اهداف

این کشتی‌ها در تاسیسات نگهداری کشتی غیر فعال در فیلادلفیا ، Bremerton ، واشنگتن و پرل هاربر در هاوایی نگهداری می‌شوند .

من روز جمعه در فیلادلفیا بودم و به این نتیجه رسیدیم که هزینه برگرداندن آن‌ها بسیار گران است . اما مهم‌تر اینکه ، قابلیت خود سکو فقط خود را به خوبی به خودش قرض می‌دهد . "

مور گفت : نیروی دریایی به خصوص به زیردریایی برگشت بسیار نزدیک بود . او به وزارت دفاع و هوانوردی در سال گذشته گفت که بازگرداندن هر کشتی قدیمی دشوار خواهد بود چون آن‌ها در سال‌های اخیر به عنوان " کمد قطعات یدکی " به کار رفته‌اند .

با این حال ، وی روز سه‌شنبه گفت که مقامات هر یک از کشتی‌ها را قبل از اینکه در نهایت تصمیم بگیرند بهترین راه ساخت این ناوگان را انتخاب کنند ، به آن‌ها دادند .

مور گفت : " نه تنها درباره تعداد قطعات بلکه در مورد داشتن کشتی‌هایی هم که می‌توانند کارهایی را که برای انجام دادن آن نیاز دارید انجام دهند . "

برایان کلارک ، یک افسر بازنشسته نیروی دریایی و تحلیلگر با مرکز ارزیابی استراتژیک و Budgetary ، به اخبار دفاع گفت که resurrecting ناوچه گران خواهد شد و they'd هنوز قادر به انجام ماموریت‌های پایان کوتاه است .

او به روزنامه گفت : " شما توانایی زیادی به دست نمی‌آورید ، بلکه یک تیرانداز دفاع موشکی برای گشت زنی در دریای شرقی مدیترانه نخواهم بود . "

در حال حاضر ، نیروی دریایی در حال پیشرفت با برنامه‌اش است که عمر سرویس ناوگان کنونی خود را گسترش می‌دهد و تا یک ناوگان ۳۵۵ کشتی ساخته شده‌است . مور گفت : انجام این کار به نیروی دریایی این امکان را می‌دهد که تا سال ۲۰۳۰ به این اندازه برسد .

او گفت که به عنوان مثال ، destroyers حداقل ۴۵ سال فعال باقی خواهند ماند . پنج یا ۱۰ سال بیشتر از عمر shelf فعلی شان .

او گفت : " با تمام کشتی‌هایی که ما داریم ، اگر مایل به حفظ آن‌ها هستید ، می‌توانید آن‌ها را کمی بیشتر نگه دارید . "

برنامه‌ریزی پیشرفت‌ها برای حامل پرسنل جدید Rugged ارتش

وسایل BAE سیستم‌های BAE - هدف جایگزین وسیله نقلیه M۱۱۳ ارتش خواهند شد . عکس شرکت سیستم‌های BAE

وسایل BAE سیستم‌های BAE - هدف جایگزین وسیله نقلیه M۱۱۳ ارتش خواهند شد . عکس شرکت سیستم‌های BAE

۲۰ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | اثر ماتیو کاکس

ارتش آمریکا به تازگی به منظور جایگزین کردن نفربر زرهی جنگی Multi به ارزش ۵۷۵ میلیون دلار به ارزش ۵۷۵ میلیون دلار به ارزش ۵۷۵ میلیون دلار دست یافت .

با توجه به خبر رسمی منتشر شده از طرف BAE، این دو اصلاحیه قرارداد نشان‌دهنده آغاز تولید نرخ پایین برای دستگاه‌های همراه با تلفن همراه ، survivable ، چندمنظوره طراحی شده‌اند که برای حفظ تانک‌های ۱ ام ۱ و ۲ وسیله نقلیه با خودروهای زرهی service's armored ( ABCT ) طراحی شده‌اند .

تولید شامل پنج متغیر the : فرماندهی و کنترل ؛ هدف عمومی ؛ تخلیه پزشکی ؛ درمان پزشکی ؛ و حمل و نقل ملات است .

در این گزارش آمده‌است که AMPV ردیابی شده الزامات تحرک زمینی را برآورده کرده و حفاظت افزایش‌یافته را پیشنهاد می‌نماید .

براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی BAE's ، " در داخل ABCT همچنین تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهد و صرفه‌جویی در هزینه قابل‌توجهی برای ارتش فراهم می‌کند .

این سرویس قصد دارد تا حدود ۱۰ میلیارد دلار را صرف تلاش برای جایگزین کردن ناوگان خود در حدود ۳، ۰۰۰ M۱۱۳s کند .

در ماه ژانویه ، شرکت‌های BAE توانستند تولید خود را به عنوان نتیجه‌ای که پیش از این به منظور حمایت از برنامه‌ریزی تولید ، با هزینه ۱۲۸ میلیون دلار در ماه ژانویه ، با مجموع ۱۲۸ میلیون دلار در ماه ژانویه ، آغاز شود، آغاز نمایند . براساس این خبر ، یک جایزه دوم در ماه فوریه برای ۴۴۷ میلیون دلار به ۸۷۳ میلیون دلار می‌رسد .

این قراردادها به دنبال فاز مهندسی ، ساخت و توسعه و یک تصمیم نقطه عطف C هستند . با این جایزه EMD ، این شرکت وسایل نقلیه نمونه اولیه را برای اهداف آزمایش و ارزیابی به ارتش تحویل داد و تحویل داد .

براساس این خبر ، " جایزه اولیه در سال ۲۰۱۴ همچنین گزینه‌هایی برای آغاز فاز LRIP قبل از تکمیل فاز EMD ارائه کرده‌است که در آن زمان شرکت حدود ۴۶۰ خودرو اضافی برای یک قرارداد جمعی با ارزش ۱.۲ میلیارد دلار تولید خواهد کرد ."

منبع سایت

حرکت تجربه ایالت گروه تحقیق مسلح مجله قوانین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.