منجر به زخمی شدن یک تن زخمی شدند . " او با توجه به توانایی اش در تشخیص تهدید رفقایش و عدم توجه به امنیت خودش , توانست از آسیب بیشتر به سربازانش و غیرنظامیان در آن حوالی جلوگیری کند . "

از لحاظ پزشکی , پس از ۹ سال خدمت , از لحاظ پزشکی بازنشسته شده بود .

ارتش نیز به تازگی اعلام کرده بود که در ماه مارس پس از مرگ به خاطر شجاعت و شجاعتی که او علیه جنگجویان دشمن در افغانستان نشان داد , پس از مرگ خود, ستاره نقره‌ای را به dcs منتقل خواهد کرد .

دلاور , که در بیست و سومین تیپ هوابرد خدمت کرد, با فدا کردن زندگی خود برای محافظت از سربازان در برابر سربازان آسمان در طی حمله روز مارس ۲۰۱۰, کمین , دشمن , و کمین دشمن در کوهستان‌های نزدیک , به شهرت رسید .

منبع سایت

فرایند فرمانده مقام تحریم نیروی دریایی اهداف مسلح مجله قوانین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.