محاکمه

محاکمه قاتل نیروی دریایی Decorated تا اواخر ماه مه
این عکس فایل سال ۲۰۱۸ توسط Andrea Gallagher شوهر او ، نیروی دریایی ، ادوارد Gallagher را نشان می‌دهد . ( Andrea Gallagher از طریق آسوشییتدپرس )
این عکس فایل سال ۲۰۱۸ توسط Andrea Gallagher شوهر او ، نیروی دریایی ، ادوارد Gallagher را نشان می‌دهد . ( Andrea Gallagher از طریق آسوشییتدپرس )
۱۶ فوریه ۲۰۱۹
ثبت بخش آرنج توسط erika I . RITCHIE
محاکمه قاتل تیم SEAL " ادی " ، ادی " ادی " تا درست بعد از روز یادبود به درخواست تیم دفاع به تعویق افتاد .
برایان O ، سخنگوی اداره نیروی دریایی در جنوب غربی ، گفت که Gallagher قرار بود روز ۱۹ فوریه در حین مرگ یک نوجوان در شام و شام به محاکمه کشیده شود ، اما روز چهارشنبه وکلای او درخواست کردند که تا ۲۹ ماه مه ادامه پیدا کند .
O گفت : این درخواست غیرمنتظره نیست .
فیل Stackhouse ، وکیل سان دیگو که نماینده Gallagher است ، روز چهارشنبه گفت که تیم دفاع از ماه ژانویه بیش از ۲، ۰۰۰ صفحه کشف دریافت کرده‌است و چندین مشاور برای مصاحبه با آن‌ها تلاش می‌کنند .
Stackhouse گفت : " روز گذشته ، سه تن از هفت وکیل دفاعی حق دسترسی به مطالب طبقه‌بندی‌شده و چهار نفر را داشتند .
Gallagher ۳۹ ساله ، در روز ۱۱ سپتامبر در حالی دستگیر شد که در مرکز روح Pendleton's Intrepid تحت درمان قرار گرفت . بنا بر اعلام دادستانی ، این کهنه سرباز ۱۹ ساله متهم به قتل برنامه‌ریزی‌شده در چاقو کشنده یک مبارز ۱۵ ساله در ISIS است . در آن زمان ، او به عنوان پزشکی با گروه جنگ ویژه نیروی دریایی در سن دیگو خدمت می‌کرد .
دو اتهام دیگر - - یکی از آن‌ها Gallagher را به ژست گرفتن با جسد نوجوان متهم کرد در حالی که در حال ضبط یک ویدیو در مراسم نام‌نویسی بود و یکی از آن‌ها او را متهم به پرواز در یک هواپیمای بدون سرنشین بر روی جسد teen's کرد - - در طی جلسه دادرسی در فوریه به بیرون پرتاب شدند . ۴ .
براساس برگه اتهام ، Gallagher همچنین متهم به تیراندازی به یک مرد در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ و یک زن در ماه ژوئیه آن سال است که هر دو غیرنظامی به عنوان " افراد noncombatants " طبقه‌بندی شده‌اند .
در روز ۴ ژانویه ، Gallagher به اتهام قتل و ضرب و شتم برنامه‌ریزی‌شده با یک سلاح مرگبار به دادگاه احضار شد . او در مورد تمام اتهامات جنایات جنگی که متهم به ارتکاب جرم در طول استقرار سال ۲۰۱۷ در عراق است ، اقرار کرد .
روز سه‌شنبه ، ۱۲ فوریه کاپیتان کاپیتان آرون Rugh ، که ریاست دادگاه نظامی Gallagher's را بر عهده دارد ، از نیروی دریایی خواست تا ادعاهایی مبنی بر این که اتهامات یک شاهد احتمالی از سوی دولت به رسانه‌ها درز کرده‌است را مورد بررسی قرار دهد . Rugh گفت که نشت " ناراحت‌کننده " است چرا که نقض یک نظم حفاظتی می‌تواند هیات‌منصفه را آلوده کند، بر شهادت و تاثیر آن بر این که آیا Gallagher یک محاکمه عادلانه را دریافت می‌کند ، تاثیر بگذارد .
نیروی دریایی اعلام کرد که در حال تحقیق است و تعداد افرادی که به این اطلاعات دسترسی دارند را محدود کرده‌است .
Stackhouse گفت که نیروی دریایی نامه‌ای از وکیلی دریافت کرده‌است که نماینده یکی از SEAL است و انتظار می‌رود شهادت احتمالی او را به طور مفصل بیان کند . نیروی دریایی در آخر هفته گزارش داد که یک افسر در زنجیره فرماندهی said گفت که "Gallagher " در طول استقرار سال ۲۰۱۷ خود در عراق " مختصات هدف کاذب " را برای درگیری با شورشیان آغاز کرد و تلاش کرد تا firefights غیر ضروری با شورشیان آغاز کند و این افسر می‌ترسید که این گروه در معرض خطر قرار داشته باشد .
دومین نامه از طرف وکیل‌مدافع دیگری که نماینده یک SEAL است نیز توسط نیروی دریایی به دست آمد . وکیل گفت که تیم SEAL چگونه اعضای سابق تیم SEAL و خانواده آن‌ها را تهدید کرد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.